Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille arkirealismia 17 jälkeen toisen ketjun innoittamana

Vierailija
23.09.2009 |

Tässä teille kaikki täydelliset äidit:

klo 17.00 Kotiin ja lastenohjelmat

Äiti laittaa einekset mikroon ja lapset syö samalla, kun katsoo telkkua.

18.00 Äiti valloittaa sohvan ja lapset leikkihuoneen

Ei ulkoilla, koska on pimeää ja päiväkodissa on jo ulkoiltu kaksi kertaa. Miksi enää väsyttää lapsia pitkän tarhapäivän jälkeen, olkoot rauhassa omassa huoneessaan leikkimässä tai kiipeilkööt mun sylissä sohvalla.

20.00 Iltapalaa

20.30 Iltapesut ja iltasadut, jos äiti jaksaa lukea eikä telkusta tuu mitään ohjelmaa

21.00 Lapset nukkuu

En tee kotitöitä, koska en jaksa. Teen kotityöt ensimmäisenä vapaapäivänä, jos jaksan. Jos en jaksa, mennään vaikka ulos ja uimaan, syödään ulkona, vietetään vapaapäivää ilman suorittamista. Käydään jumpassa, lapset leikkii lapsiparkissa. Maataan sohvalla ja katotaan leffoja. Sit nukkumaan.

Lapset 4v ja 6v. Olen yh. Lapseni ovat normaaleja, poikkeuksellisen vähään tyytyväisiä ja keksivät itse kaikenlaista tekemistä. Ovat onnellisia ja iloisia, paitsi kun kiukutellaan.

terv väsynyt yh, epätäydellinen äiti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mieli tai keho kaipaa muuta?

Emme jaksakaan. Itse urheilen 5-6 kertaa viikossa joko ennen töihinmenoa (vien lapset ensin hoitoon) tai sitten esim lenkkeilen hakemaan lapsia hoidosta sauvojen kanssa. (tulee noin 45 minuutin lenkki)

Vapaapäivinä käymme retkillä ulkona, pyöräilemme, käymme uimassa, kiertelemme esim kirppareilla tms... Syömme ulkona, jos en jaksa tai ehdi keittää ruokaa.

Olen aika huono kokki, siksen kokkaa usein. Tietysti saatan esim maanantaina tehdä perunamuusin ja siitä syödään kolmenakin iltana sekä muusin kanssa esim nakkeja tms... (ja joo, myös kasviksia) Lisäksi toisella lapsellani on tarkka erityisruokavalio ja aina pitäisi jaksaa kokata kaksi ruokaa. En vaan ole innokas kokki, pääasia että syödään jotain lämmintä ruokaa ja tuoreita kasviksia.

ap

Vierailija
22/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: "ei ihme että kotiäidit lihoo ja miehet hakee intohimonsa muualta"

Olen työssäkäyvä äiti, harrastan liikunta 5-6 kertaa viikossa, en ole lihava todellakaan, olen hyvän näköinen ja miesystäväni ainakin jaksaa ylistää minua.

Osaan ottaa vaan myös rennosti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,mä ainakin jaksan löhötä tuon illan pari tuntia oikein hyvin :D

Mä teen kahta osa-aika työtä (toinen 07-10 ja toinen 13-16) ja tuossa töiden välissä käyn kotona tekemässä ruokaa. Työmatkat poljen pyörällä,ekaan työhön on 5km ja tokaan 8km,eli poljen pyörällä aika rutkasti päivän aikana (lasten päivähoito on matkan varrella,pojat polkee myöskin).

Talvisin menemme potkukelkalla+pulkalla.

Kyllä mä mielestäni oon ansainnut tuon löhöämisen illalla.

Meillä on perjantai-iltaisin pyykkipäivä ja silloin pyykkään oikein kunnolla ja lauantai aamuisi herään vartavasten 1½h ennen lapsia jotta ehdin imuroida ja mopata,onneksi lapset on hyväunisia,ne ei kuule ollenkaan siivoamista,eikä siis herää siihen.

16

Vierailija
24/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, johon minä kiinnitän huomiota on se, että annat lasten syödä telkkarin edessä. Ruokapöytä on minusta hyvä paikka ottaa lapsiin kontaktia.

Vierailija
25/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvältä :)

Ja välillä pitää myös löhöillä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi