Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ainakin rakastan lapsiani niin paljon, etten voisi koskaan erota

Vierailija
28.09.2009 |

Sain tänään kuulla perhekerhossa eräältä äidiltä. Tuli sanomaan sen päin kasvoja ja lisäsi vielä: Ootkos nyt siten onnellinen kun saat ihan luvalla munaa niin paljon kuin haluat, mutta lapsesi joutuu kulkemaan kirppisrytkyissä ja sossupummina elätte loppuelämänne! Kääntyi ja lähti pois.

Eronnut olen pari vuotta sitten, työpaikkakin odottaa vielä kaksi kuukautta, sitten hoitovapaalta töihin. Kirppisvaatteita meillä on käytetty kun lapsien isän kanssa vielä asuttiin yhdessä. Aikaisemmin olen saanut tietää, ettei kyseinen parisuhteessa elänyt äiti ole ollut päivääkään palkkatöissä tai valmistunut mihinkään ammattiin.

Mutta epämiellyttävää oli selittää lapsille, niin omille kuin vieraille, että miksi toi täti tulee munista puhumaan. Oma vanhempi lapsi osasi sanoa, että eilen tehtiin munakasta ruoaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normaalia käytöstä tuollainen.

Vierailija
2/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nää teidän jutut on välillä semmosia, että hiljaiseksi vetää!

Eihän tällaista voi ollakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kyseisellä huomauttelijalla nousta hissi ihan vintille asti. Tai sitten sillä on jotain niin pahoja omia traumoja, että niitä pitää oksentaa muiden päälle.

Vierailija
4/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tuollaisella korvien välissä mitään..

huhhuh!

Vierailija
5/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu uskomattomalta, etta tallaisia ihmisia on olemassa.

Tsemppia ap:lle ja tiedat varmaan itse parhaiten oman elamasi . Yrita olla valittamatta tai jos kyseinen mamma tulee viela sanaomaan jotain, mieti joku naseva kommentti takasin.

Vierailija
6/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihmisiä, jotka ovat vähän sairaita, ja puhuvat sen tähden omituisia. Siitähän tuossa tapauksessa taisi olla kyse.

Vierailija
7/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi taatusti eronnut narsistimiehestään eli isästäni.

Mutta ei, lapsella ei ollut siinä elämässä mitään väliä.