Mihin nainen pitäisi kuskata treffeillä jos itse lähtee paikalle autolla?
Kommentit (13)
Lähimmälle bussipysäkille ja sitten toivotat turvallista kotimatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmälle bussipysäkille ja sitten toivotat turvallista kotimatkaa.
Sama ajatus. Jos haluaa kyydin niin ottaa bussin tai taksin.
Myönnetäänkö kehytysvammaisillekin ajolupia?
Etkö sinä sovi treffipaikkaa etukäteen? Outo tyyppi
Jaa sä et oo siis treffeillä käynyt. Mä sovin aina paikan, missä treffataan. Se voi olla kahvila, baari, luontopolku, ranta esmes
Sinne siis mennään suoraan sovittuun paikkaan molemmat omin avuin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa sä et oo siis treffeillä käynyt. Mä sovin aina paikan, missä treffataan. Se voi olla kahvila, baari, luontopolku, ranta esmes
Eilen opin että naiset haluaa miehen saapuvan paikalle autolla koska haluaa varmistua siitä että hänellä sellainen on. Joku sanoi että haluaa treffien jälkeen autokyydin mutta en koskaan ymmärtänyt minne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen opin että naiset haluaa miehen saapuvan paikalle autolla koska haluaa varmistua siitä että hänellä sellainen on. Joku sanoi että haluaa treffien jälkeen autokyydin mutta en koskaan ymmärtänyt minne.
No mihin se nainen on menossa, kotiin tai vaikka jonnekin harrastukeen. Mitä ihmettä kyselet. Lompsa esiin ja kuskaat minne nainen käskee.
Kuka jaksaa tuollaista kyselyikäistä taaperoa. Miksei kukaan kouluta suomalaisia miehiä edes parisuhteeseen? Suu kiinni ja tottele.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tuollaista kyselyikäistä taaperoa. Miksei kukaan kouluta suomalaisia miehiä edes parisuhteeseen? Suu kiinni ja tottele.
Luuletko että kenenkään tarvitsee totella sinua?
Herrasmiehenä viet tietenkin kotiin. Mikä ihmeen laiskuri jättää johonkin parin kilsan päähän? ”Pääseksä täst?” Jos on kerran kyyditsemässä, niin voisi toisen saattaa turvallisesti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kenenkään tarvitsee ryhtyä "parisuhteeseen" kanssasi? Mene tumputtamaan jonnekin nurkkaan jos et osaa pitää suutasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kenenkään tarvitsee ryhtyä "parisuhteeseen" kanssasi? Mene tumputtamaan jonnekin nurkkaan jos et osaa pitää suutasi kiinni.
Mene hankkimaan rahaa omaan autoon äläkä loisi.
Miksi pitäisi? Eikö kärryssäsi ole kaatuvia penkkejä?