Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopsasti niitä www-osoitteita mistä saisi tilattua kotidopplerin!

Vierailija
22.09.2009 |

Aikomus ois tänään laittaa tilaus:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tilata kuuntele vauvaa -sivustolta! Tavaran toimitus kestää ja kestää, sain tilaukseni vasta ryhdyttyäni tekemään tutkintapyyntöä poliisille, enkä ilmeisesti ollut ainoa huijattu.

Kun sitten loppujen lopuksi doppler (Angel Sounds) tuli, se oli hyvä ja toimiva ja vieläkin käytän sitä välillä jos tuntuu esim., että vauva ei ole liikkunut vähään aikaan (oon nyt rv 33).

Vierailija
2/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ois omaa angels sound kotidoppleriaan myymässä?

t.ap, joka ei vielä ole ehtinyt tilata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te haluatte laittaa rahojanne tollaiseen! Ja miks? Kyllähän ne liikkeet nyt tuntuu ja lujaa ja jos ei tunnu, niin paras mennä neuvolaan yhtä kaikki.

Vierailija
4/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinun asiasi mihin rahani laitan, vai onko?

Olen pohtinut laitteen tarpeellisuutta moneen eri kertaan ja olen sen päättänyt hankkia, joten KIITOS NYT RIITTÄÄ!

Tilaan laitteen uutena, niin eipähän tartte alkaa täällä tietojansa jakelemaan kun tällaiseksi tämäkin meni:(

mitä te haluatte laittaa rahojanne tollaiseen! Ja miks? Kyllähän ne liikkeet nyt tuntuu ja lujaa ja jos ei tunnu, niin paras mennä neuvolaan yhtä kaikki.

Vierailija
5/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinun asiasi mihin rahani laitan, vai onko? Olen pohtinut laitteen tarpeellisuutta moneen eri kertaan ja olen sen päättänyt hankkia, joten KIITOS NYT RIITTÄÄ! Tilaan laitteen uutena, niin eipähän tartte alkaa täällä tietojansa jakelemaan kun tällaiseksi tämäkin meni:(

Mutta mihin te tota doppleria tarvitsette? Siis ihan oikeasti, se kun ei henkiä pelasta, yleensä vaan aiheuttaa turhaa harmia kun ei sillä löydä ääniä ja sitten pitääkin lähteä polille tarkistamaan tilannetta.

Vierailija
7/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sulla ois ja mihin hintaan?

Vierailija