.:¨' * ' ¨(toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 39 ja 40 ¨' * ' ¨:.
Kommentit (42)
Eli täällä susamaria Päijät-Häme, lapset 01, 03, 08 ja nyt sitten haaveillaan siitä nelosesta :)
susamarialle tervetuloa.
Eipä näy ovista, vaikka kuinka sylkitestiin kuolaa tai tikuttelee ovistesteillä, muutamana päivänä tullu tosi haalea viiva ja tänään enää semmonen haaleaakin haaleampi. Nyt kuitenkin jo kp 23 menossa. Onneks on lääkäri torstaina. Lämmötkään ei o kohonnu. Eipä ainakaan tässä kierrossa raskauduttu. :(
mansikkainen kp 23 yk 6
Ilmoittaudun minäkin kerhoon.
Minä 42 mies 45 pojat 04, 06, 07 yritys aloitettu vuoden vaihteen jälkeen.
Olen täällä aina välillä käynyt lukemassa teidän tarinoitanne, mutta ei ole olevinaan ollut aikaa liittyä joukkoonne. Toiveita herättää, kun niin moni täällä on onnistunut yrityksessää.
Alan vaipua toivottomuuden suohon. Epätoivo alkaa hiipiä mieleen. Töissäkin alkaa olla välillä tosi vaikeeta keskittyä. Aikaisemmat mussukat ovat saaneet alkunsa max 4 kk yrityksestä. Onhan sitä ikää tietysti paljon, mutta harras toive olis vielä yksi joukon jatkoksi. Olevinani pongasin edellisessä kierrossa ovikseni, heiluteltiin lakanoita oikeeseen aikaan olevinaan, mutta ilman tulosta. Menkat alko normaalia aikaisemmin. Olen vakavasti harkinnut ottaa ovistestit käyttöön. Josko näkyis edes irtooko multa enää munasolua...
Tosiaan tuli kirjoiteltua tuossa päivällä ihan sika pitkän sepostuksen mutta niin ne vaan katos kaikki jonnekki bittiavaruuteen…nyt sitte en enää kirjoita tänne pelkästään vaan wordille ekaks…
Tervetuloa uusille mukaan Onnellinenmamma, susamaria ja trikupelle! Mukaan mahtuu mainiosti juttuja turisemaan…toivotaan vaan että vierailunne täällä jäisi todella lyhyeksi! Tärppionnea siis toivottelen!
Pörri: mitäs kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin ja raskaus kaikesta huolimatta jatkuis! Lohtuhaleja, koita jaksaa, ei ole helppoa, tiedän…!
Myllerispyy: Huhuu…jokos se täti saatiin selätettyä ja tungettua siihen amerikkaan menevään koneeseen? Nyt se saa jo luvan pysyä pari vuotta poissa…tuo on jo liian törkeää että se aina vaan teille löytää….
Pönttis: No mutta onnea hirmusti! Ei sitte sun ukkokultas tarttenu kauaa miettiä! =D
Paritonsukka: Kuulostaa ihan samalta ku oma kultani joka meinas km:n jälkeen ottaa ehkäisyt käyttöön (arvatkaa pillitinkö) mutta noin se vaan on vejelly ihan paljaalteen =DD ei taida olla kovinkaan suosittuja nuo kumiukkelit näin vakituisessa parisuhteessa =D Kohtako saadaan ruveta teitä Pönttistä ja sua jännittelemään!?
Jonn@: Koitahan nyt levätä vähän ettei se pikkumies sieltä liian aikasin synny, vielä pitäs muutama viikko masussa kölliä! Toivottavasti saat apua muutossa ettet ihan itteäs väsytä ihan kokonaan!
Mansikkainen: missäspäin maailmaa asustelette…siis aattelin vaan ku mietit tuota jos ollaan yhtä aikaa lekurilla…Me siis asustellaan Lahessa ja mää käyn tuolla Hemossa gynellä…Toivottavasti saat sun lekurikäynnillä apuja! Ja se ovis sieltä vihdoin löytyis…oisko se voinu olla jo aiemmin?
äitix3: No johan on kumma että se täti löysi sinnekkin! On tää kans…pahoitteluni siis ja lohtuhalit! Jospa se tärppäis seuraavassa kierrossa!
Kävin tänään siis siellä ”jälkitarkastuksessa” joka piti olla se mun alkuraskaudenultra…Niin se vaan tuttu lekuri ovella jo etunimellä sisään kutsumaan sellanen virne naamalla että oli pakko tiputtaa se maanpinnalle ennen ku alko enempi onnittelemaan…Siinä sitte juteltiin pitkään, tosi ihana ihminen on! Meinas kyllä aika monta kertaa itku itellä päästä…se oli kyllä tosiaan ootellu että pikkusta siellä ultrataan mutta toisin siis kävi…
Kohtu on ok eli tyhjä raskausmateriaalista. Uudet limat siellä jo oli mutta en sitte enempiä kyselly onko ovisaika vielä…munasarjatki on puhtaat, kuulemma helposti kystia tulee km:n jälkeen niihin tjs. Uutta saa ruveta yrittelemään kuulemma heti ku testi näyttää negaa…eli pakko kait se on uhrata tuo mun viimenen testi tuolta kaapista (tän raskauden yhteydessä tuli muuten tehtyä varmaan 10 testiä…), noh eipähän sitte polttele siellä ku ei menkkoja ala kuulumaan (en siis usko että kierto palautuu heti normaaliksi)…Takasin päin pitää soitella jos kierto ei tule taas siihen 26-28pv niinku oli nyt kesällä ja siks kuulemma raskauduinki ku kiertopäivät tippui noin ku aiemmin ne oli sellaset 35pv…niin siis sitte otetaan taas keltarauhashormoonit käyttöön jotta kierto pysyis aisoissa…Pyysin myös lähetettä labraan kilppariarvojen takia…ihan vaan oman mielenrauhani vuoksi…pe/ma tulee vastaukset…
Siitä viime vuoden keskenmenosta oli sen verran puhetta ku en sitte tullu käyneeksi itse tilanteessa lekurilla ku pöllö luulin niitä vain ekoiksi menkoiksi synnytyksen jälkeen…vuosin siis seulana parisen viikkoa ja kaks kuukautta sen jälkeen tein vielä positiivisen testin…tuumas vaan että raskaus oli ollu jo tosi pitkällä ku noin pitkän ajan päästä oli testi vielä plussaa…ja ku tuota tavaraa tosiaan tuli paljon enemmän ku esim. nytten…saati sitte noissa rv 5-6 tulleissa km:ssä…
Mutta nyt pitää mennä imuroimaan…sain sen jo tuolta kaapista kannettua tuonne keittiön lattialle…Plussaisia tuulahduksia puhaltelen…
nani kp16 ilmeisesti
Ekaks tervetuloa uudet joukkoon!
Omaa napaa vaan nopsaan, perjantai iltana alkoi runsas verinen vuoto jota jatkui aina maanantai iltaan asti, menin kuitenkin ultraan joka oli sovittuna tänään ja ajattelin että tarkastellaan onko kaikki tullut pois tai selviäisi edes onko kohdussa ollutkaan, ulkoista olen pelännyt. Nyt oli kuitenkin joku pussukka sisältöineen nähtävissä mutta ei sykettä.(6+jotain viikot) Runsas viikko taas odotusta!! kaksi olen jo tahkonnut ollakko vai eikö olla.. Kummallista että olen vuotanut runsaasti mutta silti muutosta viimeviikkoiseen on tullut, yhtä ihmeissään oli lääkärikin. No tullessani pois lääkäristä, alkoi vuoto taas..
Olen henkisesti niin loppu ettei toiveitakaan enää tänne kuumeilemaan palaamisesta kunhan tämä koettelemus on ohi. (Mies ei sitä kyllä uskonut :)
Mistä ihmeestä olette saaneet voimia ja ennenkaikkea uskallusta jatkaa kuumeilua rankkojen kokemusten jälkeen? Ehkä aika kultaa muistot kun tilanne on ohi ja rauhoittunut.
Nyt pelkään jokaista vessareissua, tai oikeastaan olen jo tottunut että verta sieltä tulee kun niin kauan olen jo vuotanut. Jotain toiveita heräsi tänään mutta suurempana vaihtoehtona näen keskenmenon mutta ei ole tullut ulos, en tiedä. Kipuja ei ole juurikaan ollut.
T.Pörri joka odottaa taas runsaan viikon ja yrittää näiden pyörteiden lomassa huomioida muuta perhettä ja käydä töissä..
ps. Olisikohan aika muuttaa otsikkoa vähän paremmaks, jos auttais vaikka
Ensiksi pahoittelut nanille keskenmenosta. Iloitsin jo puolestasi kun plussauutisen luin odotuspuolelta.
En ole kirjoitellut odotuspuolella ollenkaan. En vain ole saanut aikaiseksi. Itsellä on nyt menossa rv 22+1. Viime viikolla oli rakenneultra ja siellä oli kaikki kunnossa, vaikka sukupuoli jäikin selvittämättä. Pikkuinen oli jalat ristissä eli ei selvästikään halunnut kertoa kumpi on. Olisin itse halunnut tietää mutta eipä asialle oikein voi enää mitään. Selviäähän se viimeistään synnytyksessä. :) Tää raskaus on kyllä ollut "vaikein" väsymys ei meinaa loppua ja vieläkin otan lähes päivittäin päikkärit. Mitään ei jaksa tehdä ja kämppä alkaa aina välillä oleen kauhean näköinen. Oikeestaan vasta nyt olen alkanut uskaltautua nauttia vauvasta, koska alussa tuli niitä ihme "vuotoja" ja muutama viikko sitten tuli viimeksi. Siis ei varsinaisesti vuoda mutta vessassa käydessä tulee ihan kirkasta verta paperiin. Joku lääkäreistä epäili ektopiaa jota ei nyt raskausaikana voida hoitaa. Mutta tästä tuli nyt tällainen kunnon vuodatus.
Toivotan kaikille hyvää syksyn jatkoa ja plussaonnea!!!!!!!!!!
Minä79 (upu79, en tiedä miksi tuo näkyy tiedoissa mutta sama olen)
ja kasattu itseä ja yritetty jopa unohtaa nää kuviot hetkeks..
tervetuloa uudet joukkoon, susamaria ja trikupelle ja vieläkö oli muita.. en niin tarkasti edellistä pinoa lukenu että meni ehkä paljonkin ohi.
nanille huhuilut myös takas ja kaikille kiitos taas jotka mua ootte tsempanneet eteenpäin =) *kumartaa*
Ihanaa kun sä vaan jaksat porskutella toiveikkain mielin vaikka se elämä kohtelee kaltoin meidänlaisia =)
pörrillä on henkisesti rankka tilanne myös, mutta eiköhän me kuitenkin uskota että sieltä se syke löytyy pikapuoliin. voimia!
on: täti on siis häädetty, kunhan se ensin tuli. Siis sillo ku viimeks kirjottelin kuulumisia (la) niin täti tuli ja lähti muutaman tunnin päästä. Sit se piti mua piinassa aina tiistaihin asti ennen ku hanat aukes. Vieläki siinä välissä tein yhden roskishaamun ja kyllä sitä voi ihminen olla rikki ja kypsä ja vaikka mitä. eli nyt ois sit kp kait 9/28-30 ja tää kierto menee harakoille. Mies lähti työmatkalle joka kestää ja kestää ja just sopivasti parhaat päivät on pois =(
Että ei oo kovin hyvät fiilarit mut taas toisaalta, nyt on aika hetki hengähtää ja yrittää oikeesti vähän unohtaa tää juttu. Ehkä hetken pysyttelen vähän taka-alalla (tai sitte en) mutta mukana hengessä kuitenkin olen vaikkei joka päivä kuuluiskaan mitään.
Tsemppiä kaikille ihanille ihmisille, siis teille, jotka täällä palstailette, ja pikaisia puhureita plussien muodossa =)
myllerispyy kp 9/28-30
heips!
Jänniä hetkiä meidän kuumeilussa ollut. Ensimmäinen testi tehty ja negaa näytti (kuten arvasinkin), mutta halusin varmuudeksi tehdä kun vkl vähän viiniä tuli nautittua, mutta jännittävää oli tehdä vaikka ihan varmuudeksi teki niin kyllähän siinä pieni toive ja hentoinen pettymys oli kuitnekin vaikka ajatteli ettei täs mitään...
Olen "limoja" seuraillut itse kun yritän määrittää missäs mentäis kierrossa kun mulla oli sitä hassua tiputtelua ja en varma oliko ne ns.menkat. Mutta nyt huomasin ovislimat tänään aamulla. Harmittaa vaan jos tämä kierto meni nyt sit ohi kun mies ei kotosalla.. ma taitaa olla liian aikaisin ja olisko huominen liian myöhään sitten jo... Blaah! Mutta toivossa on hyvä elää! Paljon +++++ kaikille!
MiniUnikko ehkä kp 16 tai jotain sinne päin..
Susamaria ja trikupelle: tervetuloa mukaan!! Mukavaa saada uusia, vaikka mieluusti saatte pian tuonne odotus-puolelle lentää!!!
Nani: hyvä että kaikki oli ok. Sinun pitää siis nyt vielä tehdä testi? Toivottavasti se täällä kertaa on jo nega aiemmin kun viimeksi. Outoa toivoa negaa kun odottaa plussaa!! Mutta jos kerran ei aiemmin uutta yritystä.
Pörri: kyllä sinua nyt koetellaan.. Todella epäreilua.. En osaa sanoa muuta kuin että koeta jaksaa. Kyllä te vielä sen pienokaisen saatte, usko pois.
Myllerispyy: Harmi että se täti sitten löysi sinnekin ja vielä että mieskin parhaat päivät reissussa.. Jaksuja sullekin!!
Miniunikolle tsempit oviksen metsästykseen!!
ON: eipä ihmeitä tällä kertaa.. Ovista en sen kummemmin ole metsästellyt.. Mies oli tossa pari päivää reissussa ja vähän flussassakin ollaan.. Muutaman kerran on tullut kuitenki peittoja heiluteltua, että piinaviikot ne on edessä.. Tai jotain..
Pönttis kp 16/28
Pörri: Voi että tosiaan sua kans koetellaan, toivottavasti se pikkuinen siellä matkassa ois ja sykekkin näkyisi jo ensi kerralla! Kyllä se km:n jälkeinen viikko on vaikea, mutta ihmeesti sitä sen jälkeen päätään nostaa jo kohti tulevaa...ja mulla se kuume ei ole kyllä lähteny missään vaiheessa...sitä niin haluaa vielä sellaisen pienen nyytin...
Tuosta otsikosta sen verran, että se taitaa meillä joillain pitää paikkansa koska itekki täällä tätä pinoa olen tallannu jo kohta kaks vuotta eli aika toivoton tapaus taidan olla...ja kyllä tunnen itteni jo sellaiseksi...siks se on taas sulkeissa ettei sitä kannata niin tosissaan ottaa =D eli se on tehty lähinnä uhmaamaan kohtaloaan...
Minä79: Voi hyvänen aika sentään! Missäs ihmeen vaiheessa sää olet noin paljo saanu viikkoja kasaan! Vau! Ja onnea ihanista ultrauutisista! Olen kuullut (mulla ei siis omakohtaista kokemusta tästä ole ku meilläki kaikki ovat poikia mutta esim. kummityttömme piti aina jalkojaan yhessä ja jätti näin näyttämättä sukupuolensa) että tytöillä on tapana noita jalkoja yhessä pitää ku ultralla sinne massuun kurkitaan =D ovat kait niin siveitä =D Toivottavasti kohta keskiraskauden aika tulis jo että ei niin väsyttäis enää...Mutta koitahan jaksella ja yritä nauttia pienokaisen liikkeistä!
Myllerispyy: no johan on...taasko ne alkaa ne ukkokultas matkapäivät...noh, niin meilläki...sunnuntaina lähtee Italiaan,pe tulee takasi ja sitte taas maanantaina kohti pohjosta ja on sen viikon siellä samaten ku seuraavanki...eli kolmen viikon sisällä ei taida miestä paljon meilläkään näkyillä kotosalla...On se vaan melkosta YH:na elämistä välillä meillä molemmilla kait...siks me ollaanki kovasti mietitty sitä Ouluun muuttoa niin jäis ainaki nuo pohjosen reissut sitte pois ku siellä jo kaikki oltais valmiina =D
Pönttis: Toivottavasti ne heiluttelut siis peiton ovat olleet otolliseen aikaan =D Pikaista paranemista!
ON: testi tehty ja se oli onneksi negatiivinen...mutta ei se ollukkaan viimenen testi mikä kaapista löyty...siellä nyt sitte oottelee vielä yks testi ja tietty kovasti polttelee ku päiviä tulee lisää vaikka en todellakaan usko että tärppi ois tässä kierrossa jo käyny vaikka kyllä me tässä ollaan peittoja heiluteltu eikä ooteltu negatestiä kuten lekuri ehotti...noh päivä kerrallaan mennään..Mutta tais ne limat eilen tulla bongattua josko sitä ois ovuloinu jo, mene ja tiedä..
Jospa tuo kova tuuli ois sellaista plussamerkkistä!
nani ja ne kp:t tais olla 18
Nani: Joo oikeessa olin samassa paikassa käydään gynellä ja samalla suunnalla asutaankin. :)
Nyt on lääkärissä käyty ja oikein arvelin ettei ovista tässä kierrossa tullut ja ilmeisesti ei ole muissakaan kierroissa tullut. Limakalvokin oli tosi ohut, eli taas on tulossa parin päivän menkat kuhan ne eka teroluteilla saadaan aikaseksi. Alotin taas terot siis tänään ja paras juttu oli se lääkäri määräs mulle clomit kahden tabletin päiväannoksella oikein neljäks kuukaudeks ja sano että pitää ovistesteillä nyt seurata tarkasti että tuleeko ovis clomien kanssa. Myös mies sai näytepurkin ja musta otetaan viel prolaktiiniarvo verestä. Oli kyllä hyvä kun kävin siellä lääkärissä. Lääkärikään ei kyllä osannut sanoa mistä voi johtua tämä ovuloimattomuus kun aiemmin olen tullut tosi helposti raskaaksi. Tuli kyllä uutta toivoa paljon tosta lääkärikäynnistä ja lääkärin rohkaisevista sanoista. :)
Mansikkainen kp 25
Mansikkainen: saako kysyä kellä lääkärillä käyt? Mun lekuri on Tiina Posa joka tekee paljon noita raskausajan ultria...tosi kiva lääkäri on :)
nani siis
Kävin Tapio Rannan luona, se on phks lääkäri ja on erikoistunut lapsettomuus asioihin. Vanhempi mies ja osas kyllä valita tosi kivasti sanansa silleen että nyt on ensikierron suhteen toiveet korkealla kun se sano ettei näkis mitään syytä miks en nyt raskautuis kun saadaan ovikset tulemaan. Jos nyt viel miehen näyte on ok ja toivon mukaan munkin munajohtimet olis auki.
mansikkainen
En olekaan tällä puolella käynyt huonon oloni takia, mutta nyt ei ole enää huono olo, nyt on tosi paha olla...
Minulla on pari päivää ollut todella vähäistä vuotoa vessa käynnin yhteydessä. Äitipolille olin asiasta yhteydessä, mutta siellä olivat sitä mieltä että ei tarvitse tarkistaa kun on niin vähäistä. Ei mitään kyselyjä miten aiemmin mennyt tms. vaikka yritin sanoa että olen huolissani. Tänä aamuna sain tarpeekseni huolesta ja murheesta, minulla ei ole koskaan vuotanut, tai ollut mitään ongelmia missään raskaudessa, joten varasin yksityiseen ultraan ajan, ja siellä EI NÄKYNYT SYKETTÄ, oli menhtynyt viikoilla 8+3, eli mun aavistukseni osui oikeaan. Minulla viikko sitte alkoi vähetä pahoinvointi vaikka yleensä olen voinut loppuun asti erittäin heikosti, siis oksennellut päivittäin. Se myös aiheutti minulle epäilyksiä. Ammattitaitoinen lääkäri sanoi minulle, että ehdottomasti vuodon syy pitää tarkistaa ja varsinkin siinä tapauksessa jos on 3 täysin oireetonta raskautta ollut silloin vuoton hälyyttävää.
Nyt on sekava oli, on tullut itkutkin itkettyä mutta jospa tämä tästä. Kaavinta maanantaina, ellei kipuja tule viikonlopun aikana.
Voi olla että palaan tänne jos mieli vielä muuttuu...
RuusuRouva vielä teoriassa rv 10+1 pian kp
Nää on aina näitä uutisia joita ei soisi kenellekään tapahtuvan. Ihan tulee itsellekin paha mieli. Jaksamista kovasti teille.
Ja sitten muihin asioihin: Tervetuloa kaikki uudet, jos en nyt ole jo kaikkia huomannut aiemmin.
Mä alan oikeesti olla kohta lääkäriä vailla. Viime aikojen omituiset menkat, kaikki "oireet". Mulla on nyt muutenkin aika kummallinen olo, ei normaalia oiksen odotus-fiilistä ts.ei minkäänlaisia seksihaluja. Eikä kyllä ovistakaan ole tuntunut viimeisiin pariin kiertoon :( Tiedä nyt sitten. Muutenkin mun pitäis mennä otattamaan PAPA nyt syksyllä, niin ajattelin mennä gynelle jotta saa tehdä kunnon tarkanstuksen. Mielessä kuitenkin kummittelee, viime syksy kun mun äidiltä löydettiin kohtusyöpä (saatiin leikkauksella kaikki pois, onneksi) . Oma keskenmeno ym. mieli on maasssa.
Jospas tästä nyt kuitenkin lähtisi lenkille ja saunaan, aamulla taas töihin.
äitix3 kp8/24-26
Voi ei RuusuRouva!! Ei voi olla totta...olen todella pahoillani pienokaisen menetyksestä! Aivan kamalaa ;( meitä on jo ihan liikaa jotka ovat saaneet noista km:tä kärsiä...en ois kyllä sullekaan sitä suonut...
Hurjan paljon voimia tulevaan...tietty olet tervetullut tänne takaisin heti ku vaan ite jaksat...
Mansikkainen: juu tosi hyvä lääkäri hänkin on...en tosin ite ole hällä käyny (suosin naispuolisia lekureita jostain syystä)...mutta aikas tujut lääkkeet sait, jospa niistä pikaista apua ois!
äitix3: mun mielestä heti kannattaa käydä lekurissa jos itestä vaan tuntuu siltä eikä niinku miehet että sitte vasta ku toinen jalka on jo hauassa...siinä samallahan se papaki tulee otettua...jospa sääki saisit apua esim. teroluteista ku nuo menkatki näyttää olevan mitä sattuu...itellä aikoinaan katos menkat kokonaan jonnekki (en käyttäny mitään ehkäisyä sillon ees hormonaalistakaa) ja silloin täti löysi teron avulla takaisin...ja ovis myös..Soittelehan siis ihmeessä ja varaa aika, ennen kaikkea saat omalle itsellesi sitte paremman mielen, mun mielestä ainaki on näin :)
Nyt noitten RuusuRouvan uutisten jälkeen mieli veti entistä synkemmäksi...niin surkea olo itelläni ollu koko illan (sain järkyn morkkiksen ensin puolikkaasta pizzasta ku tarkalla dieetillä olen siis ku päivä meni siitä piloille tietty), ja sitte ihan yhtäkkiä tuli kamala olo siitä mun km:stä...vaikka on tuntunu jo että olen sen yli päässy...nyt sitte ei tunnu oikein oikealta surra noin "vanhaa" juttua ku toisella se on tän päivästä...Mutta jotenki vaan tuli mieleen että mulla ois kans tullu jo rv10 ens ti...ja eipä siis tuukkaan...
En tiiä miten päin olen ma ku meen tapaamaan yhtä kaveria jolla taitaa jo masu ihanasti pömpöttää ku rv23 taitaa olla jo kasassa...onnellinen todellaki olen heidän raskaudestaan mutta tiiätte kyllä mitä tarkotan...
Nyt meen vetään pilatestreenin jos se vaikka auttais...plussaisia tuulia kaikille!
nani kp jotaki
ymmärrän kyllä tunteesi, tavallaan mullakin on ok olo, mutta heti jos puhun asiasta alan heti itkemään jne. Luulen että vielä pitkän aikaa on niin.
Mietin että minulla on ma kaavinta, meinaan ihan suosiolla pyytää saikkua koko viikoksi, koska perhepäivähoitajan työ on niin monella tavalla jaksamista niin fyysistä kuin henkistäkin. En ehkä todella jaksa yksinkertaiseti nyt kuulla kenenkään murheita, ja en ehkä ole parhaimmillani nyt lasten kanssa jaksamisessa. Hyvä kun oman pienimmän kanssa selviää.
Oi kun olen pahoillani. Silmät kyynelissä luin kirjoitustasi. Äidin vaisto kertoi sulle...
Mä oon taustaillu pinossa, kun ei toivota saatika yritetä. Mut kuitenkin toivo elää tuolla jossain.
Miehen kanssa on tosi vaikeeta, ei varmaan koskaan oo ollu tällasta. Eipä tähän just nyt lisää pienokaisia haluaisikaan :(
Haleja kaikille, jaksellaan!
RuusuRouva: Oon todella pahoillani sun puolesta. Ite en ole keskenmenoa kokenut (koputtaa puuta..), mutta saatan kuvitella kuinka riipaisevaa se voi olla.. Menettää lapsi joka ei saanut edes syntyä.. Haluaisi kirjoittaa paljon kauniita sanoja.. mutta en osaa muuta kuin toivottaa voimia. Elämä ei ole reilu
Äitix3: Ehkäpä se lääkärissä käynti ei olisi yhtään huonompi juttu. Ainakin se voisi rauhoittaa mieltä!!
Hoppenkoija: Voimia teillekin. Ehkä se aurinko jonain päivänä paistaa sinnekin ja kuka ties vaikka päädyttekin vielä yrittämään yhtä pienokaista!!
Meillä se sitten taitaa pukata vatsatautia.. Mietin jo itse että jee olenkohan raskaana, kun oli vähän “hönttiolo” vatsassa kupli, närästi ja väsytti.. Laskin päiviäkin, voisiko olla jo sitä pahoinvointia? Mutta sitten.. Eskarista soitettiin, että meidän poika oli oksentanut.. Nyt raukka nukkuu tuolla sohvalla.
Plussa tuulia!!
Pönttis kp 20/28
Kirjoitin ummet ja lammet ja niin se vaan taas hukkas kaiken..argh...pitänee tulla myöhemmin uudelleen nytten en ehi...voi surku sentään...
nani