Miten toi Simo Rantalainen on mennyt tommoseksi?
Sehän oli vielä kymmenen vuotta sitten älykäs, charmikas ja sanavalmis mies. Nyt on taantunut tollaseksi puberteettiseksi vouhkaajaksi.
Kommentit (49)
saanut varsinaisesti iskuja päähänsä siellä "ju-jujutsu" salilla. Ei ollut edes kovin hyvä treenaaja, saati taidoiltaan hääppöinen. Lisäksi keskinkertainen harrastelijanyrkkeilijä. Tavalliseen pulliaiseen verrattuna tietty ylivertainen, mutta ei meidän treeneissä ainakaan loistanut.
Mutta asiaan - onhan Simo ollut aina tuollainen. Aika vain ajanut hänen ohitseen.
ja väkivaltainen. Julkisuudessa ei ollut kaikkea silloin toistakymmentä vuotten sitten...
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/maria/kaikki-maria-videot?vt=video_episo…
ei tuo nyt paha ollut. Kertoo vaan miehekkäästi siitä, että puolustaa itseään. Muuten jutut ovat...
pahasti jossain ulkomailla silloin aikoinaan ja siitä ei toipunut koskaan ennalleen
suomalaiset sotilaat on saatava mahdollisimman pian pois Afganistanista, muuten näemme kohta paljon sotilaallisia hautajaisia. Siinäkin Simo oli oikeassa, että muslimit vihaavat yli kaiken homoseksuaaleja, joten Haaviston lähettäminen Afganistaniin rauhanneuvottelijaksi olisi tuon laajalle levinneen uskonnon suoranaista halventamista. Ainoa oikea rauhanneuvottelija, jonka Suomesta voisi lähettää talebaanien tykö, on Ahtisaari.
oliko se teidän mielestä jossain aineissa? Puhe sammalsi, silmät kiilsivät jne
lääkkeitä tai aineita. Alkoa varmaan myös. Olemus ja jutut olivat sen sorttisia. Itsekin muistin että oli räväkkä, älykäs ja sanavalmis. Kaikki tuollainen oli vain muistoa nyt. En kehdannut sanoa edes vieressäni ohjelmaa katsoneelle miehelle että Simo oli musta HPR:n aikaan todella kuumottava tapaus...:D Okei, olin silloin teini että ehkä en vaan tajunnut.
Muutenkin näytti siltä että on viine maistunut.
Selvä se saattoi olla, mutta staili oli lähinnä Kallion katupojan, sellainen elämän heittelemä vähän kriminaali kova jätkä. Muutos on kyllä valtava, itse muistan hänet Urheilu-uutisten toimittajana ennen HPR:Ää, oli sellainen reipas urheilijanuorukainen ja asiallinen. Luulen että on ollut kovempikin elämä, mutta myös itseaiheutetetusti....Puhetyylistä tuli mieleen Halme, eli just turhan monta iskua ottanut kaveri, joka on vielä vähän uhoaja luonteeltaan. Islaminuskoisena tuskin dokaa.
Voi mooses. Mun pitää mennä nyt nukkumaan... Sotkin Salmelaiseen... :D Moro vaan ja öitä :) -2
Missähän se Simo nyt sitten vuohkaa? Minusta tuntuu, että hän on ollut jo pitkään huonossa kunnossa, vähän reppanan oloinen :(
mun mielestä se oli ennen sitä mainoskatkoa ihan ok, mutta sitten sen mainoskatkon jälkeen oli kamalan agressiivinen jotenkin
Sarasvuo ja Aalto-Setälä menestyneitä, miksei Rantalainen?
ASuu kai Hki Kalliossa?
Tilaisuus oli loistaa, mutta eipä sitä tiedä vaikka saisi uuden tilaisuuden ohjelman johdosta?
jos osaisi käyttäytyä asialliseti
Tuskallista elää täydellisenä ja virheettömänä tyhmien ja ymmärtämättömien ihmisten kanssa. Näitä hölmöjä pitää sitten aina välillä isällisesti rangaista, sehän on tietysti Hänen oikeutensa ja velvollisuutensa.
pahasti jossain ulkomailla silloin aikoinaan ja siitä ei toipunut koskaan ennalleen
Sellainen vähän ennalta-arvaamaton, terävä ja röyhkeä :). Mutt olin tosiaan teini, ei senoloiset miehet mua enää kuumota. Nyt en onnistunut tuosta nettiteeveestä muuttunutta Simoa katselemaan, mutta eipä hyvältä kuulosta...
lääkkeitä tai aineita. Alkoa varmaan myös. Olemus ja jutut olivat sen sorttisia. Itsekin muistin että oli räväkkä, älykäs ja sanavalmis. Kaikki tuollainen oli vain muistoa nyt. En kehdannut sanoa edes vieressäni ohjelmaa katsoneelle miehelle että Simo oli musta HPR:n aikaan todella kuumottava tapaus...:D Okei, olin silloin teini että ehkä en vaan tajunnut.
Simo vanhenee niinkuin kaikki muutkin. Jos hän on vähän rentoutunut...onko tuo nyt huono?Mielestäni esiintyi ihku ihanasti ja sai nuorison nauramaan. Tosi symppis tuo on
Olen samaa mieltä . Diggasin kijaa paljo ja toivottavasti tulee lisää