Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi olla totta! tänään ompussa nähtyä!

Vierailija
30.12.2008 |

N. nelikymppinen nainen ja n,12 vuotias tyttö istuivat ruokaravintolassa. eivät syöneet,mutta äiti(ilmeisesti oli tytön äiti,puheista päätellen)joi olutta isosta tuopista ja tyttö joi vettä!

tyttö sanoi jo haluavansa lähteä ja tähän äiti,että ei kun me odotetaan isää. No,tulihan se isäkin sieltä,suoraan tiskin kautta ja kantaen kahta olutta! Säälittävää..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se nyt ihan kamala asia jos 12-vuotias joutuu odottamaan kun vanhemmat juovat oluet?

Vierailija
2/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä, kun ollaan syömässä / olusella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sen yhen kaljan ajan joutuu siinä odottaa. Eri asia on jos menee kolme tai neljä. Jos mä liikun joskus kun lapsi vanhempi ulkona niin en mä kyllä välttämättä jätä sitä kaljaa väliin vaan sen takia että lapsi sattuu olemaan mukana

Vierailija
4/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joutuu odottamaan, kun vanhemmat juo oluensa. Olisikohan se tyttökin halunut jotain muutakin kuin vettä ja vaikkei olisi halunnutkaan, niin eikö niitä olut pulloja olisi voinut kaupasta kotiin ostaa, niin toisen ei olisi tarvinnut odottaa vanhempiaan.

Vierailija
5/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias on liian nuori juomaan alkoholia. Mutta parempi opettaa juomakulttuurin saloille jo nuorena, joten täydet pisteet sille perheelle! Mekin otetaan lapset mukaan kun mennään baariin, annetaan lasten vuorollaan tilata meille drinksut. Kivaa on kaikilla.

Vierailija
6/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. nelikymppinen nainen ja n,12 vuotias tyttö istuivat ruokaravintolassa. eivät syöneet,mutta äiti(ilmeisesti oli tytön äiti,puheista päätellen)joi olutta isosta tuopista ja tyttö joi vettä!

tyttö sanoi jo haluavansa lähteä ja tähän äiti,että ei kun me odotetaan isää. No,tulihan se isäkin sieltä,suoraan tiskin kautta ja kantaen kahta olutta! Säälittävää..

että tuosta sun kirjoituksesta tulee sellainen olo että se mitä paheksut on tytön vedenjuonti.

Vierailija
7/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olisi tarvinnut istua vieressä odottamassa. Kyllä sen ikäinen osaa jo itekseen kauppakeskuksessa pyöriä päiväsaikaan. Voihan sitä sitten soittaa kun ovat valmiit.

Vierailija
8/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tainneet vain ymmärtää nämä edelliset vastanneet, mikä asiassa oli pielessä.

Tämä vain todistaa jälleen suomalaisten väristyneen suhteen alkoholiin. Omasta mielestäni lapsi, oli sitten minkä ikäinen tahansa, ei kuulu kuvaan mukaan vanhempien kaljotellessa. Toivon kuitenkin, että av-laisilla olisi kilahtanut kello edes siinä tapauksessa, että tämä lapsi olisikin ollut 2-vuotias.

Jos äiti olisi ruokailun yhteydessä nauttinut sen kaljansa, vaan kun ei... Ja isä tulee kahden tuopin kanssa! Tämä ei ole NORMAALIA alkoholin käyttöä, varsinkaan päiväsaikaan. Voinpa kuvitella, etteivät nämä oleet vanhempien päivän ensimmäiset saati viimeiset kaljat...

Vierailija
9/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se olisi haitannut näitä marimekko lehmiä yhtään. Koska vain olut on alkoholia av-lla ja sen juominen on ryyppäämistä.

Menkääs kaappijuopot ämmät nyt katsomaan että teillä on siellä siivouskomerossa piilossa tarpeeksi viiniä, jotta kestätte uuden vuoden perheenne kanssa

Vierailija
10/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit sydärin esim Ranskassa jossa juodaan alkoholia ruoan kanssa ihan kotona, viiniä JOKA PÄIVÄ. Ihan tavallisissa perheissä, Mutta Suomessahan vain alkkikset juovat alkoholia...

Vierailija
11/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sen on ok??? :O Minä en ymmärrä edes viiniä mutta tuo oluthomma nyt on ihan selvästi typerää.

Vierailija
12/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä nyt oikeesti jotain väliä, jos aikuiset ottaa KAKSI olutta shoppailureissun aikana? Mistä helkkarista voit tietää, että oluet ei jää siihen?

12 - vuotias varmaan voi odottaa sen aikaa ja todellakin osaa käydä vaikka itse ostoksilla.

Itse en moista harrasta, mutta en paheksu niitä jotka harrastaa. Kukakin tyylillään.

Vierailija
13/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis LITRA. Miettikää mikä määrä- ja iso osa mammoista on sitä mieltä "ettei tunnu missään"!!! Mahtaa olla 12-vuotiaalla turvallinen olo kun lähtee kotiin samalla autolla kuin hiprakassa olevat vanhempansa :(. Sehän on jo "niin iso" tyttö ja saihan se vaatteitakin; pää kiinni vanhempien juomisesta!

Vierailija
14/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti juo lounaalla pullon viiniä, on hänellä taatusti tukka enemmän sekaisin kuin jos normaalikokoinen aikuinen juo kaksi tuoppia olutta. Ja tuoppi on luultavasti 0,4 l

Vierailija
15/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen väliä sillä on, mihin aikaan vuorokaudesta ne oluensa juo, miksi ne pitäisi illalla kiskaista lapsilta piilossa. Ainoa, mikä kirjoituksessa oli kummallista, oli se, että tyttöä odotutettiin, vaikka hän ei halunnut. Tuon ikäinenhän voi mennä itse kotiin tai ainakin johonkin kauppaan kiertelemään.

Vierailija
16/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväki siellä örvelsi. Saahan niistä luusereista hupia vaikka välillä toki säälittääkin niitten puuhastelut...

Vierailija
17/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos olisivat ottaneet yhdet ruoan kanssa.

Vierailija
18/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se lasten elämä kovaa kaupungeissa. Ei tarvi enää mitään ihmetellä...

Normi käytöstä ?monelle..........

Itse juon myös välillä ja lapsetkin on saanut maistaa, mutta lasten ei tarvi kattoa mun juopottelua ja istua kapakassa. Mä olisin varmaan soittanu sossuun

Vierailija
19/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vanhemmat juopotelleet!! Vaan joivat KAHDET oluet!!! Haloo, missä hel...tin kaapissa te oikein ootte kasvaneet????

Vierailija
20/39 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatteko paljon limu maksaa ravintolassa??

ja limu ei tod ole hyväksi hampaille!