Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten ihmeessä kaikilla on varaa hankkia lapsilleen

Vierailija
25.09.2009 |

ajokortin? 1500e maksaa. Onneksi olen pilattu kakara (ainoa lapsi) ja 4 lasta mulla. Monta vuotta sitten äitini lupasi maksaa ajokortit heille ja nyt eka autokoulussa. Kyllä vaan ajattelin että ilman olisivat jääneet jos äiti ei olisi näin ystävällinen ja avulias. Kiitos heille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä vieläkö se silloin on halvempaa (luvassa ehkä pakollisten autokoulun ajotuntien määrän lisäystä)

Vierailija
22/24 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olisi ollut rahaa meidänkään perheessä. Itse odotinkin tästä syystä parikymppiseksi, että kortin sain - pikkuveljen piti ehtiä täysikäiseksi, että saatoimme opetella samaan aikaan. Toimi kuiteknin hyvin ja maksoi tuolloin murto-osan siitä, mitä kahden autokoulun kustannuksiksi olisi tullut. Veljelläni ja minulla on kuitenkin alle kaksi vuotta ikäeroa, joten lyhyellä välillä olisivat kustannukset tulleet eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmillakaan ei ollut varaa kustantaa meille ajokortteja, meitä lapsia oli ja on edelleen kolme. No, ajokortit on meillä kaikilla ja ei siitä mitään traumoja olla saatu että ne itse piti kustantaa.

Itse onneksi olen siinä tilanteesa että olen voinut lapsille säästää rahaa ja näin ollen saavat laittaa rahansa vaikka ajokorttiin.

Vierailija
24/24 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuoret eivät ole kypsiä ajamaan. Sen lisäksi voisi harkita ajolupaa kuten aseenkantolupaa. Liikenteessä näkyy aivan liikaa törttöilijöitä ja yksin ajavia ihmisiä. Kamalaa polttoaineen tuhlausta vaikka autossa on monelle tilaa.