Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on pisin aika, jonka olet valvonut

Vierailija
28.09.2009 |

putkeen? Miksi? Entä pisin aika minkä olet nukkunut yhteen putkeen? Miksi?

Itsellä:

Olen valvonut 35 tuntia, koska piti saada koulutehtävät tehtyä ennen yllätysmatkaa.

Nukkunut olen 18tuntia yhteen putkeen. Taustalla rankka viikko, jolloin olin nukkunut 4-5h per yö.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut 18h.

Hullun puuhaa.

Vierailija
2/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin nukkua tuona aikana 20-40 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen n.40 tuntia esikoisen syntyessä. kipeät suoistukset alkoivat illalla, joten yö meni valvoen ja vasta seuraavana yönä lapsi syntyi. Nukkunut olen varmaankin 13-14 tuntia.

Vierailija
4/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reitti vie Atlantin yli ja mukana on kaksikin välilaskua (yksi euroopassa, yksi USA:ssa) niin voi mennä odotusaikoineen yli 24 tunnin. En ole laskenut tarkasti, miten pitkään on pisimmillään mennyt. (En pysty nukkumaan liikennevälineissä paitsi junassa.)

Nukkunut olen varmaan pisimmillään noin 12 tuntia, en enempää. Nukun yleensä uudestaan sitten muutaman tunnin päästä, jos on paljon univelkaa.

Vierailija
5/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tuntia olen valvonut parikin kertaa. Molemmissa tapauksissa en ole ehtinyt nukkumaan yövuoron jälkeen. Pisimpää uniputkea en osaa sanoa, mutta intissä ollessani ollessani "sairastuvalla" nukuin noin 16-18h vuorokaudessa.

Vierailija
6/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huvin vuoksi (ja ihan selvinpäin). Olo oli kyllä ihan sekava - tuli sellaisia "katkoksia". Sitten taisinkin nukkua aika pitkään.

Vierailija
7/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

villissä nuoruudessa liftasin turusta italiaan, ei siinä uskaltanut nukkua.

Vierailija
8/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvonut pisimpään n. 28 tuntia, ehkä enemmänkin. Oli aamusta seuraavan päivän aamupäivään. Piti olla yö valvomatta aivosähkökäyrätutkimuksen vuoksi.

Nukkunut olen putkeen 16 tuntia, ilta klo 20:sta seuraavaan puoleen päivään. Oli vähän jetlagia lyhyeltä NYCin reissulta:))

Vierailija
9/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinen vuorokausi 4 vuoden ajan, työiden vuoksi tulee valvottua 14-18 h. tätää on tätä yrittäjän arkea, toivon vain että pikku hiljaa päästäis ns. normaali rytmiin.

Vierailija
10/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena nukuin la aamu klo. 4.00- su aamu 9.00, tuona aikana nukuin 28h valvoin 1h

Vierailija
11/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista viikkoa vauva nukkui alle puolituntia vuorokaudessa. soitettiin päivystykseen ja neuvolaan. lopulta tajuttiin etsiä netistä tietoa ja haettiin apteekista erityiskorviketta, sitten vauva nukkui 8 tuntia putkeen. aivot ei enää toiminut kovan valvomisen jälkeen ja univelasta toipumiseen meni monta kuukautta.

Vierailija
12/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis sen ajan, mitä synnytys kesti ennen kuin sain epiduraalin. Simahdinkin sitten siihen paikkaan, ja heräsin vasta kun ponnistusvaihe oli jo alkanut, ja lapsi hyvää vauhtia tulossa tähän maailmaan. Mun synnytyskertomuksessakin lukee vaan, että äiti hyvin väsynyt....äiti nukkuu....äiti nukkuu vieläkin... ponnistusvaihe 15 minuuttia. Luin sitä ihan äimänä, että eikö muut äidit muka nukahda puudutuksen jälkeen, kun se piti erikseen mainita? :D

Pisin aika minkä olen nukkunut, on varmaan 13-14 tuntia.

Vierailija
13/24 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina yhtä vaikeaa, tunteja tulee noin 40. Aamuyö on kamalinta enkä ikinä totu.

Nuorena nukuin viikonlopun partioreissun (siis samanlainen 40 h valvominen, mutta edeltäväkin yö vain muutaman tunnin mittainen) nukuin sunnuntai-illasta tiistaiaamuun!

Vierailija
14/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kiva päästä vauvan kanssa kotiin kun pysty vähän nukkuakkin..

Vierailija
15/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena huvin vuoksi, oltiin reissussa. Ja mullekin tuli tosiaan sellaisia "katkoksia" tai kai sitä kävi jo äkkiä unessa tahtomattaan.

Vierailija
16/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet, töitä, uudet bileet. Ei vain ehtinyt nukkumaan.

Pisintä nukkuma-aikaa en tiedä.

Vierailija
17/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vajaa 40 tuntia. Yövuoro välissä ja seuraavama päivänä jotain menoa ettei pysty nukkumaan. Nukkunut olen varmaan 13 tuntia putkeen näin aikuisiällä.

Vierailija
18/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn out töistä, omat häät, kaksi kuolemantapausta, meni yli.

En vain pystynyt nukkumaan, se oli hirveää. Pulssi oli korkea ja aina kun yritin levätä, se vain nousi. Lopulta menin lääkärille, joka ei antanut edes sairaslomaa vaan sanoi että "nuku nyt yö hyvin niin kyllä se siitä".

Sain nukahtamislääkkeet (ja niitäkään se lääkäri ei olisi antanut!) mutta ne eivät auttaneet. Tunsin sen hetken kun olisi pitänyt nukahtaa, mutta ei vain taju mennyt.

Lopulta päätin että nyt tämän on päätyttävä ja join lasin viskiä ja oltin nukahtamislääkkeen. Sitten nukahdin. Ja pikkuhiljaa pääsin tuosta kierteestä irti.

Pelottavaa, hirveää, toipuminen kesti aika kauan.

Vierailija
19/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli silloin amfetamiinikoukussa. Ei ollut kivaa. Ei enää ikinä!

Vierailija
20/24 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuorot sekoittavat pakan oikein kunnolla eli 30h valvomista ei ole mitenkään erikoista. Aina sitä vain ei ehdi menemään nukkumaan, kun on niin paljon muuta hommaa.

Kerran taisi mennä 3vrk yht 4h:n unilla ja todella huono, krapulainen olo siitä seuraa. Yliväsymyksen puolelle mentäessä ei meinaakaan sitten enaa nukahtaa millään.