jos pyynti on 349 000 t
paljonko tarjoaisit?
Rivitalo, Hki. Kunto hyvä. Piha ok. Lähellä isoa tietä, joten melua ja saastetta kuuluu.
Kommentit (17)
Laske ainakin 15 % alennusta. Nyt on taantuma. Ei välttämättä ole kysyntää... Enkä kyllä ymmärrä miten kukaan hullu maksaa rivarista yli 250 000.
Niin siellä böndellähän saa 75000 jo uuden kivikartanon.
miten alhaalta, varsinkin jos ei hirmu nopeasti ole kaupaksi menossa. Ja sitten vähän nosta hintaa myyjän mieliksi. Eli eka tarjous kannattaa olla alle sen, mitä oikeasti olisi valmis maksamaan.
Ei voi tietää, kun ei tiedä mikä on hintataso normaaliin alueen hintatasoon ja kuntoon nähden.
Just olin esittelyssä, josta tehtiin 10 tarjousta, joten varmasti maksettiin ylikin pyynnin...
laskea, jos kyse on halutusta asuntotyypistä. Kohtuuhintaiset perheasunnot ja sijoitusasunnot menevät tällä hetkellä hyvin kaupaksi.
Ei voi tietää, kun ei tiedä mikä on hintataso normaaliin alueen hintatasoon ja kuntoon nähden. Just olin esittelyssä, josta tehtiin 10 tarjousta, joten varmasti maksettiin ylikin pyynnin...
Itse en ole koskaan saanut muita kuin niitä kämppiä joista olen maksanut pyyntihinnan.
Missä sijaitsee? Paljonko on neliöitä? Rakentamisvuosi? Jne. sitten vasta voi kommentoida.
ystäväni on kiinteistövälittäjä ja just toissapäivänä puhui, että näytöillä on nykyään taas tosi vilkasta ja tarjouksia jätetään ihan kivasti. nyt on ensiasunnon ostajat liikkeellä kun korot on alhaalla. eräs toinen ystäväni myi juuri itse omansa kahdessa päivässä...
Luulen että tuossa saattaa mennä myyjien kipuraja ja siitä lähtisin liikkeelle.
NÄyttää kivalta, voisin käydä vaikka katsomassa. Mutta tasakatto... se on se suurin miinus.
Tuon hintaisesti voisin tarjota kunnon mukaan 320 000-330 000. Jos ois sellainen mikä olis ihan pakko saada niin voisin tarjota 335 mutta en sen enempää.
jos on yli 100 neliötä, niin luultavasti ok hinta melkein missä vain Helsingissä. Itse tarjottiin Oulunkylässä olevasta 90-neliöisestä rivarista 320 000 (pyysivät 349 000 eur.) Ei saatu :(
Ei taantuma ainakaan lähellä keskustaa/Länsi-Helsingissä olevissa perheasunnoissa näy.
tämä on Oulunkylässä, mutta hiljaisessa myynnissä tutun tutuilla...
NÄyttää kivalta, voisin käydä vaikka katsomassa. Mutta tasakatto... se on se suurin miinus.
Tuon hintaisesti voisin tarjota kunnon mukaan 320 000-330 000. Jos ois sellainen mikä olis ihan pakko saada niin voisin tarjota 335 mutta en sen enempää.
siis 16 vastaa tähän ja on ap
Ei ikinä. Pakilantien liikenne on hurja:(
NÄyttää kivalta, voisin käydä vaikka katsomassa. Mutta tasakatto... se on se suurin miinus. Tuon hintaisesti voisin tarjota kunnon mukaan 320 000-330 000. Jos ois sellainen mikä olis ihan pakko saada niin voisin tarjota 335 mutta en sen enempää.
Jos olisi se jonka oikeasti haluaisn. Tosin tarkistaisin neliöhinnan ja vertaisin olisiko se vertailukelpoinen alueen muuhun hintatasoon.