Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikolla vatsasi alkoi selvästi näkyä?

Vierailija
24.09.2009 |

Niin että et enää sisävaatteissa voinut kauheasti peitellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmas raskaus. Ekassa raskaudessa aikanaan meni pari viikkoa pidemmälle löysissä vaatteissa. Inhottavaa, kun kaikki tietää jo, ja itse ei olla vielä käyty edes ensimmäistä ultraa. Olis jotenkin kiva, kun olis jo jotain tietoa, että siellä edes sydän sykkii ennen kuin kaikki jo tietää.

Mutta ei voi minkään. Tän kropan kanssa tää elämä on elettävä.

Vierailija
2/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä turvotusta, mutta oikeasti vielä vauvamahan näköä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoliset alkoivat huomata sen 15.-16. viikolla.

Kolmas raskaus menossa.

Vierailija
4/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa asiakas kysyi n. rv 10 olenko raskaana. Ekassa meni jonnekin rv 14.

Iso maha mulla oli kummassakin.

Vierailija
5/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa että maha näkyy mutta ulkopuolinen (joka siis ei tiennyt raskaudesta ) kysyi multa suoraan että olenko raskaana.Minäkään en halunnut missään nimessä ett kukaan ulkopuolnen olisi saanut tietää vielä siinä vaiheessa koska mulla ollut keskenmeno. Joten valehtelin jotain lihomisesta ja kyllä vaatetus muuttui sen jälkeen.

Nyt rv 35 ja hyvin on onneksi mennyt:)

Vierailija
6/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edelleen aivan olematon. odotan esikoista rv 17+2. Kun puhuin tästä hieman huolestuneena äitini kanssa, hän lohdutti että, siihen voi mennä vielä monta viikkoa ennen kuin ulos päin näkyy kunnolla mitään. Hänellä itsellään oli alkanut näkyä vatsa reilu 20. viikolla (ja hän on aina ollut hyvin hoikka). Omalla siskollani vatsa alkoi näkyä jokaisessa raskaudessa aikaisemmin ja aikaisemmin. Esikoisen kanssa hänellä meni myös tosi pitkälle, ennen kuin näkyi kunnolla mitään ja kolmannen kanssa vatsa oli jo ihan killillään noin 11. viikolla. Hän on ruumiinraksenteeltaan samanlainen kuin äitini. Tosi yksilöllisestihän se menee ja riippuu monesta asiasta.

Vierailija
7/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli järkky turvotus, mutta oikea vauvamaha pullahti siinä puolen välin tietämillä.

Vierailija
8/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä vähän ennen. Viikolla 17 ei ainakaan vielä näkynyt.

Vierailija
9/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon 20 paikkeilla varmaan niin, etteii ollut enää omaa kuvitelmaa. Normaalit piukat paidat alkoi kiristää ja piti ostaa odotushousut. Itse tietysti masun huomasi melkein alusta lähtien kun sitä niin kovin toivoi ja odotti.

Nyt 8kk pienen suloisen prinssin äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi