Jos täytyisi valita kauniit kasvot vai hyvä kroppa. Kumman ottaisitte?
Kysymys tulikin oikeastaan jo otsikossa:)
Molempia ei vois saada.
olisitteko siis
a) Hyvä kroppainen mutta naamasta olisittte ruma. Ei nyt mikään oksetus ruma mutta ruma. meikillä tietty vähän sais kohenettua mutta siltikään naamasta ei vois kauniiksi sanoa.
8)naamasta kaunis. Meikittä ja tietty meikillä vielä kauniimpi mutta kroppa olis plösö.Ei nyt sairaalloisen lihava mutta esim +20 kg.
Kommentit (9)
Olen ollut plösö, enkä halua enää koskaan olla. Mutta toisaalta en haluaisi kamalaa naamaakaan.. Hmm.. Ehkä sen läskin voi peitellä paremmin kuin pärstänsä. Ottaisin siis kauniit kasvot. Ja yrittäisin saada kroppaani paremmaksi :)
Aika lihava sitten olisin, mutta kauniilla kasvoilla on arvonsa.
mulla on aina ollut toisinpäin - hyvä kroppa, mutta naama kuin petolinnun perse.
Ottaisin siksi mieluummin +20kg ja kauniit kasvot.
Taitaisin tyytyä siihen sittenkin vaikka nätti naamakin olis kyllä kiva mutta jos meikillä saa kohennettua niin sitten näin.
Kroppa on nytkin hyvä, naama kamala (vaikka meikkaisikin). Mutta en voisi elää lihavampana.
Kroppa on aina ollut ihan jees, mitä nyt pienet tissit. Olisin iloisempi kauniista naamasta.
Sen sijaan aika monen kroppa ei olisi yhtä hyvä kuin minun, vaikka laihduttaisi 20 kiloa. Outo käsitys, että kropassa ei ole muuta kuin kilot. Kyllä tärkeämpää kuulkaa on se, miten ne kilot on jakautuneet.
Ottaisin kuitenkin erittäin paljon mieluummin kauniit kasvot, joita mulla ei ole. Rumaaa kroppaa voi aina tasapainottaa vaatteilla.
Tosin naamani ei ole ruma, semmoinen tavallinen vaan.