Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töllätäänkö teitä joilla ulkomaalainen mies?

Vierailija
29.09.2009 |

siis mies josta näkee että se ei ole suomalainen.

Mietin vaan kun töllääminen on suomalaisille muutenkin niin tavallista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tällaisella parilla lapsia mukana. On aina kiehtovaa katsella miten eri etnistä taustaa olevien piirteet yhdistyvät jälkeläisissä. Tällaiset lapset ovat usein hyvin kauniita.

Vierailija
2/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttää se, että suomalaiset häiriintyvät siitä, että heitä katsotaan vähän vilkaisua pidempään. Mua yleensä kiehtoo positiivisessa mielessä "ulkomaalaisen" näköiset ihmiset ja pidän heitä usein kantasuomalaista paremman näköisenä. Ja sitten katseen kohde ottaa sen "tölläämisenä" :(. Miksi aina pitää lähetyä kaikkea negatiivisen kautta eli katsominen olisi aina sitä, että ajatellaan pahaa, kauhistellaan, paheksutaan tms. Miksei katsominen voi olla ihailua, kiinnostusta, arvostusta jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin usein ulkomaalaisen näköisillä miehillä on kauhean rumat suomalaiset vaimot/tyttöystävät? Ja ennenkuin pillastutte, niin tiedän; on poikkeuksiakin ja sinähän ole tosi hyvännäköinen.

Vierailija
4/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvuuttelen esim mistä maasta kyseinen ihminen on kotoisin vaikka ulkomaalaisia kyllä näkeekin joka päivä. Mäkin tykkään katsella puoliksi ulkomaisia lapsia ja ovat usein kyllä tosi söpöjä. Ex-miehenikin oli ulkomaalainen enkä muista "töllättiinkö" häntä, varmaan jos katsottiin niin ihan siksi että oli ihan komea tai ehkä joillekin tuttu musiikkipiireistä. Lapseni on ihan suomalaisen näköinen eikä perinyt isältään pahemmin ulkomaalaisia piirteitä.

Vierailija
5/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pahemmin kiinnitä siihen huomiota, sen verran paljon pa*kaa tullut päin naamaa ihan vain lasten kanssa liikkuessa, joten en välitä katseista. Totta kai katseet voivat tietty olla myös mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta johtuvia, siksi en jaksa välittää. ;)

Vierailija
6/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku suomalainen mies jurrissa tuli puhumaan että miksi sinä noin kaunis nainen olet ottanut tollaisen ulkomaalaisen pellen, sanoin sille vaan suoraan että haista sinä paska, asia ei sinulle kuulu tippaakaan.

Töllötys on minusta aina epäkohteliasta.Siis aina. Minua töllötetään kyllä kun liikun yksinkin.

Vierailija
7/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieheni on vaalea, niin on silti hyvin epäsuomalaisen näköinen, aika erikoisen näköinen. Mä oon sitten se ruma vaimo:-)

Vierailija
8/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän avaa suunsa jossain Kangasniemen S-marketissa, kyllähän häntä kovasti tuijotellaan... : ) Mies menee ihan vaikeaksi, hän haluaisi vain sulautua joukkoon.

Vierailija
9/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä vastaustahan sinä toivot:

"Kun lihava suomalainen nainen ei saanut Kunnon Suomalaista Miestä, niin oli sitten pakko tyytyä ulkomaalaiseen" tai "mies ei rakasta oikeasti lihavaa naista vaan on sen kanssa vain saadakseen kansalaisuuden"

Totuus: ainakin useissa Afrikan kulttuureissa naisihanne on "Mitä fätimpi sitä nätimpi" eli lihava nainen on kaunis nainen. ja VAALEA lihava nainen on kuningatar. Big Hot Sexy Mama!

että niin usein ulkomaalaisen näköisillä miehillä on kauhean rumat suomalaiset vaimot/tyttöystävät? Ja ennenkuin pillastutte, niin tiedän; on poikkeuksiakin ja sinähän ole tosi hyvännäköinen.

Vierailija
10/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on suomlainen mies ja töllätään edelleen. Huomasin ongelman eli tölläämisen olevan korvienvälissä eli kuvittelin kaiken koska olen perusluonteeltani vainoharhainen.

Vierailija
11/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus joku katsoo pidempään, mutta katsonhan minäkin välillä muita :). Eli ei häiritse, jos pitää mölyt mahassaan. Mitään huuteluitakaan emme ole kuulleet, tosin lapset ja humalaiset tykkäävät tulla mieheni juttusille :).

Vierailija
12/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asumme kyllä pääkaupunkiseudulla. Pienemmillä paikkakunnilla kyllä saa enemmän huomiota osakseen (kun puhumme vielä jännää ulkomaankieltäkin )...:).

Vierailija
13/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mut usein se johtuu siitä, että olen miestäni 10cm pidempi. Ei siis välttämättä hänen ulkomaalaisuudestaan.

Useammin kuin kerran pitkät naiset on naureskelleet halveksien meidät nähdessään =) Itselleni kun muut ominaisuudet on tärkeämpiä kuin tuo pituus jonka kuitenkin lasken ulkoiseksi seikaksi.

Vierailija
14/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina inholla!

olen mr.t

Vierailija
15/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan en ite kyttää niin että huomaisin.

Suomi-arabi-perhe

Vierailija
16/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu siis pituusero ja tölläys :-)

... mut usein se johtuu siitä, että olen miestäni 10cm pidempi. Ei siis välttämättä hänen ulkomaalaisuudestaan. Useammin kuin kerran pitkät naiset on naureskelleet halveksien meidät nähdessään =) Itselleni kun muut ominaisuudet on tärkeämpiä kuin tuo pituus jonka kuitenkin lasken ulkoiseksi seikaksi.

Vierailija
17/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyppii kun ihmiset töllää.ukko on somaliasta.se on vielä ärsyttävämpää ett tullaan kurkkimaan vaunuja et minkäs näkönen mukula siel on.

Vierailija
18/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kai alkaa olla jo niin tavallista pk-seudulla, ettei töllätä.

miehen kotimaassa töllätään sitäkin enemmän.

Vierailija
19/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen kotimaassa katsovat ihan KAIKKI..

Vierailija
20/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut, enkä varmaan huomaisi, vaikka töllättäisiinkin. Saahan sitä katsoa, itsekin katson erikoisen näköisiä ihmisiä (gootit, hipit...). Enkä todellakaan millään pahalla, ihan kiinnostuksesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi