Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tälläisen sukulaisen kanssa?

Vierailija
22.09.2009 |

Suhteet sukulaisiini ovat olleet katkolla jo muutaman vuoden, ei soitella, ei tavata.

Nyt yksi sisar on ottanut yhteyttä anoppiini ja mollannut mua, kertonut etten ole yhteydessä sisaruksiin, valittanut ettei ole kuullut minusta mitään, eikä nähnyt lapsiani...

En tiedä mitä kaikkea on puhunut, kun anoppi on aina kohtelias ja ystävällinen minulle, eikä varmaan halua mihinkään sukuriitoihin osallistua.

Ihmetyttää vaan, kun sisar ei ole edes yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, tuntuu että haluaa vaan aiheuttaa mielipahaa kaikille ja mustamaalata minua. Oma sukuni onkin täynnä alkoholisteja, työttömiä, eronneita ja kouluttamattomia, ja kaiken lisäksi katkeria ja juoruilevia.

Ja sitten kun luulen päässeeni heistä eroon, niin ei, haluavat ettei minullakaan mene hyvin.

Ajattelin olla reagoimatta mitenkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi varmaan tajuaa itsekin aika hyvin tilanteen, sinun eduksesi todellakin! Kai se on ihmetellyt... Onhan toi nyt tosi pimeetä käytöstä ruveta jonkun etäällä siskon soittelemaan sun anopille!

Mitäpä tuohon reagoimaan. Sitähän tollanen kenties katkera, kateellinen tyhmä ihminen just haluaa, että sä provosoituisit? Ja kannattaako sellaisen kanssa vajota samalle tasolle, eipä todellakaan. Näin mä äkkiseltään ajattelisin.

Vierailija
2/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille kannattaa rehellisesti kertoa, minkälainen tilanne suvussanne on, niin ei ihmettele tuota yhteydenottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoituksia meistä joka puolelle. Lähemmäs 40 erilaista.

Eli ei se anoppi-puhelu vielä mitään...

Vierailija
4/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on varmaan kateellinen sulle jostain ja siksi yrittää mustamaalata.Kerro anopille mikä on homman nimi niin hänkin osaa olla reagoimatta asiaan jos vielä sukulaisesi soittelee.