Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät äidit: kun tulette töistä, mitä on ohjelmassa ns. normi-iltana?

Vierailija
23.09.2009 |

Mitä teette itse? Entä lapset? Kuinka paljon ehditte olla lasten kanssa? Entä kotityöt? Kertokaa myös lapsienne iät.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa teitä.

Vierailija
42/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin 16.30 töistä, kävelin keskustaan, tapasimme miehen kanssa, kävimme ravintolassa syömässä, ruokakaupan kautta kotiin, laitoin vähän pyykkiä ja selasin nettiä, jumppasin samalla ku katsoin unelmien poikamiestä, nyt ajattelin vielä käydyä pikaisesti kylvyssä, joskus klo 23.00 sänkyyn, puoli tuntia kirjaa tai seksiä. Mutta meillä ei olekaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihanneilta meidän perheessä menisi?

Vierailija
44/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuo kerran viikossa siivous maksaa,mitä siihen kuuluu ja paljonko teillä on neliöitä?On ihan järkevää palkata siivooja,niin jää enemmän aikaa perheelle.Ehkä itsekin sitten joskus jos teen kokopäivätyötä..

Vierailija
45/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kotiin klo 16:30, mies on tullut n. tuntia aiemmin lasten kanssa ja laittanut päivällisen, syödään

-siivoan keittiön ja laitan pyykkiä pyörimään, imuroin, kyselen lasten läksyistä ja päivästä ja muistutan lemmikkien (monta) ruokkimisesta, mies lueskelee, auttaa kotitöissä tai tekee jotain omia juttujaan

- lapset katsoo lastenohjelmia, minun lenkkiaikani/miehen harrastus/oma harrastusaika, toinen vanhemmista valvoo lasten leikkejä tai tekee heidän kanssaan yhdessä esim. pihatöitä, hoitavat eläimiä, isommilla on omat harrastukset, joskus kuljetetaan vuorollaan, joskus käydään yhdessä kävelyllä koiran kanssa tai pyöräilemässä, retkellä tms.

- klo 20:00 iltapala ja iltapesut, pienemmät nukkumaan, iltasatu, peittelyt, etsitään seuraavan päivän vaatteet, urheiluvälineet ym.

- klo 21-22/23 katsotaan tv:tä, pelataan, luetaan ja jutellaan isompien kanssa

-22-24 nukkumaan

Lapsia monta taaperoista teineihin.

Vierailija
46/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tullaan kotiin 16:30 ja syödään klo 17, isommat (6 v. ja 8 v.) menee sen jälkeen ulos tai kaverille tai kavereita tulee meille leikkimään. Mies tulee kotiin klo 18 maissa. Pienempien kanssa käyn 18-19:30 välillä kaupassa tai ulkoilemassa tai mies käy. Joskus harvoin käydään yhdessä uimassa, leivotaan yhdessä, leikitään tai vaikka maalataan vesiväreillä. 19:30 isommilla on kotiintuloaika tai kavereiden kotiinlähetysaika, sen jälkeen syödään koko perhe yhdessä iltapala, vanhin tekee läksyt. Kaikki neljä käy joka ilta kylvyssä, pienin menee 20:30 nukkumaan, muille luetaan 30-60 min iltasatuja, menevät nukkumaan 21 - 21:30.

Vierailija
47/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 15 Minä viimeistään töistä kotiin ja kuopuksella lupa lähteä ip-kerhosta. Esikoinen yleensä kavereiden kanssa silloin.

klo 17.30-18 Soitan esikoisen kotiin. Ruokaa. Mieskin tulee siihen mennessä kotiin.

klo 18-19 lapset pelailevat, lukevat, tekevät läksyjä, leikkivät isin kanssa, minä teen kotitöitä tai lähden jumppaan

klo 19 Iltapala

klo 19.30 iltatoimet

klo 20 iltasadun luku, toinen vanhemmista lukee

klo 20.30 minä sammutan valot. Jos isä lukee, niin isä lopettaa lukemisen vasta klo 21.00

Vierailija
48/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin yleensä 16.30-17. Lapset leikkivät, pesukone päälle, tehdään ruokaa, syödään mahd. pian ;) Sitten lähdetään ulos/kauppaan/tehdään kotitöitä jollain kokoonpanolla. Iltapala 19.30, lapset iltapesun kautta sänkyyn, sadut+laulut ja valmiina nukkumaan 20.30 mennessä.

Kahtena päivänä lasten harrastukset alkaa 17.30 ja silloin käydään nopeasti kotona kääntymässä ja syömässä, tosin jos molemmat vanhemmat päässeet tulleet kotiin niin vain toinen lähtee viemään ja käy harrastuksen aikana kaupassa.

Kotitöitä tehdään joka päivä jossain määrin, pari kertaa viikossa aikuiset käy lenkillä/jumpassa (minä) ja joskus molemmilla jotain työjuttua iltaisin (ei onneksi kyllä joka viikko, mutta kausiluontoisesti).

Vierailija
49/49 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten isä tulee kotiin vasta klo 18 ja lapset (2v ja 4v) malttavat nukkumaan noin klo 22. Tuo "Nukahtavat viimeistään 19.15" on tosi aikaisin! Enpä ole ennen yhtä aikaisesta rytmistä kuullut.

Menevät suoraan takapihalle leikkimään. Minä teen/lämmitän ruoan. Syövät klo 16.30 ja takas pihalle. Isi kotiutuu n. klo 17 ja kahvittelee ja menee tyttöjen kanssa pihalle tai riehuvat sisällä. Mä siivoilen. Klo 18-19 alkaa mun jumpat, joten lähden omille teilleni ma-to. Kotona isä kylvettää tytöt klo 18, iltapala klo 18.30, nukkumaan klo 19. Nukahtavat viimeistään 19.15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan