Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, mä oon jääny koukkuun sentinvenyttämiseen! :D

Vierailija
24.09.2009 |

Tällainenkin ihme siis mahdollinen.. Aina oon ollu kauhee tuhlari. Säästäminen onkin kivaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan heräteostoja,

kauppaan aina vain listan kans (ja siinä pysytään),

aina kun tilille tulee rahaa, siitä pistetään tietty osa säästöpossuun :)

Ja ruuassa pystyy säästämään ihan hirveesti, kun tekee isoja satseja kerralla "kunnon kotiruokaa" ja pistää pakkaseen osan.

Vierailija
2/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pieni ilo maksaa, kahvilavisiitti, ravintolakäynti, kauniit vaatteet, hyvä ruoka, kauneushoitolakäynti... Elämästä kannattaa nauttia.

Kukaan ei ole kuivempaa seuraa kuin nuuka kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on kyllä paha koukku. Miesystävä nimittäin ostaa aina halvinta, ja sille on turha perustella miksi joskus voisi ostaa jotain kalliimpaakin. Tyyliin halvin makkara, halvin tonnikala, halvin pitsa (roiskeläppä).. Arggh..

Vierailija
4/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pieni ilo maksaa, kahvilavisiitti, ravintolakäynti, kauniit vaatteet, hyvä ruoka, kauneushoitolakäynti... Elämästä kannattaa nauttia. Kukaan ei ole kuivempaa seuraa kuin nuuka kaveri!

mutta ei ole onnellisuuden tasoni laskenu yhtään! Eikä ole kaveritkaan valittanu ;)

Vielä kun sais ittensä addiktoitua liikuntaan, niin uusi minä ois syntynyt :D

Vierailija
5/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle suoraan valitakaan mutta tulet huomaamaan että vähitellen sua ei pyydetä shoppailu tai kahviseuraksi. Muutenkin harvinaisen rasittavia jutut ainaisesta säästämisestä ja siitä miten halvalla kaikki pitäisi irrota. Eipä siinä vastapuolikaan viitsi puhua hankinnoistaan kun toinen pitää pihistelyä iloisena hyveenä. Kuluttaminen pitää Suomen talouden rattaat pyörimässä. Kohtuullisuus ja ekologisuus tietty siinäkin.

Vierailija
6/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa ja ravintolassakin voi tyytyä kaikkein halvimpiin vaihtoehtoihin, jos ei ystäväpiiri voi missään muualla tavata. Shoppailemaankin voi lähteä yhdessä, mutta sitten ei ostakaan mitään.

ja ainahan voi itse ehdottaa, että tavataan ystäviä esim kävelylenkin parissa, ja mainitsee että tarvitsisi vähän kuntoilua... ei ap

sinulle suoraan valitakaan mutta tulet huomaamaan että vähitellen sua ei pyydetä shoppailu tai kahviseuraksi. Muutenkin harvinaisen rasittavia jutut ainaisesta säästämisestä ja siitä miten halvalla kaikki pitäisi irrota. Eipä siinä vastapuolikaan viitsi puhua hankinnoistaan kun toinen pitää pihistelyä iloisena hyveenä. Kuluttaminen pitää Suomen talouden rattaat pyörimässä. Kohtuullisuus ja ekologisuus tietty siinäkin.

Vierailija
7/7 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tein sitä aikanani.

Olin duunissa ja koulussa samanaikaisesti ja päätin säästää aikaa. Kerran kuussa tein himassa koko sunnuntain ruokaa, vein seuraavana päivänä töihin ja oli sitten himassa pakkanen ja kotona pakkanen täynnä.

Pikkuhiljaa ne tyhjeni, samoin ruuan maun tunteminen.

Meillä on ruokalistat käytössä ja sen mukaan käydään kaupassa 2 krt viikossa. Nyt on vähän tiukempaa ja en ole ostanut todellakaan mitään listan ulkopuolelta viime aikoina.

Teen mahdolliset esivalmistelut edellisenä iltana niin että ruoka on pöydässä töitten jälkeen viim 30 min päästä.

Kyllä pakkaseenkin menee. Jos ruokaa jää yli, otan annoksen töihin seuraavaksi päiväksi ja jos jää vielä enemmän yli, laitan pakkaseen, koska aina ei jää ruokaa seuraavalle päivälle.

Yleensä pakkaseen menee 1 annos ja viimeistään seuraavalla viikolla se on syöty.

Pakkasruoka on todella pöllö juttu vierottaa lapset hyvästä ruuasta.

Suosittelen heti moisen lopettamista.

On ok pakastaa tarjouslihaa, marjoja jne, mutta ei valmista ruokaa tehtailumerkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän