Ja taas HairStoressa uusi huijaus!
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72433-hairstoren-huijaus-paljastui
En kyllä ymmärrä, kuinka kukaan viitsii olla siellä töissä. Enkä ymmärrä, kuinka kukaan voi olla HairStoren asiakas.
Kommentit (56)
Lupaan etten käytä heidän palvelujaan (en kyllä ole käyttänyt ennenkään)
tämä tuorein päiväysjuttu:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/HairStoren+Sellon+myym%C3%A4l%C3%A4+n…
lisää
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HairStoren+korvattava+ty%C3%B6ntekij…
lisää vielä
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HairStore+joutuu+maksamaan+sakkonsa/…
hs:n sivuilta löyty muitakin
ja IHME KYLLÄ, hän on viihtynyt työpaikassa...!!! En oikein tiedä MIKSI... Mieli on tehnyt kysyä, koska kyseessä vielä hyvin sanavalmis ja fiksu ihminen, ei siis mikään "huijattava" ihminen.
On esim. allekirjoittanut vuoden työsopimuksia jo pari (kun sellaisen allekirjoittaa saa ulkomaanmatkan jne.)
Mietinkin onko Hairstore työpaikka jossa joku voim pärjätä JOS on vahva ihminen ---> ei tule sairaana töihin vaan ilmoittaa että sori olen saikulla -tuuttuuut- eikä matele kipeänä töihin kun pomo niin käskee.
Asiakkaiden huijamaista en siis puolustele...!!!
Mutta onhan lähes työpaikalla kun työpaikalla "käytäntönä" se, että jos antaa itseään polkea niin tapahtuu, ja jos pitää kiinni oikeuksistaan niin kaikki menee ihan ok. Tarkoitan nyt siis esim. kesälomia; joku on aika heinäkuun lomalla ja toinen saa aina ne jämä loma-ajat kun ei saa suutaan auki milloin haluaa lomailla.
niiden Kampin keskuksen liikkeeseen ja sitten muistin sen vanhan raskaana olevaa koskeneen syrjintätapauksen ja meninkin Hairlekiiniin ostoksilleni.
iltapäivälehtien kautta liikkeen tietoon ja vaikuttaisi työntekijöiden ja asiakkaiden kohteluunkin!
Viittaan nyt siihen yhteen alapääkuvaan, jonka joku miestoimittaja oli nostanut lehtien palstoille.
on meikäläisen osalta! Ennen ostin paljonkin tuotteita, mutta kun työntekijöiden väärinkohtelut tulivat esille, niin en ole sen jälkeen ostanut mitään - enkä osta jatkossakaan!
se että varmasti monet asiakkaat tietää asiasta mutta eivät vaan välitä
Siis niillähän on nytkin ne "pimeät hinnat" että -50% kaikista tuotteista, mutta todellisuudessahan he nostavat sitten niitä ns. normaalihintoja puolella, jotta saavat nämä tuotteet myytyä edellisellä normaalihinnalla ja väittävät että ne ovat muka alennettuja. täyttä huijausta. Ja olen vielä parturi-kampaaja opiskelija ja tiedän miten hiuksia hoidetaan, sain yhdeltä myyjältä täysin väärää tietoa. kiitti vaan
jo noin vuoden verran. Samalla omistajalla on muuten Vantaan Flamingossa kosmetiikka-alan liike, en vaan muista nyt nimeä, muistaisiko joku muu?
olen itse alalla ja sain kerran kotiin kirjeen kyseisestä liikkeestä. Siinä houkuteltiin töihin, olisi saanut etelänmatkan ja jotain muuta en enää muista. Ei todellakaan houkutellut kys. paikka. Ja tuli sellainen olo että eikö sinne enää kukaan halua töihin kun tuollalailla rekrytoidaan porukkaa.
On esim. allekirjoittanut vuoden työsopimuksia jo pari (kun sellaisen allekirjoittaa saa ulkomaanmatkan jne.)
Vuoden työsopimuksia ei saa kirjoitella huvikseen. Määräaikaisia ei saa ketjuttaa ellei siihen ole joku peruste. Eikä tuossa lafkassa taatusti ole perusteita!
MIKSI käytätte yrityksen palveluja, vaikka jokainen lehtia lukeva tietää, miten työntekijöitä käsitellään.
Minäkin kuvittelin että edellisten juttujen jälkeen koko pulju menisi konkurssiin, mutta ilmeisesti sitten ei.
MINKÄLAINEN ihminen käyttää yhä edelleen HairStoren palveluja ?
En tiennyt/muistanut näitä juttuja. Menin sisään, kun pääsin ilman ajanvarausta. Paikka oli todella sotkuinen, työntekijät hätäisiä ja kaiken lisäksi kallista! Ostin myös shampoon, joka piti olla todella hyvää. Maksoi 16€ pieni pullo..mutta eipä se ole tehnyt ihmeitä hiuksiini. Tais olla minunkin viimeinen kerta HairStoressa.
Ja kun olen käynyt, niin on ikävä kyllä ollut Hairstore. No edellisestä kerrasta on reilusti yli vuosi, enää en sinne mene.
Miksi kävin, on se että sijaitsee viereisessä kauppakeskuksessa jossa asioin muutenkin.
Lisäksi nettiajanvaraus on kätevä.
Miksi ihmiset käyvät siellä, en ymmärrä. Monista muista epäeettisistä jutuista kyllä ollaan valmiita luopumaan, mutta firma joka käyttää törkeästi väärin asiakkaiden tietämättömyyttä ja työntekijöidensä elämäntilanteita, saa vain porskuttaa! Hyi hyi!
MIKSI käytätte yrityksen palveluja, vaikka jokainen lehtia lukeva tietää, miten työntekijöitä käsitellään. Minäkin kuvittelin että edellisten juttujen jälkeen koko pulju menisi konkurssiin, mutta ilmeisesti sitten ei. MINKÄLAINEN ihminen käyttää yhä edelleen HairStoren palveluja ?
että kaikille ei osu silmiin kaikki uutiset.
.. ja mikkeliin avataan lähipäivinä hairstore. enpä ainakaan sitten osta sieltä... :(
Viimeksi ostin 19 eri putelia, muotoilutuotteita ja hiuslakkoja, shampoita ja hoitoaineta (samoja, joita myydään muissakin parturi-kampaamoissa). Meillä on kolme teinittyöä ja hiustenhoitotuotteita kuluu rutkasti. Mä ostan sieltä, mistä halvalla saa. Jos joku työntekijä ei tykkää olla Hairstoressa töissä, niin ei siihen varmaan kukaan pakota.
LÖytyisikö kommentoimaan yhtään sellaista, joka on HairStoressa töissä?