Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko teistä ylihysteerinen sikainfluenssan takia?

Vierailija
26.09.2009 |

Jos meillä sairastuttaisiin, niin

- kukaan ei kyläilisi meillä niin kauan kun ollaan sairaana eikä hetkeen paranemisen jälkeenkään

- Sairastuneet EIVÄT kävisi kaupassa, apteekissa jne.

- Terveitä lapsia ei vietäisi pk:hon sairastuttamaan muita...

Minusta nuo on itsestäänselviä asioita, jännä vain, että monista se tuntuu olevan hysteriaa, että yrittää ehkäistä leviämistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo päivähoitojuttu on monimutkaisempi.

Esim meillä on infektioastmataipumuksellinen pikkuisin. Hänen paikkansa ei minusta olisi kahden sikainfluenssaa sairastavan hoidossa. Samoin on minusta vastuutonta jättää pikkulapsia heitteille, kun vanhemmat ovat kuumeessa.

Itse käytännössä pyytäisin isovanhempia apuun, mutta jos se ei olisi mahdollista, päiväkoti olisi vaihtoehto.

Vierailija
2/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo päivähoitojuttu on monimutkaisempi.

Esim meillä on infektioastmataipumuksellinen pikkuisin. Hänen paikkansa ei minusta olisi kahden sikainfluenssaa sairastavan hoidossa. Samoin on minusta vastuutonta jättää pikkulapsia heitteille, kun vanhemmat ovat kuumeessa.

Itse käytännössä pyytäisin isovanhempia apuun, mutta jos se ei olisi mahdollista, päiväkoti olisi vaihtoehto.

Ei se päiväkoti kuitenkaan päivystä 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saa altistusta kotona aamuisin, iltaisin ja öisin joka tapauksessa ja

b) hyvin todennäköisesti lapsi levittää tautia eteenpäin ja ainakin sairas vanhempi joka vie lapsen levittää sitä matkalla ja hoitopaikassa.

Vierailija
4/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tahansa muun influenssan kanssa.

EIkö sitä ole jo moneen kertaan toitotettu ettei tämä SI ole normaalia kausi-influenssaa kummempi? Ja että nyt oodotetaan vain 1/5 sairastuvan?

MIksi ihmeessä tähän influenssaan pitäisi suhtautua jotenkin erityisesti?

Vierailija
5/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sillä että huolehdit kunnon käsipesusta.

Vierailija
6/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks viimesintä olis vähän hankalia toteuttaa. Olen yh ja sairaanakin syötävä, joten kauppaan (ja tarvittaessa apteekkiinkin) on mentävä. Ja jos minä olen kipeä, niin lapsen vien hoitoon että itse saan levätä ja parantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän