pukisitko poikavauvasi vaaleanpunaiseen,
Kommentit (42)
Suurinosa vaatteista saatu ja nimenomaan poikien vaatteita.. Onneksi tuli kaksi poikaa, niin onkin ollut ahkerassa käytössä nuo vaatteet. Meidän poikaa luultiin pitkään tytöksi vaikka olisi ihan sinisissä vaatteissa kulkenut. Että ei se vaatteiden väri, jos on ihanat pitkät enkelikiharat...
Itse kyllä tykkään pojillakin eniten vihreästä, oranssissa, turkoosista ja ruskeasta.
tokalla jakolmannella ei ole ollut. Violetteja vaatteita tällä nuorimmalla pojalla on paljon.
Mitä väliä sillä on, luuleeko joku vieras sitä tytöksi? Ei sen kehitys siitä kärsi. Eiköhän se sukupuoli ehdi näkyä. Mä voin pukea vauvalle ihan mitä vaan, mikä on sopivan lämpöistä ja käytännöllistä. En todellakaan lähde ostamaan sinistä kypärämyssyä pojalle, jos vaaleanpunainen ehjä ja sopiva sattuisi olemaan ennestään.
jos joku luulisi teidän poikaa tytöksi?
käyttävät vaaleanpunaista kauluspaitaa omasta tahdostaan, mutta poikavauvalle en pukisi, koska sitten pitäisi kaikille "onpas siinä nätti tyttö"-vastaantulijoille selittää, että eiku son POIKA!
ja silloinkin vain ehkä hätätilanteessa kotona
Luultu on ja - mitä väliä?
En muista enää numeroani.
eikä kukaan silti ikinä luulisi meidän poitsua tytöksi (ja jos luulisi, ei se haittaisi mitään :). Nimenomaan mies halusi pojalle tuon pinkin paidan ostaa.
Pojalla oli vaaleenpunanen potkari+myssy ja nukkui vielä punaisissa vaunuissa.
Joku tuntematon mummo vilkaisi vaunuihin bussipysäkillä ja huudahti: onpa potra poika! Niin on isot posket, että varmasti imetät vielä!
että just ostin meidän taaperopojalle Hello Kitty -vaatteen. Ihan itse toivoi.
Ja poika tykkäsi isompanakin vaaleanpunaisesta, joten hänellä oli vaaleanpunainen paita.
Mutta pojalla on muutama Henkan ja Maukan vpuna-ruskea raidallinen body ja pari muutakin bodya, missä on tuo sama yhdistelmä.
Mutta eipä meidän 2 neidilläkään ole yhden yhtäkään täysvpunaista vaatetta. Heille ei vaan kelpaa kyseinen väri.
Meidän isompi poika rakastaa turkoosia, lilaa (vaaleanlilaa), ruskeaa, kirkkaansinistä oranssia ja ompunvihreää ja kirkkaanpunaista. Ja kyseisen värisiä vaatteita ostetaan mahdollisuuksien mukaan. Onpa tuolla 3 veellä pari tyttöjen lilan väristä paitaa.
Pienempi poika puetaan myös noihin väreihin + sinisen eri sävyihin.
Pienemmällä tytöllä on muutama auto- ja junavaate, ovat hänen suosikkejaan.
vaaleanpunaista, kuten kaikkia muitakin värejä. Kokonaan vaaleanpunaiseen en pukisi kumpaakaan.
Ja mitä väliä sillä oikeasti on, jos joku luulee poikaa tytöksi tai päinvastoin???
paitsi meidän eskarilaisella on vaaleanpunainen T-paita, josta kyllä tykkää.
Kuopuksella on paljonkin punaisia vaatteita, joista joissain on jopa kukkiakin...hui. Ja sillä raukalla on aika pitkä tukkakin.
mm. anoppi kantoi niitä kaapit väärälleen. Pidän raikkaista väreistä.
Meidän poikaa luultiin muutenkin aina tytöksi, ehkä se ei haittaa muita, mutta en minä tykännyt kun aina ihasteltiin kuinka kaunis tyttö.
En tosin päästä varpaisiin, mutta meillä on paljon käytettynä tulleita vaatteita ja olen käyttänyt kaikkia, mistä itse olen pitänyt. Mitä väliä jos luullaan tytöksi, tosin meidän nuorempi poika on ollut ilmeisen pojan näkönen, sillä häntä on yleensä aina pidetty poikana. Vieläkin 2v poika pitää vaaleanpunaisista vaatteista ja tavaroista enkä ole nähnyt mitään syytä kieltää. Isoveli joka on nyt 4v tykkää myös vaaleanpunaisesta ja hänelläkin on esim vaaleanpunaiset kurarukkaset, sai itse valita värin.
ketään, joka luulee poikaani tytöksi. Aika monta kertaa, ainakin ulkovaatetuksessa, on joku jossain tapahtumassa huikannut lapsilleen, että odota vähän, nuo tytöt olivat ennen sinua tms. Minkä ihmeen takia mun olis pitänyt käydä jokaiselle rääkymässä, että ei kun tuo pienempi on poika. Ja kyllä käytän nykyään vaaleanpunaistakin hänellä, mutta yleensä aiemmin ei ollut kyse vaatteista vaan niistä muutamasta enkelinkiharasta, jotka roikkuivat pipon alta.
jokin yksittäinen vaatekappale voisi olla vaaleanpunainen. En kuitenkaan haluaisi pukea poikaa tytön näköiseksi tai tyttöä pojan näköiseksi. Tulisi jotenkin sellainen olo kuin lapsi olisi ei-toivottua sukupuolta.
Kun olin lapsi mulle puettiin poikamaisia vaatteita ja tukka pidettiin lyhyenä. Olin kateellinen kavereille joilla oli perinteistä tyttömäistä vaatetta. Itse olen pitänyt lapsilla aika monenlaisia vaatteita.
ihan vauvana pinkkiin kun on siskolta jäänyt. Itse aina ajattelen että pääasia kun itse tiedän lapseni sukupuolen, mut oikeesti mitä ihmeen väliä sillä on mitä muu yleisö luulee tai ajattelee.