Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi Simo Rantalainen on mennyt tommoseksi?

Vierailija
23.09.2009 |

Sehän oli vielä kymmenen vuotta sitten älykäs, charmikas ja sanavalmis mies. Nyt on taantunut tollaseksi puberteettiseksi vouhkaajaksi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy suojata selustansa, jos Rantalainen vaikka lukee Vauva-palstaa... :D

Vierailija
22/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut varsinaisesti iskuja päähänsä siellä "ju-jujutsu" salilla. Ei ollut edes kovin hyvä treenaaja, saati taidoiltaan hääppöinen. Lisäksi keskinkertainen harrastelijanyrkkeilijä. Tavalliseen pulliaiseen verrattuna tietty ylivertainen, mutta ei meidän treeneissä ainakaan loistanut.

Mutta asiaan - onhan Simo ollut aina tuollainen. Aika vain ajanut hänen ohitseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väkivaltainen. Julkisuudessa ei ollut kaikkea silloin toistakymmentä vuotten sitten...

Vierailija
24/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/maria/kaikki-maria-videot?vt=video_episo…

ei tuo nyt paha ollut. Kertoo vaan miehekkäästi siitä, että puolustaa itseään. Muuten jutut ovat...

Vierailija
25/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti jossain ulkomailla silloin aikoinaan ja siitä ei toipunut koskaan ennalleen

Vierailija
26/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset sotilaat on saatava mahdollisimman pian pois Afganistanista, muuten näemme kohta paljon sotilaallisia hautajaisia. Siinäkin Simo oli oikeassa, että muslimit vihaavat yli kaiken homoseksuaaleja, joten Haaviston lähettäminen Afganistaniin rauhanneuvottelijaksi olisi tuon laajalle levinneen uskonnon suoranaista halventamista. Ainoa oikea rauhanneuvottelija, jonka Suomesta voisi lähettää talebaanien tykö, on Ahtisaari.

Vierailija
27/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se teidän mielestä jossain aineissa? Puhe sammalsi, silmät kiilsivät jne

Vierailija
28/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä tai aineita. Alkoa varmaan myös. Olemus ja jutut olivat sen sorttisia. Itsekin muistin että oli räväkkä, älykäs ja sanavalmis. Kaikki tuollainen oli vain muistoa nyt. En kehdannut sanoa edes vieressäni ohjelmaa katsoneelle miehelle että Simo oli musta HPR:n aikaan todella kuumottava tapaus...:D Okei, olin silloin teini että ehkä en vaan tajunnut.

Vierailija
29/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin näytti siltä että on viine maistunut.

Vierailija
30/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä se saattoi olla, mutta staili oli lähinnä Kallion katupojan, sellainen elämän heittelemä vähän kriminaali kova jätkä. Muutos on kyllä valtava, itse muistan hänet Urheilu-uutisten toimittajana ennen HPR:Ää, oli sellainen reipas urheilijanuorukainen ja asiallinen. Luulen että on ollut kovempikin elämä, mutta myös itseaiheutetetusti....Puhetyylistä tuli mieleen Halme, eli just turhan monta iskua ottanut kaveri, joka on vielä vähän uhoaja luonteeltaan. Islaminuskoisena tuskin dokaa.

Vierailija
31/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mooses. Mun pitää mennä nyt nukkumaan... Sotkin Salmelaiseen... :D Moro vaan ja öitä :) -2

Missähän se Simo nyt sitten vuohkaa? Minusta tuntuu, että hän on ollut jo pitkään huonossa kunnossa, vähän reppanan oloinen :(

Vierailija
33/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se oli ennen sitä mainoskatkoa ihan ok, mutta sitten sen mainoskatkon jälkeen oli kamalan agressiivinen jotenkin

Vierailija
34/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno-elokuvien Sörsselssön

Vierailija
35/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo ja Aalto-Setälä menestyneitä, miksei Rantalainen?

ASuu kai Hki Kalliossa?

Tilaisuus oli loistaa, mutta eipä sitä tiedä vaikka saisi uuden tilaisuuden ohjelman johdosta?

jos osaisi käyttäytyä asialliseti

Vierailija
36/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskallista elää täydellisenä ja virheettömänä tyhmien ja ymmärtämättömien ihmisten kanssa. Näitä hölmöjä pitää sitten aina välillä isällisesti rangaista, sehän on tietysti Hänen oikeutensa ja velvollisuutensa.

Vierailija
37/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti jossain ulkomailla silloin aikoinaan ja siitä ei toipunut koskaan ennalleen

Vierailija
38/49 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vähän ennalta-arvaamaton, terävä ja röyhkeä :). Mutt olin tosiaan teini, ei senoloiset miehet mua enää kuumota. Nyt en onnistunut tuosta nettiteeveestä muuttunutta Simoa katselemaan, mutta eipä hyvältä kuulosta...

lääkkeitä tai aineita. Alkoa varmaan myös. Olemus ja jutut olivat sen sorttisia. Itsekin muistin että oli räväkkä, älykäs ja sanavalmis. Kaikki tuollainen oli vain muistoa nyt. En kehdannut sanoa edes vieressäni ohjelmaa katsoneelle miehelle että Simo oli musta HPR:n aikaan todella kuumottava tapaus...:D Okei, olin silloin teini että ehkä en vaan tajunnut.

Vierailija
39/49 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo vanhenee niinkuin kaikki muutkin. Jos hän on vähän rentoutunut...onko tuo nyt huono?Mielestäni esiintyi ihku ihanasti ja sai nuorison nauramaan. Tosi symppis tuo on

Vierailija
40/49 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä . Diggasin kijaa paljo ja toivottavasti tulee lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi