Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tohtorit olette töissä?

Vierailija
26.09.2009 |

Kiinnostaisi tietää, missä palstailevat tohtorit ovat töissä? Oletteko tyytyväisiä työhönne? Miten hyvää palkkaa saatte?

Itse olen kasvatustieteiden tohtori ja tutkijana järjestössä. Palkka hieman reilut 3000 euroa. Työ tosi mukavaa ja mielekästä. Olen tyytyväinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taiteilija ja freelancer, tulot keskimäärin ehkä 2000 kuussa, osa apurahana eli koko summasta ei mene veroa. Työ on mukavaa ja mielekästä, pitkän unelman tulos. Muualla saisi enemmän rahaa, mutta olen valinnut tämän muista kuin taloudellisista syistä. Teen töitä kotona ja pystyn siksi viettämään lastenkin kanssa enemmän aikaa kuin muuten.

Vierailija
2/3 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patentti- ja rekisterihallituksessa tutkijainsinöörinä. Palkka reilut 4 tonnia tällä hetkellä. Olen 36 vee ja ollut talossa pari vuotta. Tosi tyytyväinen olen työhön. Ai niin, koulutukseltani olen siis tekniikan tohtori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelee yliopistollisessa keskussairaalassa nyt ammatillista jatkotutkintoa eri erikoislääkäritutkintoa suorittaen. Työ on mielenkiintoista ja monipuolista etenkin tutkijantyön jälkeen. Palkka n. 6500e/kk. Tutkimuksestani ja tohtorin tittelistä tosin ei kliinisessä työssä juurikaan hyötyä muuta kuin viran saannin kannalta.