Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinusta jääkaapissa ollut pizza parempaa kylmänä vai lämmitettynä?
Kommentit (6)
Minulle pizza maistuu muutenkin paremmin kylmänä. Nälkäisenä ei vaan viitsi aina odottaa, että se jäähtyisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
raakaa taikinaa ja rapeita vihanneksia, jaakaappi kylmaa juustoa, nami nami!
raakaa taikinaa ja rapeita vihanneksia, jaakaappi kylmaa juustoa, nami nami!
Useimmiten tulee syötyä kylmänä, mutta silloin tällöin lämmitän... PAITSI ne kaupan einespizzat PITÄÄ syödä kuumina! Niitä syö kylminä vain ja ainoastaan mielenvikaiset... :O)
Alue: Aihe vapaa
Jos on itse tehtyä, niin ehkä jopa kylmänä. Jos on pizzeria pizzaa, niin ehdottomasti lämmitettynä. Niissä on jotenkin se juuston rasva usein hyhmänä siinä pinnalla, eihän sellaista voi kylmänä syödä. Lämmitettynä kylläkin. :D