Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko aina kainalo- ja säärikarvasi?

Vierailija
22.09.2009 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan kestä kasvattaa karvoja edes paria viikkoa riittävään mittaan, että ne lähtisi sokeroimalla.

BTW, minusta pimppiosaston huolto on jokaisen oma asia, mutta säärikarvat näkyvät ja kainalot haiskahtavat karvaisina herkemmin.

Vierailija
22/30 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpykarvoja en ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en vastannut siihen, mutta siis kainalot ja alapäänkarvoituksen ajan kokonaan pois n 3pv välein, eli aina sileä ja jalat epiloin joten riittää kerran kuussa

Vierailija
24/30 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin vähän vanha, kun en tajua, miten tuosta alapään ajelusta on tullut yhtäkkiä jotenkin ihan luonnollinen asia. En todellakaan kehtaisi mennä minnekään uimahalliin kokonaan ajeltuna. En tosin täysin siistimättömänäkään, olen sen verran karvainen.

Miksi karvaton alapää on jotenkin kauhistus?

Itse ajanut alapää karvoituksen ihan teinistä asti, ensin pidin kiitorataa ja lopulta ajoin kaikki pois.

Nyt ollut posliini jo 10 vuotta ja en voisi kuvitellakaan karvojen kasvatusta.

Paljon hygieenismpi olo ja urheillessa tai kesällä ei hiosta. Ei nykypäivänä alapäässä tarvitse olla karvoja sen enempää kuin kainaloissakaan.

Itseä tosin ällöttää kun näkee naisilla täysin siistimättömiä pehkoja, karvat kasvaa mahassa ja raisillä asti YÖK.

Ja jos suuseksiä harrastaa niin on se kumppanillekin miellyttävämpää kun ei ole karvat hammaslankoina. Ellei sitten kotona riehu viidakonykä joka karvoista nautiskelee : P

Meillä muuten mieskin siistii alapääkarvoituksen ja ihan juuri samasta syystä, on suuseksi paljon kivempaa.

Vierailija
25/30 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ajelen usein. Talvella harvemmin...

Vierailija
26/30 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajele, vaan käyn säännöllisesti vahauttamassa kosmetologilla kaikki mahdolliset karvat, myös majavan :)

Karvankasvu on hidastunut huomattavasti eikä tarvi enää käydä niin usein.

Vierailija
27/30 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesät talvet parin päivän välein. Säärikarvat tulee talvella ajeltua tosi harvoin.. Mutta kesällä noin kerta viikkoon. Mulla on ihan vaaleat ja hennot karvat onneksi.

Mutta tästäpä tuli mieleeni, että oletteko kuulleet 40-v naisesta, joka ei ole ikinä käyttänyt deodoranttia?? Minäpä olen kuullut ja haistanut.. :/

Vierailija
28/30 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks lemmikit sitten on niin ihania, kun ne on pehmosia ja karvaisia?

Mua ärsyttää tuollainen massan mukana kulkeminen. Minä voin ihan hyvällä itsetunnolla elää säärikarvojeni kanssa onnellista elämää:) Ei tarvitse pakottaa itseään siihen yhteen ja ainoaan muottiin joka on luotu.

Vierailija
29/30 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäsisin sääret myös kerran viikossa, talvisin karvat saa olla lämmittämässä. Alapääni karvoitus on yksityisasiani, eikä kuulu muille.

Vierailija
30/30 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei karvat kasva niin nopeasti että olisi esim. viikottain jotain ajelemista. Nyt on kuukausi viime ajelusta ja toisessa kainalossa ei tunnu/näy mitään toisessa tuntuu vähän mutta ei vielä näy. Ajelen tarvittaessa kun jotain näkyy.

Pääsempäs minä helpolla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän