143kg ja raskaana, haluatko kysya jotain?
Kommentit (34)
126 kg raskauden lopussa. hyvin meni kaikki. neuvolassa ei kauhisteltu yhtään, ihan normaalisti kohdeltiin.
nyt oon 152 kg ja vauvakuume on taas kova. en tiedä uskaltaisko tässä painossa yrittäää. tosin ehkä ehdin tässä vähän laihtumaankin vielä, raskaus ei muusta elämäntilanteesta johtuen kovin ajankohtainen asia just nyt...
mutta onnea sulle raskaudesta!
laihduttaa, kun painoa 89kg... tsemppiä raskauteen!
Kestikö kauan tulla raskaaksi ja mitä ongelmia on ollut raskaudessa ylipainosta johtuen?
Täällä toinen, joka painaa 140kg ja kolmannesta lapsesta vielä haaveilen, mutta en tiedä uskallanko kun painoa on ja ikääkin jo yli 35v
onnea raskaudesta! toivon että oman terveytesi ja lasten takia saisit painoa tippumaan. eikö lääkäri puutu asiaan, kait sieltä saisi apua?
Itse painan 130kg ja mies haluaisi kovasti lasta. Onko ylipainosta miten paljon vaaraa vauvalle ja itselle, jos lihavuudesta huolimatta on terve? Kuntokin tähän painolukemaan nähden hyvä.
Oletko nyt raskausaikana jättänyt sokerin ja valkoiset jauhot pois ruokavaliostasi?
voi painaa noin paljon. Tai siis periaatteessa tiesin, onhan kai 200-kiloisiakin, mutta...
Ja ihan hullu kysymys: miten miehesi penis yltää emättimeesi? Kai reisiesi täytyy olla valtavan paksut, samoin kuin takapuolen. Sisään kai ne siittiöt on silti saatu kun raskaus on alkanut. Ja ihan uteliaisuudesta vain tällainen kysymys.
Ja jos, niin miten lohdutat heitä? Oletko nähnyt elokuvan Gilbert Grape?
noin painavana. Miehen kanssa tänä aamuna mietittiin asiaa, kun nähtiin joku laihdutusmainos, missä 140 kiloinen nainen oli laihduttanut 60 kiloa... Arvelimme, että paino on kertynyt niin pikkuhiljaa, että ehkä eroa kevyempään painoon ei osaa kuvata. Onko sinulla "raskas" olo? Tuntuuko raskaalta esim kävellä, kun on tavallaan tuollainen suuri ylimääräinen taakka kannettavana?
kun en oikein osaa sijoittaa eri tavalla ylipainoisia ulkonäön kannalta. Harva ylipainonen on kertonut lukemiaan, joten en osaa arvioda kellä on ylipainoaa 30, kellä 100 kiloa...
Siinä on mm kaunis kohta, missä valtavan lihava äiti sanoo Gilbertin tyttöystävälle (Juliette Lewis): "Minä en ole aina näyttänyt tältä." Tyttöystävä vastaa: "En minäkään aina ole näyttänyt tältä."
Mutta kysymykseen. AP, kun olet laihduttanut ja sitten lihonut jälleen ja käynyt ravitsemusterapeutillakin, mutta et saa kiinni siitä, miksi syöt väärin, niin oletko miettinyt psykoterapiaa? Mun mielestäni ravitsemustyypin olisi pitänyt jo ohjata sinut jonkun psykologin luo. Kun sinun minun mielestäni pitäisi saada elämäsi omiin käsiisi. Pystytkö erittelemään mihin olet koukussa? Rasvaan, sokeriin, suklaaseen ...? Missä tilanteisa syöt liikaa? Mitä kompensoit syömällä?
Olisihan se kiva jos jaksaisit peuhata lastesi kanssa mahdollisimman pitkään! Vaikka nyt voit ehkä OK, harrastat koiria yms, niin kun tuosta vanhenet alkaa tulla todella ikäviä vaivoja ellet onnistu muuttamaan elämäntapojasi. Tämä ihan ystävällisesti, ei uhkaavasti :)
6
Meidan seksielamamme onnistuu ihan hyvin, kiitos kysymasta. Ei se nyt varmasti niin notkeata ole kuin hoikalla pariskunnalla, mutta mies ja mina olemme tyytyvaisia.
Kolme ensimmaista raskautta (yksi km) alkoivat ekasta kierrosta, mutta tama viimeisin alkoi 6.kierrosta. Nyt on ikaa 33v, ekan raskauden alkaessa olin 24v.
Kun laihduin tuon yli 50kg huomasin miten mahduin pienista valeista, esim. parkkeerattujen autojen valista helpommin, eka tarvinnut kaantya poikittain ja huomasin miten helpompaa oli kavella ylamakea ylos ym tallaisia juttuja, joita muut eivat pida minaaan.
Olen itsekin miettinyt etta minun olisi tarpeellista kayda jonkun psykologin tms. juttusilla joka voisi auttaa minua ymmartamaan tata suhdettani ruokaan, ja toivottavasti saada se normalisoitumaan. Kun kerran faktat tosiaan tiedan eika silti onnistu.
Suurin ongelmani on suuret annoskoot. Aina pitaa hakea lisaa, koska kattilaan ei saa jaada mitaan... Syon liikaa melkein aina, mutta eritysesti iltaisin telkkaria katsoessa. Toinen herkku on jaatelot ja kaikki "marat" jalkiruoat.
Eivat lapset ole koskaan varsinaisesti havenneet minua. Vanhempi lapsi oli iloinen kun laihdutin ja sen myota pukeuduin myos natimmin, koska pidan yllani lahinna vain mustaa vaatetta normaalisti.
Taman raskauden jalkeen HALUAN laihduttaa itseni normaalipainoiseksi. Se vaan tuntuu mahdottomalta urakalta! Mihin minun kannattaisi ottaa yhteytta?
ap
Ultrissa saadaa kylla tarpeellinen tutkittua ja nahtya, mutta joskus on laakari sanonut etta jotain tiettya ei olla saatu nakyviin niin hyvin kuin olisivat halunneet.
En muista nahneeni Gilbert Grape elokuvaa.
ap
nii ajattelin että jos kelpais laihdutusseura?