raskaana ja hirveä maku suussa sekä kamala syljeneritys
Onko teillä muilla ollut vastaavaa? suussa maistuu ihan hirveä maku eikä sitä saa peitottua millään. tämä johtaa siihen, että koko ajan on oksennus tuloillaan. Syljeneritys on myös niin kamalaa, että istun päivät vessassa ja syljen lavuaariin... tietääkö kukaan onko olemassa syljeneritystä vähentävää "lääkettä" ??
Kommentit (6)
mutta paha maku jo ties kuinka monetta viikkoa alkaa jo masentaa... Mulla se tulee myös etovasta olosta ja jatkuvasta röyhtäilystä, joka tuo kaiken päivän aikana syödyn ruoan maun suuhun, mutta miljoona kertaa pahempana. :( Ei tee mieli seuraavana päivänä syödä enää samaa ruokaa mitä on maistellu suussaan koko edellisen päivän.
Yhdeksäs viikko menossa ja pahalta maistuu suussa ja lisäksi mun kieli on mennyt ihan valkoiseksi niin kuin siinä olis sammasta en tiedä johtuuko paha maku siitä vai siitä et pahoinvoinnin takia syön koko ajan ettei tulis vielä pahempi olo, toivottavasti helpottais pian! Tsemppiä kaikille kohtalo tovereille!
puolentoista viikon päästä... Oli juuri tuollaista että koko ajan sai fiinisti syljeskellä ympäriinsä, sylkirauhasia kihelmöi ihan kuin ennen oksentamista. Millä viikoilla olet? Minulta se jäi pois jossain viikon 14 vaiheilla.
oli tosi ällöttävää ja toi oli varmaan kauhein asia koko raskaudessa, vaikka oli mulla aikalailla pahoinvointiakin.
Mikään sitä pahaa makua ei poistanut mutta vähän edes helpotti kun pesi hampaita usein, imeskeli jotain hyvänmakuisia pastilleja ja joi tuoremehua ja söi raikkaita hedelmiä aina silloin kun se maku häiritsi. Ei varmaan hyväksi hampaille tuo jatkuva napostelu mutta se oli ainut joka auttoi, ja olo oli tosiaan muuten sietämätön. Koita kestää! -mulla se ei ainakaan jatkunut kovin pitkään, loppui samoihin aikoihin kuin pahoinvointikin.
Mulla on kans! Mulla se maistuu oudosti tosi suolaiselta ja huomaan, että maistan kaikissa ruoissa voimakkaasti suolan muutenkin. Mullakaan maku ei lähde oikein millään pois ja silloin kun on etova olo muutenkin, suun maku vaan lisää sitä kuvotusta.
Etenkin aamulla, joskus jopa herään siihen, että "hyi, nyt on pakko nousta ja mennä harjaa hampaat!". Auttaa hieman hampaidenpesu illalla.
Syljeneritys on kyllä normaali, joten enpä tiedä lääkkeistä.. :(