Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kyllä ihana perhe :-)

Vierailija
27.09.2009 |

Vielä 2- vuotta sitten oltiin eroamisen partaalla, mutta sittemmin saatiin parisuhde uuteen kukoistukseen.

Pidetään hauskaa koko perheen voimin, kokataan yhdessä, siivotaan yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Vanhin lapsi järjesti eilen miehen kanssa teekutsut perheelle ja nyt touhuavat sunnuntai brunssia intopiukkana. Vispipuuroa ja lämpimiä juustovoikkoleipiä tiedossa :-)

Oon niin iloinen että päästiin ongelmista eroon ja voidaan luoda lapsillemme aidosti onnellinen ydinperhe-elämä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kyynel silmään kun luin tuota.

Ihana kuulla että ongelmista voi selvitä. Omassa parisuhteessa on pahoja ongelmia, enkä usko että pääsemme koskaan tuohon.

Onnea teille!

Vierailija
2/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee päin helvettiä, eikä tehdä mitään yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiat menevät niin kuin pitää :) Miksi olitte eroamassa pari vuotta sitten?

Vierailija
4/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma taisi olla se, että parisuhdetta ei enää ollut. Ei minkäälaista läheisyyttä, ei haleja, ei suukkoja, ei lähellä olemista. Kyllästyin lopulta ja lähdin etsimään onnea muualta.

Monta kuukautta meni niin, että tein pitkiä työpäiviä ja viikonloppuisin vietin illat ulkona. Miestä ei kiinnostanut menoni. Hoiti tuolloin lapset täysin. Minua ahdisti niin paljon olla kotona, ettei minusta kovin hyväksi äidiksi ollut. Rakastin lapsia, mutta miehen läsnäolo ahdisti ja tiuskin kaikille.

Lopulta asiat menivät niin pieleen että jouduimme kohtaamaan toisemme. Siinä samalla perhettä ja toisiamme suojellessamme löysimme toisemme uudelleen.

Sen jälkeen ollaan panostettu yhteiseen elämäämme. Myös kahdenkeskiseen elämäämme.

) Miksi olitte eroamassa pari vuotta sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi