Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta, jolla ei ole ollut koskaan

Vierailija
27.09.2009 |

yhdenyön seksisuhdetta, siis ei koskaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollinen taustayhteisöni ei sallinut muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
2/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä painostusta oli toisenlaiseen suuntaan. Luulen vaan, että on aika harvinaista nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt siihen vaiheeseen. Ja ikää on 38 v.

Vierailija
4/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks ja toissapäivänä tuli 34v mittariin.

Oltu miehen kanssa yhdessä 17v.

Vierailija
5/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan vaan mieleen kun luin tuon nro 4:n viestin.

Ja on ollut enemmän kuin yksi kumppani

N 31v.

Vierailija
6/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka luulevat, että kaikilla naisilla on tarve jossain vaiheessa antaa kaikille, ja että jos sitä ei tehnyt nuorena, niin sitten tekee vanhempana. Katsos meitäkin on, joilla ei vaan ole sellaista tarvetta :)

Onneksi on tullut elettyä sekin vaihe jo... Tulipahan vaan mieleen kun luin tuon nro 4:n viestin.

Ja on ollut enemmän kuin yksi kumppani

N 31v.

Vierailija
7/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ei ole antanut kaikille ja olen elänyt monta vuotta jo parisuhteessa.

"Villi vaihe" oli siellä päälle 20 vuotiaana.

Sulla on aika paljon säälittäviä tässä maailmassa.

Tiesitkö muuten että sääli on sairautta..?

Vierailija
8/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa edelleen sen ekan ja ainoan kanssa. Ei ole ikinä kiinnostanut yhden yö suhteet, en muutenkaan päästä ihmisiä helposti lähelleni. Sama tilanne myös miehelläni ;)

Vierailija
9/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä suhteesta erosin 27.v,reilun 10.v oltiin yhdessä ja sit tuli kausi et meni ja paljon..Katunu en ole,tällä hetkellä seurustelen..

Vierailija
10/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ei ole antanut kaikille ja olen elänyt monta vuotta jo parisuhteessa. "Villi vaihe" oli siellä päälle 20 vuotiaana. Sulla on aika paljon säälittäviä tässä maailmassa. Tiesitkö muuten että sääli on sairautta..?

Vai mistä toi epävarmuus kumpuaa?

Vierailija
11/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni myöskin ollut vain minun kanssani :) Harmittaa kyllä jonkun verran, pelkään että joskus kostautuu. En siis mitenkään kaipaa yhden yön suhteita, olen itse niin tunneihminen. Pelkään lähinnä että miehelle tulee se kaipuu niihin.

Vierailija
12/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi yö kerrallaan, en ymmärrä, kuinka sen voi etukäteen tietää?

Vierailija
13/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta takana sen yhden ja ainoan kanssa... =)

Vierailija
14/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei lasketa yläasteajan mukaista laskentatapaa. Puhuin parille pojalle, ja he puolittain halasivat hyvästiksi. Näissä sitten riitti ruotimista kaverien kanssa, kun oli ollut fyysistä kontaktiakin;DDDDDD

Vierailija
15/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa siis seurustelin aikoinaan. Tuttavuuksia baarielämässä oli kyllä palhon, mutta oltiin nuoria, eikä kai ollut tarvetta mennä suutelua pidemmälle.

Vierailija
16/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole ollut yhden yön kumppania, ei onneksi tarkoita sitä, etteikö olisi voinut olla useampiakin kumppaneita. Mieheni kanssa olen ollut 12 vuotta, mutta ennen sitä oli vähän pidempiä ja lyhyempiä seurustelujuttuja, joten "kokeiltu" on. Lisätiedoksi vain että ne lyhyemmätkin jutut olivat vähintään kesän mittaisia, joten eivät ne mitään kahden yönkään juttuja olleet ;o)

Mutta hyvä niin, olen tyytyväinen menneeseen ja nykyiseen elämään, mitään ei tarvitse katua. Ei ole tullut sekoiltua ja kaikki kokemukset ovat olleet hyviä, vaikkei niitä nyt niin kauheasti ehtinyt kertyäkään. Yhden yön jutut eivät vaan ole minun juttu, vaikka seksistä suuresti nautinkin.

Vierailija
17/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietää, että siitä tulee vain yhden yön? yksi yö kerrallaan, en ymmärrä, kuinka sen voi etukäteen tietää?

Jos seurustelee/tapailee toista edes jokusen päivän ennen sen seksisuhteen alkamista, niin ei se eka seksiä sisältävä yö ole yhden yön juttu, vaikka suhde siihen loppuisikin. Näin sitä tietää etukäteen, että yhden yön juttuja ei tule jos ei heti ekana yönä sitä seksiä harrasta.

Vierailija
18/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ensimmäiseni.