Säästä ensi vuonna 224€ Alä maksa tv-lupaa
Irtisano tv-lupa ja vie televisiot kellariin. Osta tietokoneeseen digitv-viritin ja katso televisiota ilmaiseksi
Kommentit (38)
Kahdestaan asun lapseni kanssa ja teen pätkätöitä. Lapsi katsoo lastenohjelmia, minä jotain hömppää joskus. On ihan kohtuullista, että joku dippa-insinööri pariskunta maksaa minunkun tv-lupani.
ensin pitää rikkoa lakia tunkeutumalla suojatulle pihamaalle ylittämällä aita tai portti (aita on 2m korkea ja portti saman verran) sen jälkeen jos sattuu koirat olemaan vapaana saa tehdä herttaisen 70kg rotweilerpariskunnan kanssa tuttavuutta ja jos nyt jotain vielä tarkastajasta on tähteillä ja tulee ovelle niin sanon että "ei oo telkkaria" ja lyön oven kiinni
Ei helvatta. Tälläkin Luuserilla on varaa asua ko. paikassa, muttei moraalia maksaa tv-lupaa.
Mitä suomalaisille on tapahtumasassa???
mies osti vastikään digiboksin ja sitä ennen oltiin ilman tv-ohjelmia. Ilmoitin miehelle, että en sitten maksa enää tv-lupaa, koska en sitä töllöäkään katsele meidän perheessä. Saa siis mies hoitaa asian, jos on sen hoitaakseen. No enpä ole tuota televisiotakaan hankkinut.
Ei tv:stä tule mielestäni mitään järkevää katseltavaa. Uutiset luen lehdestä ja netistä, se riittää minulle. On sitä iltaisin muutakin tekemistä kuin töllön katselua. Ja lapset eivät katso lastenohjelmia juuri ollenkaan.
Jos on varaa asua omakotitalossa ja omistaa kaksi rotikkaa, niin on varaa maksaa myös tv-lupa.
ensin pitää rikkoa lakia tunkeutumalla suojatulle pihamaalle ylittämällä aita tai portti (aita on 2m korkea ja portti saman verran) sen jälkeen jos sattuu koirat olemaan vapaana saa tehdä herttaisen 70kg rotweilerpariskunnan kanssa tuttavuutta ja jos nyt jotain vielä tarkastajasta on tähteillä ja tulee ovelle niin sanon että "ei oo telkkaria" ja lyön oven kiinni
Ei helvatta. Tälläkin Luuserilla on varaa asua ko. paikassa, muttei moraalia maksaa tv-lupaa.
Mitä suomalaisille on tapahtumasassa???
että kaikki eivät maksa tv-lupaa sen takia, että ohjelma joka tulee töllöstä on ala-arvoista, uusintaa uusinnan perään ?
Asun itsekin sellaisessa talossa jonne ei pääse huomaamatta edes pihalle. Pihalla päivystää muutama koira....
Maksan tv-luvan jos telkkarista tulee katsottavaa. En katso urheilua, en uusintoja ja lapset katsovat maksukanavia. Miksi maksaisin tv-luvan ?
asun omakotitalossa, omistan 2 koiraa enkä maksa tv-lupaa. Rahasta ei ole kiinni maksamattomuus, vaan Ylen kanavien ohjelmien tasosta.
vaikka emme juuri noita kanavia katso
mielestäni kaiiki kanavat pitäisi saada auki vain kortilla, joten maksaisit vain ja ainoastaan niistä kanavista joita katselet
tarpeen ja mielen mukaan voisit vaihdella sitten mistä maksat jos mieli muuttuu
ylein tv-lupa maksu pois ja vain siitä siis maksat jota katsot
Elikkäs, olen se joka asuu aidan takana enkä maksa TV-lupaa. Mutta kannatan tuota ideaa, että _kaikki_ kanavat kortin taakse ja ostat siihen korttiin ne kanavat joita katsot. Itse voin jättää suosiolla fst, tv1, tv2, teemat ja areenat ja kaikenmailman paskakanavat pois. Meille tulisi mtv3, max -paketti, viasat, MTV, voice, disney channel, discovery yms.
niin tuon 31:n luonnehdinta itsestään voisi olla aika osuva kuvaus?
Elikkäs, olen se joka asuu aidan takana enkä maksa TV-lupaa. Mutta kannatan tuota ideaa, että _kaikki_ kanavat kortin taakse ja ostat siihen korttiin ne kanavat joita katsot. Itse voin jättää suosiolla fst, tv1, tv2, teemat ja areenat ja kaikenmailman paskakanavat pois. Meille tulisi mtv3, max -paketti, viasat, MTV, voice, disney channel, discovery yms.
Laadukasta nähnytkään.
Maksu vaan niistä kanavista joita katsoo. Meiltä tippuisi samantien hurrikanava, tv1, tv2,, teemat yms täytekanavat.
Pahiten näkyi, kun oli pressanvaalit ja Punainen lanka-ohjelmassa Niinistö laitettiin koville, Tarjaa ei. Punainen lanka oli kyllä sopiva nimi lähetykselle!!!
Punaradio onkin meillä lempinimitys tv:stä.
Tv-lupamaksu on tapauskohtaista, toiset maksavat ja toiset eivät. Kuka haluaa tukea punaradiota ja uusintoja, niin siitä vaan! Toisaalta, jostakinhan vasemmistolaistoimittajienkin on leipänsä tienattava.
Katon mainoskanavia ja meillä on mtv3 sekä viasat kanavapaketit joista maksan. Ei kiitos ylen vihervasemmisto propagandalle
katsele tai kuuntele muitakaan Ylen palveluja. Radiokanavat, Yle Areena, yle.fi-sivusto.. Kaikki kiinni vain. Lapselle tiukka kielto Pikku Kakkosen puuhasivustolle!
Jos joskus muinoin on jonkun vuoksi jotain tehty, ei tarkoita että sitä täytyy tehdä vieläkin! Eli viittaan tuohon historian kertojaan joka kertoi menneistä.
katsele tai kuuntele muitakaan Ylen palveluja. Radiokanavat, Yle Areena, yle.fi-sivusto.. Kaikki kiinni vain. Lapselle tiukka kielto Pikku Kakkosen puuhasivustolle!
Hyvätuloiset eivät tätä kannata, koska nythän tv-maksu on kaikille sama, mutta veroihin siirrettynä se olisi vahvasti progressiivinen. Pienituloiset eivät maksaisi käytännössä ollenkaan ja suurituloiset yli puolet maksusta.