Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako alkuraskaudesta antaa miehen laskea sisään?
Kommentit (3)
vain ottamaan ukolta suihin. Kävin tänään varhaisraskauden ultrassa ja näkyi hyvä syke ja hyvän mallinen sikiöpussi.
En silti antanut ukon laskea sisääní vaan käskin vetää pois kun äsken naida napsuttelimme.
taidan antaa laskea sisään vasta kun haluan synnytyksen käynnistyvän, kuten viimeksikin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se keskenmeno tulee jos on tullakseen... Ja ei meillä ainakaan käynnistänyt synnytystä vaikka kuinka sekstailimme... 2vko meni lasketun ajan yli.
Alue: Aihe vapaa
mutta ei huolta kun et anna miehelle!