Jäin töissä kiinni työaikojen väärentämisestä
Kuinka voisin puolustautua?
Olen tehnyt tuntitöitä ja itse merkinnyt tunnit ylös. Nyt eräs kyylä oli huomannut, että olin merkinnyt enemmän kuin oikeasti olen tehnyt.
En halua menettää tuota työpaikkaa.
Kommentit (26)
suhun niin miten voisit olla menettämättä työpaikkaasi, jos olet kerran huijannut
Kuinka jäit kiinni ja
kuinka paljon ylimääräistä olet merkinnyt itsellesi?
Nämä asiat merkitsevät siinä mielessä, että minkälaisen "tarinan" voit kehittää.
Urpo!!!
Toimit epärehellisesti ja syytät kyylää..
Mä saan viikottain katella kun osa työkavereista poistuu ennen työajan päättymistä mutta merkkaa täydet tunnit..... ja saa saman palkan kuin minä vähemmillä työtunneilla
Kyllä meillä merkataan vitutustunteja. Käytäntö yleinen ja esimiehen siunaama. Omistajille emme tietenkään hiisku asiasta.
Vierailija kirjoitti:
"Kyylä" toimi oikein ajatellessaan työnantajan etua.
Kyylä on vasikka joka pitää laittaa ruotuun.
Kukaan muu ei sitten ole tommoista tehnyt? Kyllä minä ainakin olen, jos tilaisuus vaan on ollut, ainakin pyöristänyt tunnit ylöspäin, ja ehkä tilaisuuden tullen laittanut jonkun ylimäääräisenkin.
Puolustaudu niin, että olet vastaavasti joskus aiemmin taas epähuomiossa merkannut tunnit väärin, ja nyt ajattelit korjata. Ja että et ole pitänyt mitään taukoja (toisin kuin muut kyylät) ja että muutenkin olet niin tehokas.