Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehistä, onko tällaista olemassa?

Vierailija
26.09.2009 |

Itse olen reilu parikymppinen hyvännäköinen ja timmissä kunnossa oleva nainen. Olen pitkästä aikaa vapailla markkinoilla ja haluaisin löytää kunnollisen miehen. Siis MIEHEN, ei mitään poikasta. Pidän isokokoisista miehen näköisistä miehistä eikä haittaa, vaikka olisi vähän vatsaakin. Siis sellainen nallekarhu-tyylinen. Tietty luonne on tärkein, mutta täytyyhän sitä vetovoimaa muutenkin olla. Muuten en tälle palstalle kirjoittelisikaan. Baareissa ei ole aikaa ravata ja etsiä. Ongelmana onkin se, mistä löydän tuollaisen miehen, joka on siisti ja huoliteltu???! Kyllähän niitä läskejä sikoja löytyy joka oksalla... missä pyörivät nämä siistit ja kiltit tapaukset? Kaikilla jo perhe, vai? Itsellä oli nuoruudenrakkaus-hulttiomies, joka lähti yllätysvauvan seurauksena.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi. Sorge, et sitä onneasi täältä tule koskaan löytämän! Fakta! Mee sinne baariin ittekin etsimään seuraavaa himopetteriä!

Vierailija
2/3 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa työväenopiston kurssikatalogi ja ala käymään niitä viikon pikakursseja: kokkikurssi, ATK -kurssi, ilmaisutaito, jne... Kurssit on lyhyitä ja jos ei tärppää niin oppiipahan jonkin uuden taidon.

Noissa käy yleensä kunnollista porukkaa mukaanlukien tylsistyneitä sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen kirjottelee tultuaan kännissä baarista, kun ei taaskaa tärpännyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi