Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maailman huonoin äiti!

Vierailija
30.07.2009 |

Taas raivostuin lapsille, kun ne ei tottele mitään. Mä en oo osannut kasvattaa niitä nii, et ne käyttäytyis nätisti ja sit mä viel raivostun niille, kun ei ne usko, vaikka miten pyydän, kehoitan ja komennan.

Äiti taantui lapseksi ja sai raivarin.Miks mä en kykene olemaan aikuinen, joka hallitsee kiukkunsa, eikä karju pelottavasti lapsilleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taidan olla minä. Karjun myös ja syytän itseäni lasten huonosta käytöksestä.. olen ihan loppu ja se heijastuu lapsiin :(

Vierailija
2/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun alkais jo koulu ja päiväkoti. Lapset kaipaa aktiiviteetteja ja minä omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään kiukunpuuskaa, mutta lapsi onkin mummolassa kyläilemässä :DDDD

Vierailija
4/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ollut mun kanssa koko kesän, teen työt kotona, koska olen pienyrittäjä. Poika jo 9v. ja en ole kertaakaan huutanut, vaan ollaan vietetty mukava kesä vaikka ei poika ole muualla ollutkaan. Omia kavereitaan kyllä on ollut kylässä ja niiden kanssa ulkona jne.. mutta pääosin kaksin ollaan ja hyvää laatuaikaa vietetty. viikonloppuna mennään taas retkelle suomenlinnaan ja toisena päivän leffaan.

Vierailija
5/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen vain vitsaili

Poika ollut mun kanssa koko kesän, teen työt kotona, koska olen pienyrittäjä. Poika jo 9v. ja en ole kertaakaan huutanut, vaan ollaan vietetty mukava kesä vaikka ei poika ole muualla ollutkaan. Omia kavereitaan kyllä on ollut kylässä ja niiden kanssa ulkona jne.. mutta pääosin kaksin ollaan ja hyvää laatuaikaa vietetty. viikonloppuna mennään taas retkelle suomenlinnaan ja toisena päivän leffaan.

Vierailija
6/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotettavissa lähipäivinä ukkosta ja ehkä sadettakin

t.nelonen

Vierailija
7/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1203046/Mother-let-young-childr…

Tuohon verrattuna oma suoritus alkaa tuntua aika loistavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi