Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsi terttee uudet ulkovaatteet - mihin kannattaa mennä aleostoksille?
Kommentit (2)
Reimat -30%, Jonathanit -30%, Motion Wear -50%. Pipoja, hanskoja ja villavaatteita myös alessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minä harkitsen Jesperjunioria, koska siellä on jo valmiiksi edulliset hinnat esim. Jonathaneilla, ja yleensä ollut hyvä alekin. Mutta se on tuolla vähän kauempana, en tiedä viitsinkö lähteä.
Marketeissa oli täällä jo ennen joulua haalarit aika vähissä, en meinannut löytää tytölle enää 116 Lassietecia ollenkaan, puhumattakaan että olisi ollut alessa. Halpa-Hallista viimein löytyi.