Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään voin salata raskauden vaatteilla?

Vierailija
24.09.2009 |

Miten se on ollut sinulla mahdollista eli minne asti? Minulle olisi erittäin tärkeää saada salattua se..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin pieni maha ja olin erittäin hoikka, takaa ei mahaa huomannut yhtään ja käytin kai sellaisia vaatteita, että moni hämmästyi vielä rv 34...

Myös lihavista minusta on hankala sanoa onko raskaana vai muuten lihava, menee helposti lähelle la ennenkuin voi olla varma.

Vierailija
2/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 25 eikä mua päivittäin näkevät ihmiset tiedä viel (töissä) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miesvaltaisella alalla ja heidän kahvipöytäkeskustelujaan kuunnellut. Näkevät raskaudet paljon minua aiemmin, katsovat ilmeisesti vähän "sillä silmällä" naistyöntekijöitä ja bongaavat heti muutokset. Huomaavat jopa rintojen kasvun ym... Itse kun en tuijottele työkavereitani, en huomaa raskautta kuin vasta todella selvistä merkeistä :)

Vierailija
4/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla tyokaverit huomas kun lakkasin juomasta kahvia (kuvotti). Mieti miten toimit alkoholin suhteen jne. Naiset joilla on lapsia huomaa helpommin. Miehet ei mitaan.

Vierailija
5/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy huijaamaan kevyesti puoli väliin raskautta. Mulla kaksi lasta ja töissä eivät tienneet vasta kun rakenneultran jälkeen. Toki osasivat ehkä odottaa vauvauutisia, mutta ei ne sitä tienneet. Miehet nyt ainakaan. Väitänkin, että ne on ne muut merkit (kahvin juonnin lopettaminen, väsy jne. ) , jotka paljastavat enemmin kuin maha.

Vierailija
6/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaan jos pistän ne tässä yleiseen jakeluun:) Mulla oli 2 v sitten sama tilanne ja pystyin oveluudella ja kavaluudella salaamaan todella pitkälle:)

Vierailija
7/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hoikka ja minun mahani alkoi näkyä jo rv12

nyt menossa 20 eikä puhettakaan ettei näkyisi jo kauas tämä pötsi! :D

Vierailija
8/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pienikokoinen ja käytti aina sellaisia isoja paitoja. Käytiin siellä kylässä ja 2vkon päästä tuli viesti että poika tuli + mitat. Kysyttiin vaan et koska sä raskaana olit? :D

Vierailija
9/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pienikokoinen ja käytti aina sellaisia isoja paitoja. Käytiin siellä kylässä ja 2vkon päästä tuli viesti että poika tuli + mitat. Kysyttiin vaan et koska sä raskaana olit? :D

Opiskelin koulussa ja maikat ei huomannu mitään ennenkuin menin pienen poikani kanssa kouluun. Kyseessä oli kolmas raskaus.

Vierailija
10/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huomaa naisia helpommin. Ekassa raskaudessa, ennen kuin olin yhtään kenellekään mitään kertonut, tuli miespuolinen työkaveri kysymään olenko raskaana, kun olin viikolla 10. Mulla oli kuulumma joku hehku. Maha alkoi näkyä vasta puolessa välissä.

Tässä toisessa maha näkyi jo viikolla 7. Tajuton turvotus iski päälle. Ja silloinkin työpaikat miehet huomasi asian ensimmäiseksi. No jotkut eivät ole vieläkään tajunneet, vaikka on jo viikko 18 menossa. Ja maha on ihan tajuton, mutta löysiä paitoja päällä ja villatakkeja yms.

Vierailija
11/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri jakut, jotka auki ja alle tumma pusero syömään ääriviivoja.

Viikkoja tais olla jotain 16-19 kun kerroin pomolle ja sen jälkeen levisi laajemmalle tieto, vaikken niinkään salaillut. Ja mun lopulta paljasti käyttäytyminen, "suojelin" ja peittelin huomaamattani mahaa, nyin helmoja ym. mistä vanhemmat naiset tajusivat mistä tuulee. Vältä siis poikkeavaa käytöstä.

Vierailija
12/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen

Vierailija
13/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa ja tässä työssä mua syrjittäisiin samantien jos paljastun. Saa kai sitä tuleva äiti nauttia loppuun asti :) taidankin syödä suklaataa näkyvästi ja onneksi käytän AINA löysiä vaatteita muutenkin. Ainoa jota mietin on se alamaha/housujen yläosa... ap

Täällä yksi joka ei kannusta jos aiot valehdella työnantajalle saadaksesi projektin. Et tiedä onko tehokasta työaikaa kuinka paljon jäljellä. Voit jäädä sairaslomalle milloin haluat ja jättää työnantajan pulaan.

fakta on että jos olet lihava, niin voit salata vaikka loppuun saakka. Jos et niin kyllä se näkyy suht pian.

Miten aiot salata mahdolliset oksentelun, väsymyksen, pahoinvoinnin, iho-ongelmat? Suklaalla tuskin onnistuu.

T. Yksi, joka joutui aikanaan tekemään kahden ihmisen työt, kun työkaveri huijasi raskaudestaan ja jäin sairaslomalle hyvin pian.

Vierailija
14/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa ja tässä työssä mua syrjittäisiin samantien jos paljastun. Saa kai sitä tuleva äiti nauttia loppuun asti :) taidankin syödä suklaataa näkyvästi ja onneksi käytän AINA löysiä vaatteita muutenkin. Ainoa jota mietin on se alamaha/housujen yläosa... ap

Täällä yksi joka ei kannusta jos aiot valehdella työnantajalle saadaksesi projektin. Et tiedä onko tehokasta työaikaa kuinka paljon jäljellä. Voit jäädä sairaslomalle milloin haluat ja jättää työnantajan pulaan. fakta on että jos olet lihava, niin voit salata vaikka loppuun saakka. Jos et niin kyllä se näkyy suht pian. Miten aiot salata mahdolliset oksentelun, väsymyksen, pahoinvoinnin, iho-ongelmat? Suklaalla tuskin onnistuu. T. Yksi, joka joutui aikanaan tekemään kahden ihmisen työt, kun työkaveri huijasi raskaudestaan ja jäin sairaslomalle hyvin pian.

siis JÄI sairaslomalle. En minä.

Vierailija
15/41 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jäädä sairaslomalle milloin haluat ja jättää työnantajan pulaan. fakta on että jos olet lihava, niin voit salata vaikka loppuun saakka. Jos et niin kyllä se näkyy suht pian. Miten aiot salata mahdolliset oksentelun, väsymyksen, pahoinvoinnin, iho-ongelmat? .

Mulla ainakin iski ihan hirvee akne päälle, samoin pahoinvointi. Ja välillä piti olla vuodelevossa supistelujen takia. Että vaikka mahan voisi peittää, muita oireita ei välttämättä.

Vierailija
16/41 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekani olisin pystynyt salaamaan n. viikolle 20, toisesta osa työkavereista arvasi jo viikolla 10.

Vierailija
17/41 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/41 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kukaan pystyny sanoo että olisin raskaana ennenku joskus rv 22-24, mutta mulla on tosi pitkä selkä ja vauvat häviää jonnekin syvyyksiin :D. Neljä raskautta takana.

Vierailija
19/41 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi herättää uteliaisuuden että miksi pitää salata?

Vierailija
20/41 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi mennyt pidempäänkin jos olisin lihava tai jos olisin käyttänyt väljiä vaatteita.