Mitä mieltä olet 50-70 -vuotiaista?
Onko oikein, että tuolla porukalla on KAIKKI tässä yhteikunnassa? IHAN KAIKKI.
Kommentit (46)
on olleet työttöminä, ja usein. Omasta suvustakin moni läksi Ruotsiin töihin, kun Suomesta ei työtä löytynyt. Ja sinne mentiin kielitaidottomina, ilman ystäviä ja turvaa.
Ja kyllä 60-luvulla ja 70-luvulla oli paljon työttömyyttä, se oli ihan todellista. Ja millaiste elämä oli jollain pientillalla silloin? Sä et edes puutteesta mitään tiedä.
Kummasti aiemmin oltiin johtaja-ainesta kansakoulupohjalta.
Mutta kaikki minun tietämäni ovat niitä, joiden eläkkeellelähtöä oikein odotetaan... kun johtajan pallille on päässyt joku mistään mitään ymmärtämätön dille, jota yritetään kaikin keinoin kammeta pihalle. Nuoremmat kampeaa ohi ja nämä kehäraakit pitää tiukasti tuolistaan kiinni. Ei minusta tuossa ole mitään erityisen kadehdittavaa, säälittää lähinnä.
En minä pysty kadehtimaan ketään, jolla on tietty titteli ja arvo ILMAN koulutusta. Minulla on kuitenkin enemmän, koulutus ja se sama arvo :)
En minä pysty kadehtimaan ketään, jolla on tietty titteli ja arvo ILMAN koulutusta. Minulla on kuitenkin enemmän, koulutus ja se sama arvo :)
Niin tai sit sulla ei oo mitään. E i m i t ä ä n. Mitä sillä koulutuksella tekee jos rahat ja mahdollisuudet puuttuu? Tämäkin on hyvä osoitus naisten typeryydestä. Akateeminen koulutus on pelkkä paperi. Yks vitun paperi. Ja itsellänikin on sellainen ja arvostan sitä vessapaperin verran.
Tämäkin on hyvä osoitus naisten typeryydestä. Akateeminen koulutus on pelkkä paperi. Yks vitun paperi. Ja itsellänikin on sellainen ja arvostan sitä vessapaperin verran.
tottakai minulla on työ. Mitä minulta nyt puuttuu, kun kerran ei ole mitään? Munat tietysti, mutta niitä en tahtoisikaan ;) Mitään "vitun papereita" en omista, terveyssiteitä käytän joskus.
mies väitteli tohtoriksi 25-vuotiaana, ja tosiaan oli päällikkönimikkeellä töissä ennen kuin täytti kolmekymmentä.
Jos itse sössii asiansa, niin turha siinä on mitään muita sukupolvia syyttää, kyllä ne on syrjäytyneet kaikissa ikäluokissa. Suurista ikäluokista toki moni syrjäytynyt on jo kuollut.
Mutta tottakai nykyään elintaso on parempi kuin ennen, asutaan isommissa asunnoissa, ajetaan paremmilla autoilla, syödään parempaa ja monipuolisempaa ruokaa, matkustellaan hurjan paljon enemmän, tavaraa on niin paljon, ettei 70-80-luvuilla olisi voitu edes kuvitella.
Mutta ei vissiin ahneudella ole rajaa, kun pula-aikojen lapsilta pitää kadehtia kaikkea.
niin ei ole kyllä johtaja-ainesta muutenkaan, ts ei ole kovin kunnianhimoinen. Minun tuttavapiirissäni yliopistoon on menty 18-20-vuotiaina, ja eihän siellä nyt kukaan kymmentä vuotta ole. Eri asia tietysti jos jatkaa vaikka tohtoriksi asti.
kun en ymmärrä kadehtia jotain tiettyä ikäluokkaa, joilla on KAIKKI. Miten niin kaikki?
Ja miten yleensäkään voidaan niputtaa ihmiset 20 vuoden ajalta, että ne kaikki ovat jotain itsekeskeisiä sikoja? Miettikää nyt vähän.
Kyllähän ihmisillä on kauhean erilaisia taustoja. Tunnen esim monta, jotka ovat asuneet aina kaupungissa ja perineet omaisuutta jne... Ja toisaalta niitä tuosta ikäluokasta, jotka ovat joutuneet kuuntelemaan koko lapsuutensa niitä sotatraumoja, lapsuus ja nuoruus on mennyt siinä että sitä omaa tilaa jälleenrakennettiin ja elämä oli todella kurjaa. Ihmiset teki ahneuksissaan liikaa lapsia ja sitten niistä ei pystytty itse pitämään huolta jne. Tarinoita joka lähtöön.