Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kadehdit sinkuilta?

Vierailija
28.09.2009 |

Itse kadehdin häiriötöntä vapaa-aikaa ja kiireettömiä aamuja.

t. lapsiperheen työssäkäyvä äiti/ 2 koululaista

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna oli niin menossa ja 100 rautaa tulessa.

Syötiin kaurapuuroa, jotta saatiin baarirahat kokoon jne.

Sellaista huolenta, iloista elämää oli, ainakin kun jälkikäteen muistelee.

Nyt ekaks otetaan huomioon tietty pieni poika ja sitten jossain kaukana kaukana tulee minun halut tehdä samaa kuin aikoinaan.

Ystäväni on sinkku ja hän on elänyt samalla tavalla koko tämän ajan kun olen ollut naimisissa. Mimmi jaksaa bailaa, hatunnosto hänelle.

Vierailija
22/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ajatella, että en IKINÄ enää tule kokemaan sitä fiilistä, just ennen kuin suutelee ekaa kertaa. Se, kun kostuu pelkästä nökemisestä tai kädestä pitämisestä... Nyt muuten alkoi oikeasti harmittamaan, mutta pettämäänkään en lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ajatella, että en IKINÄ enää tule kokemaan sitä fiilistä, just ennen kuin suutelee ekaa kertaa. Se, kun kostuu pelkästä nökemisestä tai kädestä pitämisestä... Nyt muuten alkoi oikeasti harmittamaan, mutta pettämäänkään en lähde!

Mulla kostuu pelkästä miehen äänestä, puhumattakaan pussaamisesta. 12 v yhdessä.

Vierailija
24/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian määritelmän mukaan

Sinkku on naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa. Sanana "sinkku" on vakiintunut arki- ja puhekieleen ja korvannut mm. vanhanpiian ja -pojan.

Te jotka väitätte, että yh-äiti on sinkku, voisitteko sanoa että yh-äiti on vanhapiika?

Sinkku on siis yksin asuva, naimaton ja lapseton henkilö!!!

Vierailija
25/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä määritelmä. Yh-äitikin voi kerran seurustella, eikä siten ole sinkku mutta silti on yh.

Vierailija
26/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimatonta ja lapsetonta naista?

Wikipedian määritelmän mukaan Sinkku on naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa. Sanana "sinkku" on vakiintunut arki- ja puhekieleen ja korvannut mm. vanhanpiian ja -pojan. Te jotka väitätte, että yh-äiti on sinkku, voisitteko sanoa että yh-äiti on vanhapiika? Sinkku on siis yksin asuva, naimaton ja lapseton henkilö!!!

Vierailija
27/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten Wikipediassa määritellään, sinkku on

korvannut MUUN MUASSA vanhanpiian ja -pojan. Sana ei siis viittaa PELKÄSTÄÄN näihin. Usko nyt jo, että "sinkku" määrittää pelkästään sitä, elääkö vakituisessa parisuhteessa vai ei. Lapsien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Mutta eikös "vanhapiika" tarkoita naimatonta ja lapsetonta naista?

Wikipedian määritelmän mukaan Sinkku on naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa. Sanana "sinkku" on vakiintunut arki- ja puhekieleen ja korvannut mm. vanhanpiian ja -pojan. Te jotka väitätte, että yh-äiti on sinkku, voisitteko sanoa että yh-äiti on vanhapiika? Sinkku on siis yksin asuva, naimaton ja lapseton henkilö!!!

Vierailija
28/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku = ei elä parisuhteessa

kyllä sinkulla voi olla lapsia, lastentekoon ei tarvita parisuhdetta ;)

Vierailija
29/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 10-vuotta, naimisissa 4. Rakastan häntä valtavasti, mutta silti joskus kaipaan sinkkuajoista sitä, että sai vapaasti flirtata vieraille miehille... :-/ Jotenkin se niin hiveli itsetuntoa, kun tiesi näyttävänsä kauniilta ja sai miehiltä huomiota. Siis ei mitään sen kummempaa, en esim. ole seksiä todellakaan harrastanut kenenkään baarituttavan kanssa, mutta huomiota ylipäänsä.

Joo, säälittävää. Tiedän.

Vierailija
30/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sinkku-ja lapsettomat tuttavani ovat niin helposti väsähtäviä, että he nukkuvat joka ikinen päivä päiväunet. Niin helposti väsyvä en haluaisi olla, että tarvitsisin päiväunet jaksaakseni normaalia elämää.

Vierailija
31/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sinkku-ja lapsettomat tuttavani ovat niin helposti väsähtäviä, että he nukkuvat joka ikinen päivä päiväunet. Niin helposti väsyvä en haluaisi olla, että tarvitsisin päiväunet jaksaakseni normaalia elämää.

kuvittelet, että sinkkuus ja lapsettomuus väsyttää ihmisiä enemmän kuin perhe- elämä? Miksiköhän perheelliset aina sitten valittavat tukiverkkojen perään. En minä lapsettomana ja sinkkuna semmoisia tarvitse.

Vierailija
32/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina välillä haaveilen ajasta, että jos siivoan kodin, niin se pysyy siistinä. Oletan, että lasten kasvaessa näin käy.

Minulla on ikuisesti mielessä tunne, kun tapasin mieheni. Se ei ole edes 8 vuodessa haalistunut yhtään ja riittää minulle. En todellakaan kaipaa mitään satunnaisia ihastuksia.

Vierailija
33/35 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollaan oltu 7vuotta, lapsia 2. Hyvä näin. En ole itse sinkkuihmisiä, olen perheihminen :)

Vierailija
34/35 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se on selvää, että sinkku on yksin elävä ihminen. Siis ei puolisoa, ei lapisa.

Ja sitten asiaan. Kadehdin sitä, että voisin harrastaa villiä seksiä niin monen miehen kanssa kuin haluan. Ja sitä fiilistä, että soittaako tyyppi vielä takas ja varsinkin sitä kun sitten hän ottaa yhteyttä.

Vierailija
35/35 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se on selvää, että sinkku on yksin elävä ihminen. Siis ei puolisoa, ei lapisa.

Ja sitten asiaan. Kadehdin sitä, että voisin harrastaa villiä seksiä niin monen miehen kanssa kuin haluan. Ja sitä fiilistä, että soittaako tyyppi vielä takas ja varsinkin sitä kun sitten hän ottaa yhteyttä.

ruveta jännittämään sitä, onko mies ottanut rakastajattaren ja meinaako häipyä tämän kanssa Kuubaan. Ei kai ne aviomiehetkään toimi kuin sveitsiläiset kellot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän