Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla vanha

Vierailija
22.09.2009 |

kun toi majavakuva ärsyttää tuossa etusivulla muuttuuko alapää synnytyksen jälkeen -jutun yhteydessä.

Minusta tuo ei ole hyvän tavan mukaista ja olen loukkantunut. On loukkaavaa esitellä naisen alapäätä noin ja tehdä siitä mukahauska kammattavana elukkana. Jotain rajaa toimitukseltakin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ja niin ehkä olen sitten minäkin. Tosin en tiedä onko tällä mitään tekemistä iän kanssa.Olin jotenkin pettynyt tämän muka-hyvän-lehden makuun...

Vierailija
2/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuttu ja omasta mielestäni omaan sitä kyllä. Ja sellaisissakin asioissa, joissa suurin osa ei näe mitään huvittavaa. No, tämmöstä tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo ei ole minusta huvittavaa. Ei sovi lehtien palstoille se minkä naiset itsestään vitsinä heittävät. Tuollainen on loukkaavaa.

ap

kehuttu ja omasta mielestäni omaan sitä kyllä. Ja sellaisissakin asioissa, joissa suurin osa ei näe mitään huvittavaa. No, tämmöstä tää on.

Vierailija
4/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeista asioista/ häveliäistä asioista on vaikea puhua. Yksi keino tällaisten asioiden käsittelyyn on huumori. Huumorin olen ottanut avuksi, kun teinin kanssa olen kertonut seksiasioista.

Miksikähän esim. kuukautissuojia/pikkarinsuojia mainostetaan huumorin avulla?? Muistanet mainoksen, jossa naisen pikkarinsuoja oli huonosti ja hän "kaivoi" sitä heti, kun poikaystävän silmä vältti.

Koska aihe on vaikea, on toimitus lähestynyt asiaa huumorin kautta. Hieno veto, että asia on otettu juttuaiheeksi. Rohkeakin.

Ap voisi miettiä, millaista kuvistusta ko. aiheen kanssa sitten käyttäisi. Ei varmaankaan ihan niitä kuvia, joihin oli linkkejä tälläkin palstalla.

Miten majavakuva sinua loukkaa? Oletko uskonnollinen/lesta? Ehkä sinun kannattaisi hieman pohdiskella, mistä syystä moisesta kilahdit? Mikä on se syy? Pelko/ahdistus/syyllisyys...

Mielestäni kuvitus oli hauska ja liittyi vahvasti keskustelupalstan aiheeseen. Nostan toimitukselle hattua aran aiheen nostamisesta esiin.

Vierailija
5/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää-juttu ei tarvitse kuvitusta ollenkaan.

Vierailija
6/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

majavan kuva on hauska ja söpö! :D Ja olen sentään kohta nelikymppinen... Minusta on hienoa, että alapääasioista puhutaan Vauva-lehdessä ilman häpeää ja synkistelyä.

Vierailija
7/9 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

majava toimii. ja kuvia tarvitaan...

Vierailija
8/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittajana (en toki tämän lehden) voisin pitää pitkän puheen kuvan ja tekstin liitosta. Kuva huomataan ja sitten luetaan teksti jnejne.

Eli kyllä juttu yleensä kuvansa tarvitsee.

Mielestäni kuva on humoristinen. Mielestäni tämä on ainut tapa, millä tällaista juttua kuvittaa.

Olen muuten yli 40-vuotias...

Vierailija
9/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miten ton voi edes ottaa loukkaavasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi