Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pulloäidit! Onko teitä koskaan julkisella paikalla moitittu korvikkeen annosta?

Vierailija
27.09.2009 |

Mitä sanoitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin lapsi juonut omaa maitoani pullosta..

Pumpattu siis...

Jos olisi joku tullut kommentoimaan niin en varmasti olisi vaivautunut sanomaan mitään.

Ei olisi sen arvoista :D

Vierailija
2/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis lapselle parasta, käskin kääkän painua vittuun ja läpsytellä mennessään niitä roikkurintojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista.

Vierailija
4/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti kuopuksen kanssa, sillä hän on lyhytkasvuinen ja nyt 1 vuoden iässä 3 kk:n ikäisen vauvan kokoinen. Mulkoillaan myös pahasti kun minä hirviö annan hänelle purkkiruokaa tai jopa leipää...

Vierailija
5/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin hyvin itsetietoisen oloinen ihminen, jolla ei juurikaan kommentoida negatiivisia asioita. Ja joo, hyppään helposti silmille...

Vierailija
6/6 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla ostin maitoa meidän lähikaupasta.

Lähikauppa ei ollut kummoinen, siellä oli aina vaan muutama purkki maitoa.

Joskus siellä oli esim 5 purkkia, kannatti ostaa kaikki, sillä seuraavalla kerralla niitä oli jäljellä vain 1.

Juuri sen kerran kun ostin hyllyn tyhjäksi, tuli aikuinen nainen arvostelee mua.

Mä koin koko imetyshomman tosi raskaasti, pidin itseäni maailman huonoimpana äitinä tämän takia ja mä aloin huutamaan naiselle. Yritti änkyttää ja lähteä karkuun, mä menin eteen seisomaan ja todella selvästi ilmoitin mitä minä olen tehnyt ja kenen kaikkien kanssa aiheesta olen jutellut.

Jos hänellä on poppakonsti millä maito saadaan tulemaan, otan sen oikein mielellään vastaan.

Tyypillinen akka, ei edes pyytänyt anteeksi.

Toisen kerran tapahtui Itäkeskuksessa. Istuttiin siinä käytävällä ja annoin pullosta maitoa. Varmasti lähes 80 v mummo selitti minulle korvikkeen haitoista vrt äidinmaito ja mä todella kauniisti hänelle selitin ettei mulla ole maito ikinä noussut ja kaikkeni olen tehnyt. Lisäksi sanoin kuinka kehittynyt lapseni on, pitkä, tarpeeksi painoa, jne, eli korvike on myös hyvä asia.

Lopuksi ilmoitin että hänen kommentit olivat aika ikävän kuuluisia ja toivon ettei hän ikinä kenellekään niin sano. Erosimme ihan sovussa.

Nyt toinen täyttää 8 kk, ei enää kukaan sano tai edes katso kun juo pullosta. Paitsi nyt pitäis antaa nokkamukista. Olen siis edelleen huono äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi