Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuu keskäkuun odottajat!

25.09.2009 |

Heissulivei!

Täällä yksi kesäkuun tulevaan pinoon pomppaava kyselee, että löytyykö vielä muita kanssasisaria? Ilmotelkaahan itsestänne niin päästään miettimään nimeä pinolla ja muutenkin jutustelee vauvamasun merkeissä;)

t:bleeder rv4+1

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,olen tuolla kolmatta kuumeilevien puolella kirjoitellut. Tänä aamuna sain haamun sellaseen herkkään testiin,joten varovasti uskallan uskoa olevani raskaana. Mulla on yksi km tänä vuonna tullut alkuraskaudessa joten sekin vähän on mielessä. Mutta päätin nyt iloita tästäkin hetken jos vaikka sais viivan vahvistumaan. Oireita on ollut jo muutaman pvän, alavatsaa nippaillut, repäisykipuja ollut, tissit ajoittain arat ja lämmöt koholla. Raskausviikot on 3 ja jotain tai nippanappa sen 4, en oo ihan varma kierron pituudesta ollut tosi pitkä km jälkeen,mut nyt ovis tuntui aiemmin. Ihmettelen täällä sun seurana jos tämä nyt sitten on sitä itteensä ;) Onnittelut sinullekin,aika samoissa mennään jos mulla tää jatkuu.

Vierailija
2/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sain kaverin tännekin puolelle, vähän on yksinäistä ollu kun on la niin alkukuussa.

Onnittelut plussasta, toivotaan kovasti että sun haamus siitä vahvistuu ja kasvaa, ja että pysyy hienosti mukana kesäkuuhun asti!

Nyt ei sit muuta ku ootellaan et ne kaikki muut kesäkuun kuumelijoista yms plussaa ja pomppaa tänne meidän seuraksi;)

hyviä viikonloppuja ja vointeja;)

bleeder rv4+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin myös plussan tänään, ensimmäistä kertaa elämässäni:) Takana 3 vuoden yritys, viime vuonna iso kohtuleikkaus (myoomaleikkaus, oli jopa uhka, että kohtu olisi jouduttu poistamaan), joten en oikein meinaa uskoa tätä todeksi. Vielä tosin on varauduttava pettymyksiinkin, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin! Rv 4+3. Onnea teille!

Vierailija
4/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti minäkin tänne kurkistelen ... Oon testaillu tässä malttamattomana pitkin matkaa päivänä jos toisena :D . Tänä aamuna tein sit testin ja siinä on hyvin haalea viiva, mutta minusta vahvempi kuin haamu :) ja tuli testin luku rajoissa. Jokohan tuota uskaltaisi iloita?! Jotenki noiden testausten kanssa menny ihan sekaisin ku haamuja on kovasti tullut liian aikaisen testailun takia :( . Niinpä menee ihan sekaisin jotta uskooko vai ei onko viiva totta vai ei. Kierto mulla vaihtelee ja on keskimäärin 25-30 on joskus ollut pisin tyypillinen se 26. Nyt jos tänään menkat alkaisi niin olisi se 30 kierron pituus. . . niin ja rinnat tuntuu turvonneen kyllä mutta kuvittelenko ;), muita oireita ei ole ja välillä tuntuu että ne menkat alkaa ... on sitä vähän hupsu. Mutta kai se aika näyttää onko siellä massussa salamatkustaja... täytynee jossain vaiheessa saada se vahvempikin viiva aikaiseksi uskoakseen. Mutta jos nyt raskaana niin rv 5 mennään (4+ jotain) . Ja lapsia olisi ennestään 4 (08, 09 ja tuplat 05) ... saapa siis nähä jännittää

Vierailija
5/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään vihdoin testi näytti plussaa. On niin epätodellinen olo että huh huh..

Tämä ois sitten meidän kolmas lapsi (-05 ja -09)

Pitää tulla joskus toisten kirjottelee pitemmin..meinaa nyt tuo perheen pienin huutelee tuossa väsymystään, että menenpä laittaa sen unille.

Vierailija
6/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hieno homma, kävin myös tuolta toiselta puolen lueskelee sun jutun... ja just samaiset oireet mulle sen epätodellisen tunteen tekee...kun on niitä "menkkamaisia" juttuja :) . Mutta ihanaa kyllä että + :an sait . Kyllä minä sydämessä toivon että se olisi tosi myös meille se haalea viiva.... yritetään vahvistaa sitä vielä ensi viikolla tai tässä näin... kunhan vaan nyt malttaisi...

Vierailija
7/49 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna4: Kyllä minunkin on ihan pakko testata vielä uudestaan muutaman päivän päästä, että muuttuisko se haalea viiva tummemaksi niin vois ehkä paremmin uskoa todeksi.. :D Ja toivotaan ettei nyt tullu testailtua liian ajoissa eikä homma menis kesken.. ei oikeen uskalla vielä iloita.

Vierailija
8/49 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain testiin ekan haamun pari päivää sitten. Tänään tulos oli jo vähän vahvempi. Tänään olisi koossa 3+6. Katsotaan, pysyykö tämä pieni, iloinen yllätys kyydissä. Valkosipulin ja eyesin tavoin odottelen kolmatta.

Pylläri

Vierailija
9/49 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailin vihdoin aamulla muutaman päivän odottelun jälkeen ja plussahan sieltä tuli :) mitään erityisiä tuntemuksia ei tähän mennessä ole ollut tädin normaalisti mukanaan tuoma selkäsärky vain puuttui. tänään sitten sellasta painon tunnetta alavatsalla, ja vatsa on aika pallona.

Minä kanssa odottelen kolmatta, kuten taisi jo pari-kolme muutakin. Mulla tyttö -05 ja poika -08. Oon tällä hetkellä hoitovapaalla kotona ja nyt sitten selvis ensi vuoden hommailut, toivottavasti. Yksi km oli -07 ja toivon todella ettei se toistu. Tämä oli ensimmäinen varsinainen yrityskierto enkä oikein voi uskoa että heti onnistui.

La on kesäkuun alussa varmaan 3. tai 4. päivä. Pojalla oli 2. päivä kesäkuuta, syntyi sitten 10.päivä. Toivottavasti ei osu synttärit samalle päivää ;)

T. Nirppa rv 4+2

Vierailija
10/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein samalla testillä uudestaan ja tuli nopeammin ja selvempi viiva! Pakko kai tämä on uskoa todeksi. Teen kyllä viel noi kaks ei niin herkkää testiä ens viikolla. Tädin olis pitäny tulla vasta tiistaina joten tosi ajois mullakin näkyi testissä. Toivottavasti nyt onnistuu eikä mee kesken... Onnea kaikille kanssa sisarille !! Ihanaa olla tällä puolella jakamassa kokemuksia :)

Vierailija
11/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun valkosipuli sai vahvemman viivan... mua olisi tänään poltellut jo tehdä vielä se "viimeinen" testi ja katsoa joko viiva on edellistä vahvempi, mutta päätin siirtää huomisaamuun - olisi sit 3 päivää edellisestä testistä ja 7 päivää siitä ku lyhyimmän kierron mukaan olisi menkkojen pitänyt alkaa.... ja jos sitten saisin sen vahvemman viivan niin totella toivon, että uskallan heittäytyä siihen ihanaan odotuksen tilaan

Vierailija
12/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minäkin ilmoittautuisin tähän pinoon. Olen ollut taustailija jo pidempäänkin näillä sivuilla, yritystä aktiivisten hoitojen kera takana 3,5 vuotta ja nyt elämäni ensimmäinen plussa :)

Mietin tässä, että pitäisikö sitä olla vaan hiljaa, kunnes vahvistus tulisi sydänäänten tai ultran tai verikokeiden kautta, mutta enhän minä pysy housuissani -sen verran iloinen olen! Ja täällä sitä on ns. turvallisissa käsissä...

Siis, ensimmäinen on nyt ilmoittanut tulostaan ja nyt mennään 4+2 kohdalla (onkohan tuo oikein merkitty?).

Mitään muuta oloa ei ole kuin jatkuva tunne sitä, että ihan kuin menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä mutta onnekseni ne eivät ole alkaneet ja useammat testit päräyttää jatkuvasti plussaa! Nyt pitäisi malttaa reilu pari viikkoa ultraan ja sydänäänten kuuntelemiseen, jolloin vahvistus tästä tilasta tulisi.

Niin ja piti vielä kysymäni, voinko liittyä seuraan? Monella taisi olla pieniä jo kotona ennestäänkin..

Terkuin,

Pöpö

Ai niin, la näyttää laskureiden mukaan olevan 2.6.2010

Vierailija
13/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että ollaan saatu lisää porukkaa pinoon, onnittelut kaikille uusille plussanneille ja onnea matkaan.

pöpölle piti sanoman, että mun laskujen mukaan sulla on kyl nyt jo rv4+4 jos laskettu aika on 2.6 koska mulla on la 3.6 ja nyt on mun viikot 4+3 eli mulla vaihtuu aina torstaina täysiin viikkoihin;)

viikonloppu meni ihan rauhallisesti, oli mukava olla ihan omassa kotona ja touhuta perheen kans kaikkea kivaa. nyt sit pitäis vaan nauttia tästä illasta ku huomenna taas se arki alkaa rullaa;)

hyviä vointeja kaikille!!

bleeder rv4+3

Vierailija
14/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ei uskoisi että tässä neljättä raskautta testaa :D . Mutta kyllä mää nyt uskon... (en malttanut odottaa aamuun ) ...viiva ilmestyi taas ihan testiajan sisällä ja ehkä himpun tummempana kuin 2 päivää sitten ja selvänä haaleanaviivana. Mutta kyllä se plussa on! Ja nyt vain toivotaan sitten että kaikki hyvin menee loppuun saakka :) .... (jihaa!) . Laskettu aika olisi sitten kanssa sama ku pöpöllä eli 2.6...

t. Inna4 rv 4+4

Vierailija
15/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein torstaina sen raskaustestin ja plussaa näytti.. aika haalea, mutta selkeä viiva kumminkin.. olin ihan onnessani kunnes eilen testasin "ihan vaan varmuuden vuoks" uusiks toisella testillä.. TULOS NEGA!! sen torstaisen testin tein predictor nimisellä testillä..ja oon nyt sit lukenu juttuja siitä että joillakin tämä kyseinen testi näyttää plussaa vaikka ei edes ole raskaana! Tämä ei edes ole herkkä testi.. Tuli aika paskat fiilikset suoraan sanoen, mutta ei mahda mitään..

Elikkäs jos ei nyt ihmeitä tapahdu, niin mä joudun poistumaan ja odottelemaan sitä oikeaa plussaa.

Mutta oikein paljon onnea teille kaikille muille plussasta ja ei muuta ku mahaa kasvattelemaan :D

Vierailija
16/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveyksellä oli ikäviä uutisia =/ Tsemppiä.

Mulla on vähän semmosta jomotusta alamahalla. Ei sen kummempaa. Kahvikammoa odottelen kovasti. Muutoin olen aiemmin pärjännytkin aika vähäisillä oireilla.

Pylläri 4+0

Vierailija
17/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... no voi surkia eveys. Mikäs oli tää testi millä negan testasit? Tsemppiä sinulle.

Mulla on ollu jomotusta alaselässä ( onko muilla) , normaalisti mulla tuntuu myös menkkojen alku alaselässä, samoin sit supistukset. Alamahassa kanssa nippailuja ollu. Hassua, mutta jotenki toivoisi että edes vähän tulisi huono olo että tietää olevansa raskaana - mutta ihan vain pikkusen ;) . Mutta odotellaanpa rauhassa ja katsotaan.

Vierailija
18/49 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet! :) Eli meillä siis 4+4 jo kasassa. Menee hieman ennenkuin osaan pysyä laskuissa mukana. Tähän asti ei ole tarvinnut laskea muuta kuin lääkkeiden oikea ottoaika.

Tsemppiä kaikille ja voimahalit eveykselle!

Pöpö, 4+4 :)

Vierailija
19/49 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta vaan ja iloista uutta viikkoa kaikille!

ihanasti alkoi ainakin meillä uusi viikko kun kaikki lapset antoivat äidin ja iskän nukkua koko yön ihan rauhas, tähän asti on kuopus varmaan noin 90% yöllä hiipinyt meidän sänkyyn, eikä äiti hellämieli ole saanuut häntä häädettyä omaansa. on se vaan niin ihanaa ku sellainen pieni lämmin pallero ottaa kaulasta kiinni ja änkee ihan kainaloon nukkumaan;) terveyttä ja hyvää mieltä vaan ropisee siinä:)))

sit sellainen juttu, toi mun laskettuaika muuttuu nyt kuitenkin ku mua on kovasti vaivannu toi tapa millä oon sen laskenu. nimittäin oon aina ite laskenu tädin tulon siitä ensimmäisestä päivästä kun on vähänkään vuotoa ja tällä kertaa laskinkin sit vasta siitä seuraavasta ku jossain luki, että tiputuspäivää ei lasketa. aina kuitenkin neuvolassakin oon aiemmin sanonu menkkojen alkamisajaksi sen ihan ekan tihkupäivän joten on koko ajan sellanen tosi outo olo et koetan vääntää itteeni jonkin outoon malliin nyt yhtäkkiä. jotta tää mun aropinen loppuu,teen asiat niin kuin ennenkin niin mun on helpompi myös tietää n. oikea hetki synnytykselle jos sinne asti päästään;)

oli pitkä ja omanapainen selostus, sori naiset, mut oli sellainen fiilis, että on pakko purkautua ja selittää teillekin. ootteko mun kans samaa mieltä? ei haittaa vaikka jos ette ookaan;) eli nyt sit mun viikot pomppaa päivällä eteenpäin eli 4+5 ja oon pöpön ja inna4 samalla lasketulla ajalla 2.6.2010

sit sellaista juttua että pitäsikö meidän alkaa funtsia jotain "virallista" nimeä

meidän kesäkuisten pinolle? onko kellään mitään ehdotuksia? ja sit varmaan voitais pinoutua vaikka ens kuun alusta ihan kunnolla, eli laitettaisko kaikkien la:t, synnytyspaikat, monesko lapsi yms. sit varmaan jonkun pitäis päivittää aina listaa ja mä myönnän sit heti tähän alkuun, että oon ihan surkee noissa jutuissa, joten mä en ainakaan sovellu siihen;)

nyt on pitää mennä kattoo mitä noi pienimmät touhuaa. mukavaa maanantaita kaikille!!

bleeder rv4+5

Vierailija
20/49 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä vastaamaan kun Inna4 kyseli että millä testillä testsin negan. Se oli First Signal..jos nyt muistan nimen oikein. Se ei ollu herkkä testi, kun niitä taitaa olla kahdenlaisia.

No mutta nyt mun täytyy mennä.. perheen pienin tossa taitaa olla vailla maitoa.