Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä 1,5v hoitoajoista?

Vierailija
25.09.2009 |

Äiti töissä 8-10yötä ja päivää kuukaudessa pois kotoa. Kotona hoitaja sekä perheen isompi lapsi.

Lapsi on siis kotona ja yöt hoitaa isä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä?

Vierailija
2/13 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna pikkusen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikallaan :)

ja äiti on pois kotoa 1-3päivää kerrallaan.

Vierailija
4/13 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä aina puhutaan miten kauhea äiti on kun menee töihin ja 1,5v joutuu pk tai pph:lle, tai ylipäätään se on paha asia jos äiti käy töissä. Mutta onko sekin yhtä kauheaa, jos lapsi hoidetaan kotona, eli kotona on palkattu hoitaja? Ja äiti osa-aikatöissä. työtä on se n. 8-10 päivää/yötä /kk

Vierailija
5/13 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti töissä 8-10yötä ja päivää kuukaudessa pois kotoa. Kotona hoitaja sekä perheen isompi lapsi. Lapsi on siis kotona ja yöt hoitaa isä.

tietää se kuitenkin, että äiti ei ole läsnä.

Tuonikäisellä lapsella, melkein vauvalla, äiti on kuitenkin tärkein. Kyllähän se lapsen perusturvallisuuteen vaikuttaa, että kotona hoidetaan, mutta vieläkin enemmän perusturvallisuuteen vaikuttaa se, kun äiti on poissa noin paljon.

Vierailija
6/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos äiti on kuukaudesta n. 1viikon pois ei kuitenkaan yhtäjaksoisesti, niin se vaikuttaa? monihan on arkisin 8-17 pois lasten luota, minä olen melkein 3 viikkoa 24h lapseni kanssa.

ihan oikeasti en voi uskoa että joku on sitä mieltä että lapsi kärsii tästä hirveästi....

ap

Vierailija
7/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen ikävöivät isäänsä ihan valtavasti, kun tämä on työmatkoilla - joita on harvoin, koska vaihtoi pois matkatöistä.

Vierailija
8/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain nuo päivät pois työssä, loput olen täysin kotona, 2,5-3viikkoa koko ajan.

ap

Vierailija
9/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lapsista täälläpäin tuntuu menevän noin 1,5-vuotiaana päiväkotiin kokopäivähoitoon.

Vierailija
10/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse olisi pystynyt olemaan erossa 1,5 v lapsestani noin kauaa kerralla. Aloitin osa-aikatyön lapsen ollessa 1,5v

Vierailija
11/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvuorojen välillä? Jos putkeen noin pitkään, niin aika paha! Valitettavasti. Tuon ikäisen sopisi olla erossa äidistään max 2 päivää peräkkäin, eikä sekään niin suotavaa.

Itse ajattelen, että mieluummin sitten päivittäin vähän aikaa hoidossa muualla kuin noin pitkään erossa äidistä putkeen.

Vierailija
12/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 1kk aikana olen 8-10 yötä yhteensä pois, 1-2 yötä kerrallaan, välissä on sitten 1-3 päivää vapaata. Ei ole minusta kauheaa, päivisin on kotona itse palkattu hoitaja. Isä hoitaa illat ja yöt.

ap

Vierailija
13/13 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä "itse palkattu" hoitaja. Kuka muu sen palkkaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi