Onko kukaan toiminut tutkimushoitajana? ov
Osaisitko auttaa? Palkkatoivetta pyydetään, kyseessä osa-aikainen tuntityö. Koulutukseni on kätilö/sh. Kiitos jos kerrot ehdotuksesi, olen ihan pihalla:)
Kommentit (5)
tai tietysti enemmän jos teet toiminimellä.
Palkat ovat ymmätääkseni ihan sairaanhoitajien taulukkopalkkoja. Osa saa palkkansa sairaanhoitopiirin kautta - osa yliopiston - ihan riipuen siitä mistä protektin rahoitus on tullut.
Meillä hoitajilla on kyllä ihan normmaalit lomat. vat. TYöajat ovat kyllä aika joustavat. Ei mitäään extra jouluvapaita - paperihommia kyllä riittää silloinki kun ei oteta asiakkaita vastaan.
itse pyysin aloittaessani pari vuotta sitten tuon 15 €/h (yksityinen työnantaja), nyt tuntipalkka on muutaman euron/h noussut. Mielestäni tuo 15€ oli ok työn vaativuuteen ym. nähden, etenkin kun alussa ainakin itselläni meni aikaa oppimiseen.
Mutta olen töissä tutkimuksessa, jossa on mukana myös tutkimushoitajia. En tiedä heidän palkkojaan aivan tarkasti, mutta olen siinä käsityksessä, että he tienaavat n. 1900 e kuussa. Homma on kokopäiväinen, 37,5 tuntia viikossa. Työaika on yleisimmin noin 8-15.45 päivässä, ruokis palkaton. Joulun välipäivät yms. saa automaattisesti vapaaksi eikä se näy palkassa. Todellisuudessa palkka on siis hiukan suurempi, koska vapaita on normaalia enemmän.
Mihin päin Suomea haet tutkimushoitajaksi?