Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, joka ET ole perusnaisellinen - mitä miehesi tekee?

Vierailija
23.09.2009 |

tämä aloitus on tuon ketjun innoittamana, jossa kyseltiin, miksi äijämäiset naiset saavat poikia.

"Äijämäisiä" naisia on hyvin vähän. Siksi tähän kyselyyn saavat vastata myös:

- Ulkoisesti äijämäiset

- älyä ja loogisuutta arvostava

- johtoasemassa olevat

- johtoasemaa ja valtaa haluavat

- insinöörit ja muut miesvaltaisella alalla olevat

Mitä miehesi tekee? Onko mies vahvasti äijämäinen vai onko samalla tavalla androgyyn?

Jos löydät itsesi tuosta listasta, mutta samalla pidät itseäsi vahvasti emotyyppinä, hellänä ja hoivaavana, niin älä vastaa tähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kategoriassa:

- älyä ja loogisuutta arvostavat

- insinöörit

Ulkoisesti olen naismainen, mutta en meikkaa. Luonteeltani olen kova ja aika hyökkäävä, kaukana perinteisestä naisesta.

Mieheni on perusmies, mutta rauhallinen ja pitkäpinnainen. Mies näyttää mieheltä ja tekee "miehisiä" asioita, kuten veneily/jääkiekko/rakentelu yms.

Vierailija
22/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on muutama ymmärtänyt viestini: meissä kaikissa ihmisissä on maskuliiniset ominaisuudet ja feminiiniset ominaisuudet. Kaikissa, niin miehissä kuin naisissa. Se voidaan ajatella janana ja kysynkin tässä ketjussa, missä kohtaa janaa olet. Jos olet enemmän maskuliinisessa päässä, niin kuulut tähän luokkaan. Yritin siis selvittää, vetääkö "vahva" nainen puoleensa vielä vahvempaa miestä. Enemmistö tähän kyselyyn vastanneista kyllä osoittaa tämän hypoteesini todeksi. Summa summarum: selvää vastausta en saanut.

Sanoisin olevani miestäni kovempi ja periksiantamattomampi. Eli jyräisin varmasti mieheni lähes asiassa kuin asiassa jos haluaisin, mutta silti mieheni on minua vahvempi henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insinööriopiskelija, en kopsuttele korkkareissa, meikkaan kouluun, mutten kauppareisulle.

En ole edes emotyyppiä. Mulla on poika ja tyttö.

Niin, siis miehestä kysyttiin. Hän on MIES,sellainen perinteinen tyyppi. Ja on konduktööri.

Vierailija
24/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan, mutta minä en ole perusnaisellinen eikä mies kovin miehinen.

Minä

- Arkisin pukeutuminen rentoa ja mukavaa - farkut, t-paita, villatakki

- Meikkaan hyvin vähän

- Hiukset mallia helppo

- Arvostan älyä ja loogisuutta

- En yhtään tykkää naisten hömpästä, shoppailusta, hemmotteluhoidoista jossain kylpylässä lillumassa, jumpasta tai joogasta, romanttisesta kirjallisuudesta

- Tykkään viettää iltaa esim. pelien tai leffojen parissa. Kirjallisuudessa ei maistu myöskään "miehinen" kama vaan siltä väliltä.

- Olen korkeasti koulutettu ja työskentelen vaativissa tehtävissä.

Mieheni:

- Työskentelee kieltenopettajana

- Ei pidä urheilusta

- Lempeä, hellä, keskusteleva

- Arvostaa myös älyä ja loogisuutta

- Taiteellinen ja boheemi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi