Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eripuraa anopin kanssa

Vierailija
25.09.2009 |

Ei varmaankaan mikään maailman harvinaisin juttu, mutta tilanne siis meillä se, että tähän saakka lähinnä minä olen hoitanut yhteydenpidon anopin kanssa, kuljettanut lapsia sinne kylään jne. koska mies ei jaksa äitiänsä hössötystä (juu, i know, olen ollut typerä).

Selvästi kuitenkin liiasta yhteydenpidosta johtuen välimme kiristyvät jatkuvasti, minäkään en jaksa sitä hössötystä ja suorasukainen kun olen, niin myös sanon sen.

Mikä teillä muilla on auttanut vastaavassa tilanteessa? En nyt tietenkään aio laittaa välejä poikki, mutta ajattelin kyllä nyt selvästi vähentää omaa osuuttani kuviossa ja luovuttaa miehelle vastuun siitä, että anoppi näkee lapsenlapsiaan. Ei kai mun tarvitse aina raahautua mukaan, voisin mielelläni jäädä vaikka kotiin siivoamaan... ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Ovat ns. junttikansaa.

Vierailija
2/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka olet mieheesi sitten haksahtanut - jos hänen perheensä/sukunsa on junttikansaa, niin sitähän on sitten miehesikin, ei omia juuriaan voi kukaan kieltää!

En ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Ovat ns. junttikansaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hayway

Vierailija
4/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin hiukkasen polvi parantunut. Miehen äiti ei ole ihan yhtä juntti kun esim. sisaruksensa ja mieheni ja siskonsa jo kouluttautuneita. Mutta kyllähän se suvun sivistymättömyys kuitenkin usein puskee miehessäkin esiin ja tuskaa tekee. Mutta aina ei voi olla liian nirso. Mieheni on kuitenkin komea ja loistava isä. Ei sitä sinkuksikaan voinut ikuisuuksiin jäädä pyörimään, kun ei sitä Von Autzerdorfenia sattunut kohdalle.

Vierailija
5/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hoitaa itse asiansa sukunsa kanssa, näen enää anoppia pari krt/vuosi!

Vierailija
6/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydet omaan sukuunsa. Niin mä teen.

Vierailija
7/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella anopin mielipiteitä ja "totuuksia" sekä sekavia pakanauskomuksia. Niinpä päätin että olen vähemmän hänen kanssaan tekemisissä. Lapset pitävät hänestä ja hän lapsista. Mutta minua anoppi sai loukattua tai suututettua lähes joka kerta kun näin hänet, joten miksi vaivautuisin sinne kyläilemään? Mies hoitaa nyt enimmäkseen vierailut anoppilassa lasten kanssa ja minä tulen olemaan mukana vain pakollisilla vierailuilla kuten merkkipäivät ja juhlapäivät.

Vierailija
8/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä olet alunperinkään mennyt sihen tapaamisiinne puuttumaan! Luovuta nyt, mies hoitaa, mitä haluaa!

Vierailija
9/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARAs rankaisu on kun pakotat miehesi katkaisemaan suhteet anoppiin. Oppiipa noita käyttäytymään. Ehkä kahden vuoden koeajan jälkeen voi ottaa yhteyttä jos haluja vielä löytää.

Vierailija
10/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon aion tatuoida vatsaani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan