Minkä ikäisenä sait/saat viimeisen lapsesi?
Kommentit (63)
Toinen ollessani 27-vuotias ja kolmas syntyy vielä 29 vuoden puolella, tosin seuraavassa kuussa onkin jo kolmekymppiset :)
Sitten on setti koossa.
Esikoisen syntyessä olin 24, kuopuksen 26, yhdelle olisi vielä tilaa. Nyt olen 30 v.
olin 31 vuotias ja kuopus kun olin 32 vuotias. Nyt olen 34 ja enempää ei tule. Kaksi oli toivottu määrä ja se saatiin.
Eka tuli 24v. ja tää on nyt toinen.
En usko että enempää tulee, ainakin jos mieheltä kysytään
33 ja toka ja parempi olla vannomatta et olis se viimeinen... pieni ikäero
Eka 31-vuotiaana ja toka 35-vuotiaana. Ja kolmatta ei tule (ainakaan jos mieheltä kysytään, ja kysytäänhän sitä.)
Tämä toka (vielä masuasukki) jää viimeiseksi.
Itse voisin vielä joskus... mutta mies ei.
En usko enää haluavani lisää lapsia, 10 vuotta on jo vierähtänyt äitinä ja monia sitoutumista vaativia vuosia on vielä edessä. Haluaisin olla vielä suht nuori ja jaksava sitten kun mulla on taas joskus omaa aikaa.
Tosin, vannomatta paras... Alun perin ajattelin, että en halua koskaan lapsia. Ja sitten ajattelin, että vain yksi. Kunnes.. ja kunnes taas :D
ja esikoisen kaksi vuotta aiemmin
22-vuotiaana,toisen ja viimeisen lapseni sain 24-vuotiaana :)
tokan ja vikan 24-vuotiaana, 5kk ja 1vko sitten. Tosin eihän sitä voi sanoa ettei koskaan enää, kun eihän sitä voi tietää mitä elämässä tapahtuu, mutta tämä on miehen toive ainakin.
Ekan sain 19v., tokan 22v. ja viimeisen 24v. Nyt olen 28v. ja mies (29v.) on jo käynyt laitattamassa piuhat poikki eli lisää lapsia ei tule (mulla selkävikaa eikä lapsia suositella enää tehtäväksi... tosin tää kolme on mulle oikeen hyvä määrä muutenkin :))
Nähtäväksi jää, suostuuko mies kolmanteen lapseen.
Lapsia 3.
Ekan sain 28v, tokan 29v ja kolmannen tuolloin 36v
Toinen kun olin 34.
Jos luoja suo,niin
vielä haluaisin kaksi.
täytin 39;)
Lapsia oli ennestään kaksi.
oon nyt 35v, lapsia 5 ja toivon, että olen 37-38v viimeisen syntyessä. Nuorimman syntyessä olin 34v, vanhin nyt 10v.