Onko syytä hävetä
kun menee kosmetologille poistattaan intiimialueen karvoja, kun karvoituksen määrä on kamala. Menisin heti, mutta mietin, että onko syytä nolostella asiaa. Lisäksi jos joku tietää hinnoista, niin kiitos.:)
Kommentit (5)
poistamaan alapääkarvoja kosmetologille - miksi ei poistaisi itse? Ilmaista ja voit tehdä sen joka päivä. Tiesitkö että ne kasvaa takas ihan heti?
anna ammattilaisen tehdä työtä.
Voi olla että kollegalle sanoo jälkikäteen, jos on kunnolla rehotusta, mutta mitä siitä sitten.
Mä käyn n 2 krt vuodessa nyppimässä kulmat. Yritän väliajan nyppyä itse, mutta huomaa että mallissa en pysy.
Taatusti kosmetologi ajattelee kannattais tonkin käydä useammin jne, mutta ne jääköön hänen päähänsä.
Helsingissä on hirveesti kaikenhintaisia paikkoja. Suosittelen sellaista paikkaa, joka on ollut pystyssä vuosia. Uusia yrittäjiä tuntuu tulevan koko ajan alalle.
Haluaisin kosmetologille siitä syystä, että toivoisin karvojen poistoihin keinoa, jolla karvat pysyisivät pois pidempään. Höyläämällä tulee kamala sänki ja esim. liuskoilla en uskalla karvoja poistaa itse kivun vuoksi .:(
Niinpä. Kerran, kun sen häpeän kestäisin, niin sen jälkeen voisin käydä vaan siistimässä paikkoja. Ei tarvis enää täysremonttia tehdä.:)
Saanko vielä kysyä, että voiko pitää esim. stringit päällä operaation aikana.:)
kyllä ammattilaiset ovat varmasti nähneet vaikka minkälaisia alapäitä ja karvoituksia :) ihan jokapäiväistä heille..ja haastavampaahan se heille on mitä enemmän karvoja! hinnoista en valitettavasti tiedä..