Hei ihanat ihmiset! Voisko joku lainata mulle:
miestään, kotiaan, lapsiaan ja pankkitiliään. Pääsisit tiistaina takaisin kotiisi.
ps. maksathan myös matkat kotiisi, jos asut kaukana
Kommentit (8)
mutta veljeäni voin lainata. tulen tiistaina sitten siivottuun ja toivottavasti remontoituun kotiini takaisin. Pitäkää hauskaa uhmaikäisen kanssa!
varsinkin panoja saa tehdä koko ajan.
voit sit sinne tallettaa vähän fyrkkaa. kiitos. tiistai on oikein hyvä päivä antaa se takas mun käyttöön.
Tarjolla olisi suht.ok., hyvin koulutettu (eikä tämä nyt millään lailla tarkoita ammatillista koulutusta) mies, uudehko 280 neliön omakotitalo hyvällä alueella keskisuuressa kaupungissa ja neljä lasta. Pankkitililläkin riittää katetta sen verran, ettet saa sitä kyllä normaalilla kulutuksella muutamassa päivässä tyhjäksi (siis tarkoittaa ettet ala kiinteistökauppoja tai kymmeniä autoja ostelemaan).
Nuo saat mielihyvin, jos sinulla on jotain houkuttelevaa tarjota tilalle.
kotini ja mieheni lainaksi. Miehestä vähäsen tietoa, makaa sohvalla aamusta iltaan, ei korjaa jälkiää, jättää vaatteensa sinne minne sattuvat tippumaan, kengät jätetään oven eteen ettei muut pääse sisään, vessanpöntön renkaan jättää aina ylös. Kodistamme muutama sana, miehen 100 v remontti on aivan alkutekijöissä, keittiössä on puolet lattiasta tehty ja valaisimen virkaa hoitaa työmaavalo, vessassa ei ole vielä (tuleeko koskaan) ovea ja vessaan ei tule edes vedet sisään.....
Mä lähden ilomielin....monelta tuut. En edes halua takaisin tiistaita, saat pitää hyvänäs.
kotini ja mieheni lainaksi. Miehestä vähäsen tietoa, makaa sohvalla aamusta iltaan, ei korjaa jälkiää, jättää vaatteensa sinne minne sattuvat tippumaan, kengät jätetään oven eteen ettei muut pääse sisään, vessanpöntön renkaan jättää aina ylös. Kodistamme muutama sana, miehen 100 v remontti on aivan alkutekijöissä, keittiössä on puolet lattiasta tehty ja valaisimen virkaa hoitaa työmaavalo, vessassa ei ole vielä (tuleeko koskaan) ovea ja vessaan ei tule edes vedet sisään.....
Mä lähden ilomielin....monelta tuut. En edes halua takaisin tiistaita, saat pitää hyvänäs.
Ymmärrän että et halua takaisin! :-DD
Tsemppiä sinne!!
tilin, sinnekin saa tehdä tilisiirtoja; sikainfluenssassa olevat lapset ja miehen; kotia saa rauhassa siivota ja pakastimeen tehdä ruokaa.
Ei tarvitse palauttaa vielä tiistaina. Otan viikon äkkilähdön etelään. Ihanaa, että kerrankin voi jättää kodin ja rakkaat hyvällä omallatunnolla.
Ni me lähetään siipan kans johki! Tervetuloa!