Maailman hirvein sana: TISSITAKIAINEN
Yääk, aaargh! "Liisa-Petterini on varsinainen tissitakiainen." Rangaistus sille, joka tuon sanahirviön on keksinyt.
Kommentit (19)
mun eskari saa pinkin toppatakin täks talveks!
TAI
mun pikku pyllykuoriainen kakkas taas...
Mutta tissitakiainen on hyvä kakkonen.
Vai onko sana kakkonenkin jo pilattu... Aina puhutaan sitä että esikko sitä ja pikkukakkonen tätä.
Tissitellä
Me aloitetaan Juho-Jannican kanssa yhä aamut tissittelyllä. Hyi hel....
En ole koskaan ennen kuullut, mutta kovin kuvaava termi tuo minusta on. =)
Sitä en ole koskaan kuullut, mutta kyllä masuasukki ja siitä lyhennys "masukki" ovat kamalimpia.
No, kyllä tissittelykin kuulostaa aika kamalalta. Ja tietysti pikkukakkonen perheen toiseen lapseen viitaten, yyh.
Te olette karmeita tosikoita. Mitäs sanotte siitä, että kutsun 2v tyttöä tänttähääräksi, apinaksi, palleroksi, ärsykkeeksi, räpelöksi, palleriinaksi kovalla p:llä...
terkkuja tutuille. =D
Te olette karmeita tosikoita. Mitäs sanotte siitä, että kutsun 2v tyttöä tänttähääräksi, apinaksi, palleroksi, ärsykkeeksi, räpelöksi, palleriinaksi kovalla p:llä... terkkuja tutuille. =D
Te olette karmeita tosikoita. Mitäs sanotte siitä, että kutsun 2v tyttöä tänttähääräksi, apinaksi, palleroksi, ärsykkeeksi, räpelöksi, palleriinaksi kovalla p:llä...
terkkuja tutuille. =D
mutta minua ärsyttää vaan jotenkin tuo masuasukki, en tiedä miksi.kai siksi, kun jokainen sitä sanaa käyttävä sanoo sen niin lässyttäen että oksat pois.
taidanpa lisätä nää omaan sanavarastoon.
Pitääpä mennä tissittämään tuo tissitakiainen :)
Sehän on se lastenohjelma!!! :-D
pikkukakkosesta tulee mieleen pyllynreikä. :`(
Siis oikeesti...Ei ihme, jos ei lakanoissa oo vipinää, kun mammat käyttää siitä tollasta termiä!
Laitan tähän jatkoksi "sinappikoneen".
pikkukakkosesta tulee mieleen pyllynreikä. :`(
muistuttaa lasten lisäksi äideillekin, että niitä tissi-, pylly-, kakka- ja muita intiimiasioita koskevia juttuja jutellaan vain omassa rauhassa eikä julkisesti toisten kuullen.
Rintani ovat herkät ja olen yleensäkin herkkä kutiamaan ja ärsyyntymään toistuvasta kosketuksesta, joten koko ajatus tissitakiaisesta eli otuksesta, joka roikkuu tississä 24/7 tuntuu ahdistavalta :-)
esikko.