Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä kuukuppi, miksi?

Vierailija
24.09.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein hyvä. Tosin en rehellisesti sanottuna tiedä, onko se muita parempi, mutta ostin sen, koska sen sai nähdä irl apteekissa ennen ostotapahtumaa. Olen huono verkko-ostaja, haluan nähdä ostamnani tuotteen luonnossa.

Vierailija
2/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä on ollut.

Suurin etu lienee se, että Lunette on kaikista lyhyin malli, eli ei ala painaa kohdunnapukkaa ikävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen varmaan päädyin kun tilasin kyseisestä nettikaupasta muutakin. Luulen, että muutkin olisivat ajaneet saman asian, mutta kokemuksia ei ole vielä muista.

Mutta hyvä on ollut ja kuukupista en luovu koskaan. Itsellä järkyttävän runsaat kuukautiset ja tamponia en halunnut käyttää, koska pelkään paljon niitä solumuutoksia. Jousun siis käyttämään kuukuppia ja siteitä samaan aikaan. Enne kuukuppia jouduin vaihtamaan sidettä vähintään tunnin välein ja sinä aikaan side ihan viimeistä pinta myöten täynnä.

Nyt kupin kanssa joudun vaihtamaan noin kolmen tunnin välein.

Vierailija
4/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä järkyttävän runsaat kuukautiset ja tamponia en halunnut käyttää, koska pelkään paljon niitä solumuutoksia. Jousun siis käyttämään kuukuppia ja siteitä samaan aikaan. Enne kuukuppia jouduin vaihtamaan sidettä vähintään tunnin välein ja sinä aikaan side ihan viimeistä pinta myöten täynnä.

Nyt kupin kanssa joudun vaihtamaan noin kolmen tunnin välein.

Siis sullahan on verenhukka sitä luokkaa, että sun pitäis olla tosi aneeminen, hädin tuskin pystyssä pysyvä kävelykyvytön kaikkiin mahdollisiin nuhiin ja tulehduksiin sairastuva lähes läpinäkyvä haamu. Jos hengissä ollenkaan.

Vierailija
5/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita kuppeja minäkään kokeillut, mutta tämä on ihana! Ei huolta menkoista lainkaan. Mulla on niukahko vuoto, en tarvitse lisäksi sidettä/pikkuhousunsuojaa. 2x vrk tyhjennys riittää.

Vierailija
6/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitsin sen samasta syystä kuin minkä joku toinen vastaaja jo mainitsi, eli oli lyhin kaikista eri kuppimalleista.

On olltu todella hyvä, mutta nyt harkitsen ostavani pienemmän Luneten. Silloin kun ostin omani ei ollut kuin yhtä kokoa ja nyt on tullut pienempikin markkinoille, se sopisi minulle vielä paremmin