Mies ei halua muuttaa!
Olemme hyvintoimeentuleva perhe, nettotulot 6000 (brutto 9000), nyt tosin olen äitiyslomalla. Asumme pienessä, velattomassa kerrostalokolmiossa ja lapsia on kolme. Haaveilen isommasta asunnosta, mutta mies ei halua muuttaa.
Mies ei ole pihi. Emme tee ulkomaanmatkoja, koska mies pelkää lentämistä. Rahaa karttuu tasaiseen tahtiin tilille. Törsäämme pizzaan ja hampurilaisiin (miehen intohimo) ja irtokarkkeihin (oma paheeni) ja niihin saamme upotettua satasen kuussa.
Minä haluaisin tilaa ympärille nyt, kun lapset ovat pieniä. Haaveilin ennen jopa omakotitalon rakentamisesta, mutta mies ei. Nyt unelmoin ylipäänsä muutamasta lisähuoneesta, mutta sekin tuntuu olevan liikaa.
Onko muilla kokemusta tällaisesta? Miksi mies ei halua isompaa asuntoa? Mitä minä voisin tehdä?
Kommentit (2)
Hajoaa pää tämän tavaran kanssa. Vaikka esillä on vain ihan välttämätön, vievät viiden ihmisen vaatteet ja kolmen lapsen lelut jo jonkin verran tilaa.
En tiedä, pitäisikö luvata, että minä hoidan muuton, pakkaan ja puran. Tuntuu vaan epäreilulta, että tuttavaperheissä se on jäänyt naisen hommaksi mutta mies onkin sitten rakentanut sen talon...
tosin meillä se on kyllä rahastakin kiinni, mutta pääpointtina miehellä on se, että hän EI JAKSA muuttaa. Meille syntyy kohta kolmas lapsi ja tilaa on kerrostalokolmiossa 73 neliötä... Tavaraa on nyt jos aivan liikaa jaen ymmärrä miten tänne saa mahtumaan vielä yhden lapsen vaatteet ja tarvikeet. Meillä on lisäksi vielä isokokoinen kultainennoutaja. Ahdistaa todella paljon. Mies kuulemma vihaa muuttamista (pakkaamista ja purkamista).