Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallista/ myötähäpeää (fb)

Vierailija
27.09.2009 |

Minusta on kiusallista lukea parin entisen koulukaverini fb-päivityksiä ja tunnen suurta myötähäpeää..

Toinen on eronnut vastikään ja haukkuu exäänsä minkä kerkiää. Esim. "Ja taas asetetaan lapset etusijalle tulemalla hakemaan krapuloissaan!" tai "Ja ei taaskaan elareita tilillä! Hyvin alko tää yh-arki, kiitti vaan sille yhelle".

Toinen kertoo vähän liikaa mt- ja päihdeongelmistaan. Monesti päivittää esim lääkärikäynneistää: "kävi uusituttamassa reseptinsä kivalla kallonkutistaja sedällä :)" tai "Nyt se alkaa! Tai oikeestaan maanantaina..Jos vielä tänään ottais..Sitten antabuskuurille!"

Nämä molemmat ovat pyytäneet minua kaverikseen ja muutoinkin heillä on yli 200 kaveria.. Eli ts. paljon puolituttuja. Ja kertoilevat tuollaisia asioita!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä, että olet sattunut hyväksymään nämä tyypit sun kaveripiiriin vai sitä, että näiden kavereiden muut (siis ne noin 200) kaveria näkevät, että myös sinä ole näiden tyyppien kaveri.

Ainahan voit poistaa nämä tyypit kavereistasi. What's your problem?

Vierailija
2/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtavat varmaan että kaverina on kaikenmaailman puolituttuja.

Mulla on yksi fb kaveri joka kanssa avautuu ex:n käytöksestä ja uudesta ihastumisestaan. Toinen taas käytännössä vaan koko ajan valittaa elämän kurjuutta ja haukkuu esim. appivanhempiaan.

Itselläkin meinaa välillä unohtua että siellä on 60 henkeä jotka näkevät mun statuksen, vaikka pysyttelen aikalailla asialinjalla noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo facebook muun muassa tuntuu olevan sellainen paikka, missä ihmiset voivat tuntea itsensä tärkeiksi. Vähän kuin olisi julkkis, jonka tekemisiä raportoidaan lehtiin. Sitten kerrotaan kaikkia tosi noloja ja epäedullisia asioita, mitkä olisi hyvä pitää vain itsellään. Esim. nuo mielenterveysongelmat, ei niitä kannata julkisesti jakaa, siitä voi olla vahinkoa itselle.

Vierailija
4/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan sitä että häpeän näiden tyyppien puolesta kun eivät itse osaa hävetä.. ap

Vierailija
5/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaista suoltavat. Kuka tollaset palkkaisi?

Vierailija
6/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät vain kiillota kilpeään fb:ssä, kuten monet muut (joidenkin tyyppien tapanahan on laittaa päivitykset tyyliin:

"11 tunnin työpäivä takana, joten latasin akkuni reippaalla 10 kilsan lenkillä. Nyt voinkin hyvällä omalla tunnolla syödä yhden korvapuustin, kun leivoin juuri illaksi kotiin ihanan pullantuoksun. Taikinan tein tällä kertaa omin kätösin alusta loppuun.")

Vierailija
7/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä, että olet sattunut hyväksymään nämä tyypit sun kaveripiiriin vai sitä, että näiden kavereiden muut (siis ne noin 200) kaveria näkevät, että myös sinä ole näiden tyyppien kaveri. Ainahan voit poistaa nämä tyypit kavereistasi. What's your problem?

.

Vierailija
8/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on yläastekaveri, silloin sellaisen arka hiirulainen. Nyt päivitykset joko testeistä näitä kamasutra-asentoja ja "oot niin hot" -juttuja tai kuulumisina eksän haukkumista, huoltajuusriitoja ja omia ryyppyreissuja.

Toinen on uskovainen täti-ihminen, jolla on keski-iän kriisi, aviokriisi ja ties mikä kriisi.. Myös näitä seksivisailuja lähettelee suhteellisen usein. Ja mua kun ei yhtään kiinnosta ajatella tätä ihmistä punnertamassa itseään mihinkään spandex-pukuun.

Vierailija
9/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään itsesuojeluvaistoa siitä, mitä oikeasti kannattaa itsestään julki tuoda kaiken kansan keskuuteen, ei ihminen voi olla kovinkaan viisas.

Vierailija
10/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä, varsinkin jos on kavereina ihmisiä, jotka tuntevat molemmat osapuolet.

Yksi tuttu nainen kirjoittaa exästään todella ilkeään sävyyn, ja todellisuudessa nimenomaan se mies siinä parissa oli henkisesti terve järkevä ihminen, joka ei vain loputtomasti jaksanut sitä vainoharhaista raivoamista, mitä minäkin joskus jouduin todistamaan.

Mutta eihän nuo ihmiset aina ole itse tietoisia, miltä heidän toimintansa vaikuttaa ulospäin.

Vierailija
11/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sellainen fb-kaveri, joka kirjoittaa 'leiponeensa taas koko päivän perheelle leipää ja pullaa ja mehujakin tuli keitettyä 100l..' Jotenkin hän vaan unohtaa mainita että miehensä samalla hoiti lapset, siivosi ja teki päivän ruuat!!! Ja tottakai siellä on sitten 48kaveria jotka "tykkäävät" ja jaksavat kommentoida et 'miten sä jaksat ja oot aina noin energinen.

jotka eivät vain kiillota kilpeään fb:ssä, kuten monet muut (joidenkin tyyppien tapanahan on laittaa päivitykset tyyliin:

"11 tunnin työpäivä takana, joten latasin akkuni reippaalla 10 kilsan lenkillä. Nyt voinkin hyvällä omalla tunnolla syödä yhden korvapuustin, kun leivoin juuri illaksi kotiin ihanan pullantuoksun. Taikinan tein tällä kertaa omin kätösin alusta loppuun.")

Vierailija
12/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mies teki? Ja eikö nuo ole ihan normaaleja asioita miehillekin? Tottakai miehen kuuluu lapsiaan hoitaa, siivota ja laittaa ruokaa ihan siinä missä nainenkin.

Ja minusta ainakin on ihan jänniä nuo mehunkeittojutut, vaikka en facebookia ahkerasti päivittelekään. Onhan ne vähän eksoottisia nykymaailmassas.

Ei se, että joku on tyytyväinen tekemisiinsä, ole mitään oman kuvan kiillottamista, vaan ihan luonnollista terveen ihmisen toimintaa. Ja oikea ystävä osaa iloita mukana.

Mulla on kans sellainen fb-kaveri, joka kirjoittaa 'leiponeensa taas koko päivän perheelle leipää ja pullaa ja mehujakin tuli keitettyä 100l..' Jotenkin hän vaan unohtaa mainita että miehensä samalla hoiti lapset, siivosi ja teki päivän ruuat!!! Ja tottakai siellä on sitten 48kaveria jotka "tykkäävät" ja jaksavat kommentoida et 'miten sä jaksat ja oot aina noin energinen.

jotka eivät vain kiillota kilpeään fb:ssä, kuten monet muut (joidenkin tyyppien tapanahan on laittaa päivitykset tyyliin: "11 tunnin työpäivä takana, joten latasin akkuni reippaalla 10 kilsan lenkillä. Nyt voinkin hyvällä omalla tunnolla syödä yhden korvapuustin, kun leivoin juuri illaksi kotiin ihanan pullantuoksun. Taikinan tein tällä kertaa omin kätösin alusta loppuun.")

Vierailija
13/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä muutenkin kuin itse alusta loppuun?

Vierailija
14/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisit saman ihmisen ystävä niin tietäisit mitä tarkoitan. Tämä ihminen tosiaan tekee monenlaista vähintään joka toinen päivä ja aina samat ihmiset hehkuttavat hänen energisyyttään. Luulen silti, että kuka tahansa ehtisi tehdä saman mitä hänkin jos olisi kotona koko päivän ja mies myöskin. Silloin olisi kiva nähdä joskus hänen kommentoivan edes vähän vähätellen, että sai rauhassa leipoa ja keitellä mehua kun mies teki kaiken muun.

Tai minä ainakin sanoisin kommentoijille että kyllä tekin ehtisitte jos olisi samanlainen apu kotona kuin minulla. Siis jos olisin tämä ko. ihminen....

mitä mies teki? Ja eikö nuo ole ihan normaaleja asioita miehillekin? Tottakai miehen kuuluu lapsiaan hoitaa, siivota ja laittaa ruokaa ihan siinä missä nainenkin.

Ja minusta ainakin on ihan jänniä nuo mehunkeittojutut, vaikka en facebookia ahkerasti päivittelekään. Onhan ne vähän eksoottisia nykymaailmassas.

Ei se, että joku on tyytyväinen tekemisiinsä, ole mitään oman kuvan kiillottamista, vaan ihan luonnollista terveen ihmisen toimintaa. Ja oikea ystävä osaa iloita mukana.

jotka eivät vain kiillota kilpeään fb:ssä, kuten monet muut (joidenkin tyyppien tapanahan on laittaa päivitykset tyyliin: "11 tunnin työpäivä takana, joten latasin akkuni reippaalla 10 kilsan lenkillä. Nyt voinkin hyvällä omalla tunnolla syödä yhden korvapuustin, kun leivoin juuri illaksi kotiin ihanan pullantuoksun. Taikinan tein tällä kertaa omin kätösin alusta loppuun.")

Vierailija
15/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä muutenkin kuin itse alusta loppuun?

Vierailija
16/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai Pullataikinalevy on kaulimatta

valmis pullataikinalevy korvapuusteihin ja

makeisiin piirakoihin. Tuote myydään pakastettuna ja se on nopea ja helppo tapa leipoa.

Sulata, täytä ja paista!

Vierailija
17/17 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi