Perheen tulot ja auto
Meidän perheen tulot ovat noin 110 000 €/a
Meillä on yksi henkilöauto
Toyota Corolla vm. 2007
Entäs teidän tulot ja autot ?
Kommentit (33)
ja autona farmari Toyota avensis-07
Autoja on monia: Bugatti Veyron, Lotus Elise, Ferrari, pari Porschea, vanhoja entisöityjä arvoautoja, Range Rover mökkiautona ja sitten vielä kauppa-autot BMW X5 ja X3.
Järkyttävän pienituloista sakkia täällä! En kyllä tiedä miten pärjättäis jos mies tienais vain jotain 150 000 euron vuodessa, olis elämä varmaan aika kitkuttelua. Eihän sillä sais kun yhden hyvän Bemarin.
meillä siis tuloina vain minun palkka.
Mies yrittäjänä ja viime aikoina ei ole jäänyt mitään yrityslainojen maksun jälkeen.
Autoina minulle Toyota Corolla 1992 ja miehellä Toyota Avensis 2000.
PS. Tuo minun Corolla on aivan ihana ja hyvä. Etukäteen jo harmittaa, että joskus siitä on luovuttava. En ole edes miettinyt vaihtavani sitä vielä, koska on käyttöarvoltaan paljon enemmän kuin mitä siitä saisin myydessä =).
Ajan päivässä reilu 100km työmatkoja.
Autoja on monia: Bugatti Veyron, Lotus Elise, Ferrari, pari Porschea, vanhoja entisöityjä arvoautoja, Range Rover mökkiautona ja sitten vielä kauppa-autot BMW X5 ja X3.
Järkyttävän pienituloista sakkia täällä! En kyllä tiedä miten pärjättäis jos mies tienais vain jotain 150 000 euron vuodessa, olis elämä varmaan aika kitkuttelua. Eihän sillä sais kun yhden hyvän Bemarin.
lainaa minulle =).
Meillä tulot vuodessa bruttona hiukan alle 20 000 ja meitä on 2 aikuista ja 3 lasta. Tämä on ollut järkyttävää kituuttelua, mutta ainakin tänään vielä ollaan hengissä.
Autoja on monia: Bugatti Veyron, Lotus Elise, Ferrari, pari Porschea, vanhoja entisöityjä arvoautoja, Range Rover mökkiautona ja sitten vielä kauppa-autot BMW X5 ja X3. Järkyttävän pienituloista sakkia täällä! En kyllä tiedä miten pärjättäis jos mies tienais vain jotain 150 000 euron vuodessa, olis elämä varmaan aika kitkuttelua. Eihän sillä sais kun yhden hyvän Bemarin.
Mun tulot 25 000e/vuodessa, auto fiat punto.
Kaksi autoa Mazda -02 ja Seat -99.
jotain 70 000 - 80 000 e/vuodessa.
Kaksi autoa
Yaris 2000
Ford Focus Ghia D Farmari tai joitan 2009
Meillä tulot oli viime vuonna yhteensä reilut 20 000. Autot volkkari ja ooppeli vuodelta 2000 molemmat.
Meillä tulot oli viime vuonna yhteensä reilut 20 000. Autot volkkari ja ooppeli vuodelta 2000 molemmat.
sinullakaan ei mene
ettei varakas rahoillaan kersku. Joten AINA näihin viesteihin suurituloiseksi itensä pistävät, ovat tavallisia pulliaisia jotka elävät haavemaailmaa.
Autot VW Golf farkku (-09) ja Fiat Punto (-05)